Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Poliisiratsiassa puhalluttivat jonka jälkeen setä sininen halusi nähdä laukkuuni. Olin juuri matkalla salilta kotiin, niin siellä oli perus reenikamat mitä nyt sattuu olemaan. Poliisi nosti muovikipossa olevan minigrippipussin (mankkua) ja alkoi tivaamaan, että mitä huumeita oikein yritän salakuljettaa :D pienen selvittelyn jälkeen päästiin sitten jatkamaan matkaa, kun poliisillekin selvisi mitä ainetta se magnesium on. Ehkä mie vaan näytän niin narkkarilta, ettei meinannut aluksi uskoa :D

Kytälle:
IY8YG9X.jpg

" Mitä ihmettä! Sullahan on nykyään kunnon sixpack! " - ystäväni saunaillassa

Ehkä " hieman " enemmän erottuu kuin 5kg painavampana, mutta kun oma silmä tottuu edistykseen niin eihän sitä itse samalla tavalla huomaa. Lämmittää mieltä kyllä kuulla, että treenit on tuottanut tulosta :)

Töissä tänään: "Sä näytät ihan painonnostajalta." En tiedä oliko se kohteliaisuus, vai onko mun maha vaan kasvanut lisää... ;)

Onnistuin hermostuttamaan yhden liettualaisen työnjohtajan niin että se sanoi mulle thank you sir kun vihdoin hyväksyin yhden työvaiheen.

''Mie oon hulluna siun käsiin''
''Ja olkapäihin''
''ja selkään ja perseeseen''
''oikeestaan koko siun kroppaan''

Ai että kun tuli hyvä mieli, vaikka oon nyt vasta toista viikkoa salilla kahden kuukauden sairastauon jälkeen :p

Pahojen selkäkipujen takia fysiolla. Fysio tuumaa: "Sä oot vinossa." Vaikka tilanne ketutti, niin jotenkin huvitti tuo ilmaisu, vaikka paikkansahan se piti toki. Positiivisena puolena kommentoi jotain myös että voimaa löytyy, kun erästä harjoitetta tein, mutta se nyt aina on kovin suhteellista. Heh, tosin tuosta tulikin mieleen lähes vuoden takaisen rintalihaksen leikkauksen lääkärin lausunto (vai mikä nyt onkaan). Siinä mainittiin, että "lihas on varsin massiivi.":anssi:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pelailin tossa kesällä jokusen viikon pokemonia ja kävin matkanvarrella hakkaamassa jotain poke-gymiä Viikissä. Sinne tuli pari max parikymppistä jannua aivan pelti kiinni. Kello oli varmaan 2 yöllä, mutta lämpimänä kesä iltana vedin pelkät verkkarit ja hihaton päällä. Pojat katteli vähän matkan päässä ennenkuin tuli viereen ja kysyi missä tiimissä oot. Sanoin että punaisessa, jonka jälkeen se toinen alko hihkua.
"Tottakai sä oot punaisessa. Tiedätkö punainen on power tiimi. Siellä taistellaan pokemoneja voimalla. Tulis nyt niitä keltaisen tiimin instinct Jonneja tänne niin tää kaveri vetää niitä pleksiin."

Vähän aikaa kattelin että mitä helvettiä täällä nyt tapahtuu kello 2 yöllä kun olen iltakävelyllä. Tokaisin sitten jotain, että ei tässä nyt taideta ketään plekseihin vedellä. Sen enemmän humalaisen kaveri koittaa rauhotella frendiään, mutta se vaan huutaa: "Tulkaa nyt keltaset ja siniset tiimit meiän gymille. Oo sinä kaveri hiljaa, ton jätkän hauikset on sun päänkokoiset."
Hetken hiljaisuuden jälkeen ne kysy mikä mun nimi on ja esitteli itsensä. Sitten kysyi saako kutsua mua Goljatiksi. Siinä vaiheessa oli pakko itekkin revetä.

Hauskoja teinipoikia ne kuitenkin oli, ja kävelin niiden kanssa parit stopit läpi ympäri öistä Viikkiä.

Viimeksi muokattu:
Kattelin eilen illalla sohvalla tabletista Jose Raymondin rintatreeni pätkää. Tytär 8v tuli viereen ja tziigas mitä kattelen. Totes vaa ääneen "isi, mä tykkään enemmän ku sä oot tollanen vähä pullukka ja ettet näyttäs tollaselt pumpatulta":rolleyes::p

Nyt se paras huomautus neitsyys taisi mennä itseltä. Jotain läppää tuli heiteltyä erään vaihto-opiskelijan kanssa, kehen tutustuin viime viikolla ja kesken jutun hän jostain syystä tarrasi kädellä käsivarteeni. Nauru loppui, ilme vakavoitui ja itse ihmettelin, että mitähän outoa minulla nyt on paidalla vai sanoinko jotain sopimatonta. Asiaa hölmistyneenä kysyessäni vastaus oli epäuskoinen "I didn't expect there to be so much... muscle". Repesin nauruun, mutta sisimmässäni en ollut pitkään aikaan tuntenut moista onnistumisen tunnetta :D Tänään salilla viikon kaljotteluloman jälkeen vedin treenin läpi pelkästään tämän kommentin voimilla, vaikka päätä huimasi.

Mun selkää kehuttiin hyvin kehittyneen näköiseksi. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom