Tässäpä muutamia kommentteja muutamalta kuukaudelta mikkä täs ny ekana tuli mieleen.. niin negaa kuin positiivistakin...
"Oletpas sinä urheilullinen ja tyylikäs"
"Sinä ja sinun tekemisesi näyttää siltä että olet oikea urheilija.. sulla on varmaan ihan oikeita sponsoreitakin!?"
"Hei, kattokaa tota tossa eessä... joo, tota millä on (
kuvailee miun luukkini niin ettei voi erehtyy)... jumalauta mitä hartiat ja kädet...
Hirveen kokonen bodari... Joo, hirmunen äijä... No, nykyään ne bodarit piikittääkin itteensä kaikenlaista.. joo, sillähän sitä kasvaakin tollaseks! Joo... ei sitä muuten!" <- jonkun miun ja frendini takana kulkeneen äijäporukan "nerokas" dialogi (Btw, en oo äijä, en oo bodari enkä piikitä... luls)
"oot seksikäs noissa trikoissa"
"on se kiva kun joku täällä on läskimpi kuin minä"
"ooksää ennen käyny salilla?"
"Voi hurja kun sul on kauheesti painoja siinä!" <- lämmittelypainojen kohdalla
"Miten kukaan voi olla noin vahva... et kai sää vaan mitään aineita käytä?"
"Oot sennäkönen ettei sun kanssa kyllä kättä vääntää uskaltais!" ;-)
"Ooksää duunissa portsarina vai vartijana?" ;)
"Toi (musta puhuen mua osoittaen ja kaverille puhuen) muuten on niin vahva nainen että jos sen haluis voittaa, niin pitäis olla vähintään maailman vahvin mies että pärjäis alkuunkaan!" <- toi oli miusta ihan oikeasti mahtava
"Minä tykkään naisista joilla on isot lihakset, sinulla ON
ISOT LIHAKSET!" <3
"Luulis sua ensin mieheksi kun olit selin ja kun katoin millaisilla painoilla sä treenaat, mutta sit mää huomasin että sullahan on tissit, ja isot tissit onkin, että oot sää vaan helvetin iso ja perkeleen vahva nainen" <3 <3 <3