Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lääkärin tehdessä puristusvoimatestiä katsoi tietojani ja tuumasi: "Jaahas, eipä ole ollut ennen asiakasta joka pyörittelee 300kg renkaita ( vahvinmies lajit harrastus ) . Sovitaanko että puristat alkuun puoliteholla ( lääkärin käsiä ) niin tuumitaan sitten riittääkö". Riittihän se maximi tulokseen. Ehkä sitten näppivoimat ovat perus potilasta paremmat.

Yks kesä kävin porukoilla kylässä toisella paikkakunnalla. Olin ollut jonkun aikaa douppi kuurilla ja massaa tullut 8kg. Isän eka sanat olivat: "Poika, oot kasvanu". Velipoika tuumasi että "se on syöny kuulema makarooneja hirveesti". Riitti isukille selitykseksi😄 Vanhemmat ei tiedä doupin käytöstä. Velipojat kyllä.

Naispuolinen työkaveri pisti kahdelle miespuoliselle hyvin luun kurkkuun, kun ne mainiosti, että pitää mennä syömään raejuustoa (tarkoittaen, että on kahvitauon aika). Niillä on joku kuntokuuri päällä ja yrittävät syödä vähän paremmin. Tämä nainen sanoi, että ei teidän tarvitse mitään raejuustoa syödä ja miehet ihmetteli miksi ei. Nainen osoitti mua ja kysyi, että oletteko nähneet tuon syövän raejuustoa.

Meillä on siis pieni työpaikka ja oltiin kaikki ihan samaa porukkaa. Ei ollut mikään vahingossa kuultu kommentti.

Vaimo nyt ei yleensä mitään positiivista palautetta ulkomuodostani anna, mutta tänään aamulla kun halattiin kysyi olenko leventynyt 10 cm olkapäistä? (y) Aloitin treenit lähes 2,5 vuoden tauon jälkeen joulukuun alkupuolella uudelleen. Ilmeisesti tullut siis muutakin kuin reilusti voimaa lisää lähtötasoon nähden.

Vaimo nyt ei yleensä mitään positiivista palautetta ulkomuodostani anna, mutta tänään aamulla kun halattiin kysyi olenko leventynyt 10 cm olkapäistä? (y) Aloitin treenit lähes 2,5 vuoden tauon jälkeen joulukuun alkupuolella uudelleen. Ilmeisesti tullut siis muutakin kuin reilusti voimaa lisää lähtötasoon nähden.
Mun entinen ei käytännössä koskaan nähnyt minua treenien jälkeen, oltiin kerran reissussa ja tein käsi/olkapääjumpan ja kun lähdin heti treenin jälkeen huoneeseen niin tuli siinä vastaan.
Katsoi hetken aikaa minua kun ei ollut paitaa ja tuumasi että taisit tehdä olkapäätreenin :LOL:

FB:n erinäisissä nosteluryhmissä mua on verrattu aika eeppisiin hahmoihin. Ulkonäöltä siis. Breaking badin Jesseen(what the fuck, you're the kid from Breaking bad?), Viikinkien Flokiin yms. Paras oli silti GTA:n Trevor :ROFLMAO:. Kauankohan mun varhaisesta kaljuuntumisesta on väännetty vitsiä :unsure:. Trevoriin vertaus silti elämäni kaunein kehu.

FB:n erinäisissä nosteluryhmissä mua on verrattu aika eeppisiin hahmoihin. Ulkonäöltä siis. Breaking badin Jesseen(what the fuck, you're the kid from Breaking bad?), Viikinkien Flokiin yms. Paras oli silti GTA:n Trevor :ROFLMAO:. Kauankohan mun varhaisesta kaljuuntumisesta on väännetty vitsiä :unsure:. Trevoriin vertaus silti elämäni kaunein kehu.
Kyl näiden kohdalla melkein voi miettiä oliko kehuja ollenkaan😅

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viikonloppuna oltiin anoppilassa kylässä ja avopuolison kanssa mentiin sitten illalla saunomaan. Löylyä heittäessä aloin ääneen päivittelemään kuinka me pystyttiin vielä viisi vuotta takaperin kotona nukkumaan 120cm leveällä sängyllä (samanlainen kuin anoppilan vierashuoneen sänky). Avopuoliso siinä hetken mietti, katsoi mua ja totesi: "sähän olit silloin viisi vuotta takaperin aika kovassa ja isossa kunnossa."

