Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Naapurin setään törmäsin kun olin lähdössä salille. Sanoi: "ohhoh, ihan urheilijalta näytät. Salilleko olet menossa?"

Syksyllä ei saliin liittyvä huomautus eri naapurin sedältä kun vaihdoin talvirenkaita pihalla ja vähä fiksailin autoa: "sullahan on ihan ammattilaisen otteet".

Setiä aina ihmetyttää kun pikkunen nainen puuhailee :D

Mieleeni juolahti eilen duunikaverin lausahdus vuosien takaa "Sä et oo helppo, sä oot varma!" :------D Kohteliaisuus vai loukkaus....
Ja tähän ei siis liittynyt sillon mitään kaksmielistä alunperin, mutta sen jälkeen tästä lausahduksesta on jaksettu vääntää ties mitä läppää :D

Tässäpä muutamia kommentteja muutamalta kuukaudelta mikkä täs ny ekana tuli mieleen.. niin negaa kuin positiivistakin...

"Oletpas sinä urheilullinen ja tyylikäs"
"Sinä ja sinun tekemisesi näyttää siltä että olet oikea urheilija.. sulla on varmaan ihan oikeita sponsoreitakin!?"
"Hei, kattokaa tota tossa eessä... joo, tota millä on (kuvailee miun luukkini niin ettei voi erehtyy)... jumalauta mitä hartiat ja kädet...
Hirveen kokonen bodari... Joo, hirmunen äijä... No, nykyään ne bodarit piikittääkin itteensä kaikenlaista.. joo, sillähän sitä kasvaakin tollaseks! Joo... ei sitä muuten!" <- jonkun miun ja frendini takana kulkeneen äijäporukan "nerokas" dialogi (Btw, en oo äijä, en oo bodari enkä piikitä... luls)
"oot seksikäs noissa trikoissa"
"on se kiva kun joku täällä on läskimpi kuin minä"
"ooksää ennen käyny salilla?"
"Voi hurja kun sul on kauheesti painoja siinä!" <- lämmittelypainojen kohdalla
"Miten kukaan voi olla noin vahva... et kai sää vaan mitään aineita käytä?"
"Oot sennäkönen ettei sun kanssa kyllä kättä vääntää uskaltais!" ;-)
"Ooksää duunissa portsarina vai vartijana?" ;)
"Toi (musta puhuen mua osoittaen ja kaverille puhuen) muuten on niin vahva nainen että jos sen haluis voittaa, niin pitäis olla vähintään maailman vahvin mies että pärjäis alkuunkaan!" <- toi oli miusta ihan oikeasti mahtava :)
"Minä tykkään naisista joilla on isot lihakset, sinulla ON ISOT LIHAKSET!" <3
"Luulis sua ensin mieheksi kun olit selin ja kun katoin millaisilla painoilla sä treenaat, mutta sit mää huomasin että sullahan on tissit, ja isot tissit onkin, että oot sää vaan helvetin iso ja perkeleen vahva nainen" <3 <3 <3

Kävin Inbodyssä tänään kun ilmaiseksi pääsi, niin haukkui heti suomenmestariksi ja sanoi ettei ole vastaavia lukemia nähnyt. Ilmeisesti kuitenkin viimeisen vuoden kiertänyt Suomea tehden noita mittauksia. (Suomimies seikkailee)
Tottunut jo aika hyvin ihmisten kommentteihin, mutta tuo kyllä laittoi hymyn naamalle.

109kg näytti rasvatommaksi massaksi, mutta varmaan todellisuudessa 95-105 lähempänä totuutta.

Satunnainen kumppani sanoi:
Ei vittu mikä kroppa.

En mä voi olla tollasen miehen kanssa valot päällä, mistä näitä saa pienemmälle?
(tapahtui hotellihuoneessa, ja kyllä, valoja saatiin lopulta vähennettyä.)

Vastaus kysymykseeni "Oletko sä pelikunnossa?" kesken toiminnan... Vastausta ei siis tullut, koska hän oli sammunut sängylle. Kaikki lainaukset tältä samalta.

"Sun kroppa on kuumaa kamaa." "10/5 tasoa". "Kroppa on kuosissa, 5/5". Kiva saada välillä kehuja, vaikka itestä tuntuu olo liian paksulta. :D

Oltiin uimaan menossa, kaverit oli jo rannalla, kun mä kävin vaihtamassa kopissa uikkarit päälle. Siinä sitten kävellessäni rantaa kohti, yks kavereista tokas "Sopisit suoraan johonkin Twilightiin"
En tiedä sitten kommentoiko vaan mun auringossa häikäisevää vaaleaa pigmenttiäni :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oltiin uimaan menossa, kaverit oli jo rannalla, kun mä kävin vaihtamassa kopissa uikkarit päälle. Siinä sitten kävellessäni rantaa kohti, yks kavereista tokas "Sopisit suoraan johonkin Twilightiin"
En tiedä sitten kommentoiko vaan mun auringossa häikäisevää vaaleaa pigmenttiäni :D

Kauhea loukkaus jos sanotaan että sopii Twilightiin.

