Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^mua alkaa joka kerta enemmänki vituttaan kun joku vihjailee mun käyttävän "jotain". Mun kohdalla tää on mennyt töissä siihen pisteeseen että jouduin esimiehen kanssa vähän rupattelemaan asiasta koska rakas kollegani oli tällaisia mennyt huutelemaan. Not nice.

"Turrikalla alkaa naama olla ku kilpapyörän satula". Positiivista että edes joku huomaa dieetin tuloksia ku itse oon aika sokea kehitykselle.

3vuoden tauon jälkeen eksyin paikalliseen kapakkaan missä sitten kyselijöitä ja ihmettelijöitä riitti kun on ukko muuttunu.

Salilla taannoin naispuoleinen kanssa treenaaja kehui mun etureisiä ja nikkas silmää.

^mua alkaa joka kerta enemmänki vituttaan kun joku vihjailee mun käyttävän "jotain". Mun kohdalla tää on mennyt töissä siihen pisteeseen että jouduin esimiehen kanssa vähän rupattelemaan asiasta koska rakas kollegani oli tällaisia mennyt huutelemaan. Not nice.

Mitäköhän toikin "virallisesti" haittaa kenenkään työsuhdetta?
Taitaa olla alkoholismi isompi ongelma suomalaisella työntekijällä, mutta eipä se ketään haittaa..

Joo eipä toi dokaaminen tunnu ketään haittaavan, eikä siihen kukaan koskaan puutu. Jengi pikemminkin retostelee sillä että kuinka krapulassa sitä ollaan taas ja sitärataa.

Työpaikkakiusaamista. Ei kenenkään töissä tarvitse tuollaista paskaa sietää. Pomolle ilmoitus vaan.

Kävin mä siis rupattelemassa asiasta esimiehen kanssa sillon. Ja sit ei menny pitkään niin olikin pieni neuvottelu kaikkien kesken. Tottakai se kielsi kaiken sanomansa ja sen jälkeen karteli mua kun ruttoa ja mökötti mulle :D

Periaatteessa toi ei kuulu edes esimiehelle, ellei itse kysymys ollut jonkun juoruilusta. Jos olisin esimies, tekisin juorukellosta äkkiä ns. kiusatun ja syrjityn. Meinaan tollainen lapsellisuus nakertaa yhteishenkeä ja silloin mennään noiden lapsukaisten ehdoilla. Oon tuon kaltaista nähnyt itsekin työpaikalla. Ei sama tapaus, mutta vähän sinne päin oli viimeksi joku vuosi sitten, kun keikkatyössä olin ryhmässä, jossa oli mukana kaksi ikäistäni (keski-ikäistä) eläkeläistä. Toinen alkoholisti ja toinen joku taudin uhri. Asetelmaa ei tarvitse kauaa päätellä... Jätin sen firmat duunit sitten lopullisesti eläkeläisille. Harmitti tosin se, että porukan vakijätkät olivat tosi mainioita tyyppejä.

Mun pomo on aina "johtuuko se siitä salilla käynnistä", "pitäiskö sitä salilla käyntiä vähentää", "nyt ei oo asiaa salille" jos mulla on ollu sairausloma, esim. flunssan takia tai sit ei saikkaria mut joku mesta vaan kipeenä. Käyn huimat 3x viikossa salilla ja pomoa selvästi harmittaa ko. asia ihan suunnattomasti.

Kerran oli työkaverilla polvi kipee töissä konttaamisesta ja 2 pv saikku. Pomo ihan tosissaan taas "sillä ei oo nyt sit mitään asiaa salille" johon mä sanoin "voihan sitä yläkroppaa tehä" -> suuttu.

PS. Oon tosi harvoin kipee. Duunissa on joillain mappikaupalla saikkutodistuksia, niitä ei epäröidä yhtään, mutta ko. hlöt ei harrastakaan liikuntaa, juovat illat viikonloput kaljaa ja ovat kunnon plösöjä (kuten pomokin).

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pomo ihan tosissaan taas "sillä ei oo nyt sit mitään asiaa salille" johon mä sanoin "voihan sitä yläkroppaa tehä" -> suuttu.

:D

On muuten kettumaisen oloinen pomo. Ei tulis mieleenkään alkaa nyppimään jonkun alaisen yksityiselämän harrastuksista, olinpa mitä mieltä sitten tahansa.

oon nyt noin viideltä eri sali tutulta kuullut, että huomaa kyllä hartioista että paino noussut viime näkemältä +10kg ja että hyvältä näyttää. pakko se on jo melkeen uskoa, vaikka ei peilistä itse mitään muuta kuin kasvaneen mahan tietenkään huomaakkaan.

oon nyt noin viideltä eri sali tutulta kuullut, että huomaa kyllä hartioista että paino noussut viime näkemältä +10kg ja että hyvältä näyttää. pakko se on jo melkeen uskoa, vaikka ei peilistä itse mitään muuta kuin kasvaneen mahan tietenkään huomaakkaan.

Itsellä täysin sama juttu mikä harmittaa jopa hieman. Avovaimo ja kaverit huomauttaa että on olkapäät pyöristyny ja lihasta tullut muutenki mutta ainut mitä itse näkee nii on se että vaakalukema kasvaa ja vatsa sen mukana :D Sit kun mittanauhalla kattoo niin 10cm tullu rinnanympärykseen lisää tyylii 6kk sisään niin kai sitä jotain sit kuitenkin on oikein tehnyt :D

Ala-asteella samassa koulussa ollut tyyppi, jota en oo nähnyt yli 10 vuoteen tunnisti mut ja kehui, että musta näkee, että oon salilla käynyt. :D

Kävin tänään "avannossa" ja saunassa.
Tuttu mummeli siinä tokaisi, että olet tainnut saada armeijassa hyvää ruokaa, kun olet lihonut.
Viimeksi nähty ennen joulua, painoa ei kylläkään ole tullut kuin pari kiloa, mutta kaippa se hieman näkyy, kun ruokavalio & treeni ei ole parasta mahdollista.

Tiputellaan sitten kesäkuussa ylimääräiset pois.

Back
Ylös Bottom