Ps. parasta tässä on se että oma kondis ollu aina suht siisti ja lihastakin tullut hieman lisää viimeisen viiden vuoden aikana :X3:

Taannoinen unikaveri antoi lisänimen Tarzan. Arvelin, että johtuu pitkistä hiuksista mutta myöhemmin tuli lisäksi kehuja hillittömän hyvästä kropasta. No, jotkut tykkää hoikemmista. 😏 Vielä on kyllä aika monta kiloa matkaa siihen hyvään kroppaan, kun se ei ole ihan vielä sitä bumpissakaan.

Tässä ollut kolmisen viikkoa työharjoittelussa ja nyt viimeviikosta lähtien mun pomo/vastuuhenkilö on alkanut vihjailemaan että käyttäisinköhän mä mahdollisesti anabolisia + kaikkea kehonrakennusviittauksia :D Enkä mä nyt mitenkään ihan järin lihaksikas ole (paitsi eturepun kohdalta) varsinkaan kun ei ole tullu treenailtua tänävuonna samaan tahtiin vrt viimevuosi.
Mut siis ihan positiivista kai että sitä näyttää jonkun silmään siltä että jotain on tehty!
Keskusteltiin siis eräänä päivänä mm. maksa-arvoista, niin tää katso mua ja sano että "kyllähän noi anaboliset steroiditkin nostattaa maksa-arvoja" 😁

Opetin kaveria kuntosaliharrastuksen saloihin ja vuorossa oli scott-hauiskääntö taljassa. Näytin esimerkkisuorituksen ja hetken siinä ihmeteltyään kaveri tuumaa, että: "Noi pallot näyttää siltä, että ne räjähtää kohta."

Järkkärihommissa rupesin henkkareita kysymään alta parikymppiseltä miesporukalta:

"Kyllä jumaliste tulis p*llua paljon jos olis tuon kokoset kädet"
"Ihan helvetisti"

Vastasin pojille, että naama pitää tässä tapauksessa onneksi huolen ettei ole pelkoa.

Vatsalihakset näyttää kuulemma siltä, että ''vois pistää jo matskua jonnekki'' tjs. Kai toi oli joku Onlyfans viittaus lol. Joka tapauksessa ihan hyvä kehu. Mitään en oo asian eteen juuri tehnyt, vaan kesä on vähän niinku hoitanut asian mun puolesta. Suomeks: elän huonommin, & lihavammin talvella :d. Toinen tuttu sano, että massaaki olis tullut. Taitaapi mennä tuoki vaan sen kireytymisen piikkiin 🤔 .

Kesällä ulkosalilla noin 25 v jamppa tuli kysymään tiedänkö Gobbinsin. Näytän kuulemma siltä. No guugletus ei tuottanu pettymystä kun sitä tituleerataan jotenki ”the hardest motherfucker on earth”. Olin vetelemässä yhen käen leukoja ja toi Gogginshan on vetäny 4000 leukaa 17 tunnissa joten ihan eri kestävyys fysiikka vaikka kehon ja kasvojen muodoissa samaa onkin. Ei kyl ikinä yleensä joudu sosiaalisiin tilanteisiin ku napit korvissa ja vanhan äkäsen ukon näkönen.

View: https://www.instagram.com/p/CVyAwjavw0F/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tollakin on sitten muijan mielestä manboobsit kuten mullakin?

Suositut

Back
Ylös Bottom