Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olin asiakaan kanssa kunnallisella salilla. Siellä käy väliin tämä yksi leppoisa vahempi "sali markku",
Sanoi asiakkaalle ohi mennessään, että taasko se sua kiusaa :)

Ilahdutti, kun olin kokeilemassa maven ykkösmaximia (vain 180kg) ja etäämmällä nostoa tarkkaillut kilpanostaja, jota en entuudestaan tuntenut, kehui nostoa siistiksi :)
Vielä enemmän kuitenkin riemastutti kun tajusi, että vuodessa tulos noussut 50 kilolla vaikka en vetoa säännöllisesti teekään. Ehkä pitäisi!

Tuli tuossa käytyä polvea näytättämässä reumalääkärillä ja vaikka diagnoosi tähän mennessä onkin huolestuttava, niin jotain iloa on revittävä potilaskertomuksesta, missä mainitaan: ...31-vuotias lihaksikas nuori mies... Rasti seinään. Ensimmäinen kerta.

Olin aikanaan pääkopan perusteellisessa syynissä ja lopputuloksista kertoi sitten pienikokonen naislääkäri, joka oli vielä mielestäni melkein lapsi. Pahveissa luki, että "potilas on isokokoinen, erittäin lihaksikas mies." Oikeesti 178 cm ja 89 kg eli valetta kaikki tyyni, mutta kivaa.

Multa kysytään lähes viikottain milloin oon menossa kisoihin/aionko kisata. Kaippa treeni näkkyy jotenki kropassa. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joku voiskin huvikseen laskea että monenko tämän ketjun huomautuksen takana on jokin myyjä.
Olin itse myyjänä yhdessä kukkakaupassa, jonne tuli asiakkaaksi äiti 2-౩v poikansa kanssa. Olin siinä kassalla rahastamassa tätä äitiä kun poika kertoili: "minä olen iso setä", vähän hymyilytti mua ja äitiäkin siinä tilanteessa. :)
EDIT: tiedä sitten tarkoittiko itseään mutta luulen että mua tarkoitti :D

Kai tänkin tänne voi laittaa.
Myyjä: sulla on kyllä aina niin terveelliset ostokset, siitä oot jääny mieleen.
Minä: oon yrittäny ainaki
Myyjä: kiva nähä tälleinki päin, täällä näkee välillä kaikennäköstä
Minä: Kyllä sitä pizzaaki välillä tulee syötyä, kai se pizzankin syöminen väillä ihan terveellistä on.

Joskus kuusi vuotta sitten kun olin käynyt vuoden puntilla veli tokaisi että: "kyllä se sali suhun vähän on vaikuttanut, että näytät vähän jänteikkäämmältä", no vieläkin samanlainen siimanpätkä olen, mutta ainakin jänteikäs :rock:

Oma uusi lempihuomautus tuli kutsuntatarkastuksessa, kun terkkari ei tahtonut löytää tarpeeksi isoa hanskaa verenpaineen mittausta varten. Oli kevyesti hymyssä pidättelemistä :D

Lasten temppiksessä joku ~6-vee poika tuli mun luo ihan ex tempore ja kysyi "ooksä tooooosi tosi vahva?" :D Noh, diplomaattisesti piti vastata että "susta tulee isona vielä paaaaaljon vahvempi kun syöt hyvin ja harrastat liikuntaa."

Mut lasten suustahan ne parhaat kommentit tulee...

Kävin lääkärissä valittelemassa vaivojani. Samassa yhteydessä kysyin, että olisiko mahdollista saada mittauttaa testosteroni tasot.
Lääkäri: -Kun tuota sun habitusta kattoo, niin tuskinpa tarvetta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom