Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kai tänkin tänne voi laittaa.
Myyjä: sulla on kyllä aina niin terveelliset ostokset, siitä oot jääny mieleen.
Minä: oon yrittäny ainaki
Myyjä: kiva nähä tälleinki päin, täällä näkee välillä kaikennäköstä
Minä: Kyllä sitä pizzaaki välillä tulee syötyä, kai se pizzankin syöminen väillä ihan terveellistä on.

Oisit päässy panee.

Töissä kuultua: "täällä neukkarissa on tosi kylmä, mutta jos sää ottaisit paidan pois, niin kävisin heti kuumana."
Näin palaverissa, jossa olin kolmen naispuolisen kollegan kanssa. Jotenkin epäilen ettei minun miehenä kannattaisi mennä heittämään mitään vastaavaa.. :D

''Toi tuulen nussima vinkuheinäki pieksi mut''. Kaveri selitti paikallisen räkälän pokelle musta, ku olin piessy hänet aiemmin kädenväännössä & myös ihan paini painissakin.
Puhuvat jtn salijuttuja tyyliin, kuinka lihasten koko ei kulje aina käsi kädessä tjs. Itehän 70kg, lähinnä keskiverto apinan fysiikan omaava :D. Kaveri taas 150-160kg tankkeri, mut ei pelkkää läskiä myöskään. Salituloksissaki vie kaikessa, paitsi jossain mavessa & kehonpainon liikkeissä. Se on kyl mielenkiintosta, et tollasis asiois pystyy silti oleen ylivoimainen, vaikka toinen penkkaa läheltä 200kg ja kädet mun reiden paksuset.

Mä häviän kädenväännössä kaikille ja se on melko hupaisaa. En ymmärrä lajista mitään mutta aina välillä joku tuttu on pakottanut puoliväkisin kokeileen. Ei mun penkkiraudatkaan mitkään isot ole, mutta silti jotenkin koomista kun en pärjää väännössä ollenkaan edes henkilöille jotka eivät treenaa mitään.

''Toi tuulen nussima vinkuheinäki pieksi mut''. Kaveri selitti paikallisen räkälän pokelle musta, ku olin piessy hänet aiemmin kädenväännössä & myös ihan paini painissakin.
Puhuvat jtn salijuttuja tyyliin, kuinka lihasten koko ei kulje aina käsi kädessä tjs. Itehän 70kg, lähinnä keskiverto apinan fysiikan omaava :D. Kaveri taas 150-160kg tankkeri, mut ei pelkkää läskiä myöskään. Salituloksissaki vie kaikessa, paitsi jossain mavessa & kehonpainon liikkeissä. Se on kyl mielenkiintosta, et tollasis asiois pystyy silti oleen ylivoimainen, vaikka toinen penkkaa läheltä 200kg ja kädet mun reiden paksuset.
Kertoo jotain kaverin treenaamisesta jos penkkaa 200kg mutta mavessa ei sama rauta liiku...

Enpä oo tajunnut, että oon oikeasti vahva ennen kuin tänään ku oon jutellut miespuolisen henkilön kanssa tuloksistani ja sillä on pudonnut leuka lattialle joka kerta. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ylätaljaa vedellessä tuli viime viikolla komia miekkonen avaamaan puheyhteyttä kommentilla "onko neidillä liikaa painoja kun irtoaa perse penkistä". Totesin vaan että kunhan lämmittelen vasta :p

Vaikka todellisuudessa 90kg on sellainen maksmimi jota olen yrittänyt riuhtoa alas useamman kuukauden ja veto pysähtyy aina nenän ja otsan korkeudelle. Mutta leuanvetotangossa jostain syystä noilla painoilla leuan saa tangon yläpuolelleo_O Ja olen ymmärtänyt että ylätaljan pitäisi muka olla huomattavasti helpompi repiä alas asti kuin leukoja ylös asti.

Oli uusi fysioterapeutti/hieroja (nainen, ilmeisesti kesäsijainen) missä kävin tänään selkää ja niskoja avauttamassa. Pyysi paitaa heittämään pois ja jotenkin oli aistittavissa että vissiin ei ihan ollut varautunut näkemäänsä. Meinasi itseenkin hermostus tarttua kun ääni väristen (??) pyysi kääntymään ja ei oikein uskaltanut pyöräyttääkään. Hetken fasettien niksauttelun ja rangan pyörittelyn jälkeen sitten ilmeisesti rohkaistui ja kehui kun ei tarvitse tunnustella missä lihakset menee :) Ja sitten kun vielä innostui kehumaan varren muutenkin, vaikka tosiaan aika mörkö omaata mielestä olen niin eihän siinä voinut ilman punastumista olla. Vaikka totuuden nimissä täytyy sanoa että aikaisempi mies on kyllä saanut oikeasti tuntumaan siltä että jumit lähtee. Mutta hyvää työtä teki tämäkin, ei siinä.

Oli uusi fysioterapeutti/hieroja (nainen, ilmeisesti kesäsijainen) missä kävin tänään selkää ja niskoja avauttamassa. Pyysi paitaa heittämään pois ja jotenkin oli aistittavissa että vissiin ei ihan ollut varautunut näkemäänsä. Meinasi itseenkin hermostus tarttua kun ääni väristen (??) pyysi kääntymään ja ei oikein uskaltanut pyöräyttääkään. Hetken fasettien niksauttelun ja rangan pyörittelyn jälkeen sitten ilmeisesti rohkaistui ja kehui kun ei tarvitse tunnustella missä lihakset menee :) Ja sitten kun vielä innostui kehumaan varren muutenkin, vaikka tosiaan aika mörkö omaata mielestä olen niin eihän siinä voinut ilman punastumista olla. Vaikka totuuden nimissä täytyy sanoa että aikaisempi mies on kyllä saanut oikeasti tuntumaan siltä että jumit lähtee. Mutta hyvää työtä teki tämäkin, ei siinä.

Anteeksi off-topic, mutta oma fyssarini vuosia sitten sanoi mulle jotenkin näin: "olisipa kaikki asiakkaat kuten sinä, lihakset erottuu, notkeus on hyvä ja osaat rentouttaa aina oikeat lihakset välittömästi". :D

Piti olla vaan tunnin aika hierojalle, mutta koska hieroja ei millään päässyt yli mun reisistä, niin se hiero "vahingossa" 90min, unohti seuraavan asiakkaansa, anto sit viel alennusta tosta hieronnasta ja toivo näkevänsä mut vielä uudelleen :D Kehu siis kovasti kuinka elastiset lihaskalvot mulla on, kuinka pääs kaivelemaan ilman mitään ongelmia kaikki lihakset/säikeet läpi ja hyvässä kunnossa mun koivet on muutenkin, ottaen huomioon etten tee juuri muuta kun suorinjaloin maastavetoa ja kuntouttavia liikkeitä polvelle tällä hetkellä. Tuli oikeeseen saumaan noi kehut/ilahdutti ihan törkeen paljon, koska on ollu tosi raskasta noin niinkun henkisesti viimeset pari kuukautta :)

Nostin sellaista suurehkoa puista kukkalaatikkoa (ei kuitenkaan kovin painavaa) auton perästä terassille niin hetken päästä naapurin mies sanoi, että sulle ei parane ryttyillä ku näytti niin kevyesti nousevan tuo laatikko! :cool:

Joo töissä muut naikkoset oli huolissaan ku nostan muutaman pahvilaatikon, nostanhan mavessakin 120-140 kg, no problems. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom