Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Oho! Oletpa sä kasvanut kesän aikana!" Kommentti treenin jälkeen eräältä kanssatreenaajalta, jonka olen nähnyt viimeksi keväällä. Tarkensi mun kummastuneen ilmeen nähtyään vielä perään, että tarkoitti lihaksia. Ei kyllä voi pitää mitenkään paikkansa, syytetään siis pumppia. :D

Yksi entinen työkaveri ei ollut nähnyt mua aikoihin ja vertasi mua yhteen toiseen ihmiseen toteamalla: "melkolailla samankokoinen kuin sinä... ...ennen sun saliharrastusta." :D Kai se on positiivisena otettava.

Viime viikolla salilla joku mies tuli äimistellen kysyyn että kuinka monesti sinä käyt viikossa treenaan? Johon sanoin että kolme kertaa käyn. Isäntä oli ihan kummissaan että vain 3kertaako? No mikäs sun salaisuus on??? Whaat? No sanoin että 20vuotta salia,ei kai sen kummempaa. Johon isäntä että -ahaa!!nyt mä tajuun. Mitä lie?
Ja tulihan viikolla yksi niin kovin nuori nainen kysyyn puhelin nroani? Kysyi että miksi?se on salainen.
Tyttö siihen että oltais voitu treenata yhdessä.
En antanut.

Tänään tuli pitkästä aikaa semmoinen huomautus joka sai oikeen hymyn korviin. Ylätaljassa meikäläisellä oli 40kg enemmän painoo mitä omaa painoo löytyy ja joku jäbä siinä tähysteli että saanko sitä edes alas koska se talja on muutenkin niin korkeella. Sarjan jälkeen hän tulee sitten kuitenkin kommentoimaan että "Sulla on kyllä selkeesti salin kovin selkä ja vielä painoonkin nähden". Jossei se vielä tuntunut hyvältä, niin alataljan jälkeen sama kaveri tuli kommentoimaan että "Täytyy sanoo että sä oot kyllä lahjakas, moni ei vuosienkaan treenin jälkeen saa tommosia rautoja liikkeelle sitten millään" ja siinä sitten juteltiin niitä näitä.

kaveri sanos että "sun verestäs vois vetää kuurin"... vitsillä tai ei, niin se huvitti! :)) ja onhan noita mutta eipä niitä kuuleviin korviin ota, koska kehitys on kaikki vasta edessä!

9v tytär kysäisi iltapalalla, juuri kun olin salille lähdössä "isi, miks sulla on noin pienet lihakset vaikka käyt joka toinen päivä salilla?". Tähän hätäisenä pientä selityksen makua että ollaan voimatyylillä treenattu ja silloin ei kasva ihan niin isoksi. Mutta nyt yritetään vaihtaa treenikaverin kanssa bodytreeniin ja koittaa vähän kasvaakin...ja vastauksena tyhjentävä "ai miks, [treenikaveri] on jo iso"...nyyh :nolo:. Ja tuosta innostuneena pienenpi 5v neito alkaa hihittää että "mini-iskä käy salilla jumppaamassa miniliikkeillä minilihaksia"

Sellaista se on 174/88@20% (YT=615kg) kokoisena kuikelona. Ei muuta kuin lisää ruokaa koneeseen :ruoska:

Eiks totuuden kuule humaltuneiden suusta? Baarissa eräs naishenkilö tuli yhtäkkiä puristelemaan käsivartta ja tuumasi ompas sulla paksu käsi:) Edellisellä kerralla saman tempun teki eräs miespuolinen, siinä kohtaa meni hetkeksi vähän lukkoon kun ei suomalaisena ihan ole tottunut tuollaiseen hipelöintiin tuntemattoman miehen suunnalta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Baarissa päälle kolmikymppinen nainen tuli juttelemaan ja otti aiheeksi sen, kuinka nykynuoret, varsinkin tytöt, ovat lihavia ja eivätkö he pidä huolta itsestään. Sillä hetkellä tällaisia yksilöitä oli kieltämättä kosolti näköpiirissä. Keskustelu eteni siihen, että onko pakko käyttää sitten liian pieniä ja paljastavia vaatteita, johon nainen totesi: "Sinullakin on löysä paita, mutta silti näkyy läpi että treenaat ja on lihasta" :D
Vuoden laihdutus ja puolen vuoden salitreeni näyttää tepsineen.

Eilen baaritiskillä takana seissyt mies tokaisi, että on niin leveät hartiat ettei ohi nää. :D
Minulle taas muuan nuori hopparin alku virkkoi vähän aikaa sitten samanlaisessa tilanteessa minua osoittaen, että "tuolla nörtillä on Dimmu Borgirin paita päällä".

"Eihän saatana sun viereen mahdu ees istuu" Kaveri bussissa
"No sun onkin helpompi nostaa noita kiloja kun oot noin läski" Kaveri kisoissa

Kuka tuon jälkimmäisen suustaan päästi, eipä silti tottahan se on?;)
t. Toinen läski samoista kekkereistä:D

Sitä paitsi mepä kisailtiin siä lämmittelyalueella siitä kellä on isoin maha sillä aikaa kun te olitte nostamassa!:hyper:

Kuka tuon jälkimmäisen suustaan päästi, eipä silti tottahan se on?;)
t. Toinen läski samoista kekkereistä:D

Sitä paitsi mepä kisailtiin siä lämmittelyalueella siitä kellä on isoin maha sillä aikaa kun te olitte nostamassa!:hyper:
Haha, siitä on hyvä kisoilla ja mahan kasvattaminen on kivaa. Nikohan ton leukaili ja tottahan se on tosiaan :D Kukahan sä mahdat olla? :D

Sukulaismies heitti ilmaan kommentin, kun oltiin sukujuhlissa ruokapöydässä: "oot tainnut salilla käydä, kun näyttää lihasta tulleen". Tämä lämmitti kyllä mieltä, kun on kuullut samalta sukuhaaralta ensimmäiset 25-vuotta sukujuhlien ruokapöydässä, että yritähän syödä, niin kasvat / otahan vielä lisää, tekee sinulle hyvää. :)

Uuden vuoden kekkereissä miespuolinen tuttava nousuhumalassaan kyseli varovasti, ettenhän mä vaan käytä mitään lihaskasvua tehostavia aineita. Hän kuulemma alkaa olla mun rinnalla paljon heiveröisempi. :confused: No joo, kommentoija ei ole itse mikään iso mies, mutta ööh.. o_O

Back
Ylös Bottom