"Sun käynti on niin ylväs, kuin tanssijalla ja hyvä ryhtikin." Kiitin ilahtuneena. Kunnes loppukaneetti: "kuin ryhävalas, tai sinivalas...."

Tein kulmasoutua ja yksi salin näteimmistä vakkareista tuli sanomaan, että "harvoin näkee noin hyvää tekniikkaa". Tästä seurasi hetkellinen, lähes kestämätön onnentunne. :D

Hain poikaa pois salin lapsiparkista, ja istuin siinä lattialla juttelemassa muksuni kanssa. Yht'äkkiä joku ihan tuntematon ~5-vuotias jannu huutaa "OOOO!" ihan saatanan kovaa, ja juoksee puristelemaan mun hauiksia. Ei mitään aavistusta, miten olisi pitänyt reagoida, joku "noh noh" pääsi suusta. Muutaman sekunnin se puristeli ja juoksi sitten taas leikkimään.

Tuli hyvä mieli; joku huomasi mun narut.

1) Jostain liki 40 vuoden takaa.
Siskon - nyt jo vainaa ;( - mies oli alkanut treenaamaan ja ostanut autotalliin painosarjan ja penkin. Kävin sitä siskon kanssa katsomassa ja huomasin että penkkiin oli lastattu kaikki näkyvillä olevat levyt, 80 kg. Olin silloin jo treenannut pari vuotta mutta kun en tiennyt mitään ravinnosta enkä mistään muustakaan enkä sen kummemmin edes mainostanut harrastustani niin useimmat tututkaan eivät sen kummemmin noteeranneet.
No, menin ja tein kevyen 10 toiston sarjan tuolla 80 kilolla ja muistan siskon typertyneen ilmeen ja äänensävyn, "teitkö sä tosiaan 10 toistoa tolla valtavalla painolla?". Olin itse ihan hämilläni kun en pitänyt sitä minään. Vasta myöhemmin tajusin että olihan tuo varmaan aika yllättävä suoritus laihalta pikkuveljeltä kun siskon roteva mies oli ilmeisesti juuri saanut maksimin tuolle tasolle. :D
2) Uusi kommentti muutaman kuukauden takaa.
Poika kertoi että hänen treenaava kaverinsa oli kommentoinut että luulin sun isää paljon vahvemmaksi kun sillä on noin paksut kädet. :D
Taustalla siis se että lihomisen ja jonkun iän tuoman aineenvaihdunnan muutoksen ja ehkä entistäkin tehottomamman treenin vuoksi olen nyt puolta rotevampi kuin 30 vuotta sitten mutta voimaa on vähemmän. :/

Poliisiratsiassa puhalluttivat jonka jälkeen setä sininen halusi nähdä laukkuuni. Olin juuri matkalla salilta kotiin, niin siellä oli perus reenikamat mitä nyt sattuu olemaan. Poliisi nosti muovikipossa olevan minigrippipussin (mankkua) ja alkoi tivaamaan, että mitä huumeita oikein yritän salakuljettaa :D pienen selvittelyn jälkeen päästiin sitten jatkamaan matkaa, kun poliisillekin selvisi mitä ainetta se magnesium on. Ehkä mie vaan näytän niin narkkarilta, ettei meinannut aluksi uskoa :D

Poliisiratsiassa puhalluttivat jonka jälkeen setä sininen halusi nähdä laukkuuni. Olin juuri matkalla salilta kotiin, niin siellä oli perus reenikamat mitä nyt sattuu olemaan. Poliisi nosti muovikipossa olevan minigrippipussin (mankkua) ja alkoi tivaamaan, että mitä huumeita oikein yritän salakuljettaa :D pienen selvittelyn jälkeen päästiin sitten jatkamaan matkaa, kun poliisillekin selvisi mitä ainetta se magnesium on. Ehkä mie vaan näytän niin narkkarilta, ettei meinannut aluksi uskoa :D
saaks tälle antaa aplodit?

Olin töissä ja multa kysyttiin että "Onks toi tommonen yhdyskuntapalveluduuni kivaa? Tai siis et kun sähän oot varmaan ehdonalaisessa ni saako tosta jotain palkkaakin?" ja kun ilmoitin että ihan teen tätä vakituisesti työkseni niin jamppa kysyi ihan ihmeissään että "ai sä et ookkaan mikään rikollinen?!" :-------D..... Oon vissiin melko kriminaalin näkönen?

Back
Ylös Bottom