Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eräs mies kysyi salilla harrastanko triathlonia. Sanoi, että on kattelut mua, että trithlon tytöt näyttää minulta :). No en harrasta, rautoja vaan heiluttelen. Olen lentopallon, koripallon ja tennispelaajan lisäksi myös triathlonisti :D

Olen miettinyt pitkään samaa, koska isällä on ollut tapana käyttää solvauksena myös ilmausta "pulloperse sika". Olen tulkinnut pulloperseen hyvin konkreettisesti, mutta nyt selvisi, että se tarkoittaa kutakuinkin isoa persettä. Pullottava perse - tässä yhteydessä pyöreät pakarat miehellä.

Tein takaolkapäitä koneessa, ja siinä äärisennossa vähän ylettää vipuvarret kulkuväylälle, ahdas sali kun on.
Personal trainer huomautti potilaalleen siitä kulkiessaan että varo. Potilas totesi että "muskelimies!"
Vittuiluna otin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näin sedän pitkästä aikaa kesällä. Astuin pirttiin ja setä vaan tokaisi että Herran jestas ! Tiesi että harrastan Punttien repimistä mutta yllätty ihan ku noin olin kuulemma kasvanut. Setä itse kanssa nuorempana ollu aika isossa kunnossa

"Oot kovakuntosen näköinen. Ootko alkanu käyttämään aineita?"

Ja toinen joka ei liity saliin tai treenaamiseen, mutta repesin aivan helvetisti ku kuulin tän baarissa:

"Hei Ville Haapasalo, painu takas sinne venäjälle. Pelkkä pipo puuttuu perkele"

"Sähän oot ihan poika vielä ! Luulin et oot ainakin kolmekymppinen" Sano tänään salini bodaripappa kun olin leikannut hiukset ja höylännyt parran.

baarissa: "sulla on kiva nenä" (i shit you not)
myöhemmin jatkoilla: "sulla on aika iso"
eikä sanaakaan treenatuista lihaksista.. olen vain tuhlannut aikaani salilla, vittu!

enemmän ehkä kehu "Minkä ikänen sä olet?" vastasin, että olen 16 vuotias "ei vittu sä olet vahva" Tein siis rintaa 38,5kg käsipainoilla.

Salilta koko kesän huilia pitänyt oldschool salikarju totesi "Ootpa voimistunut kesän aikana" ja samana päivänä työterveyshoitaja rokotetta olkapäähän tuikatessaan "Oho! Onpas sulla paljon lihasta täällä"

Pari kertaa ihmetellyt kun tuntemattomat salilla kyselleet, että onko mulla jotain tavotteita vai treenaanko huvikseni. En tiedä, onko se kohteliaisuus vai mitä mutta otetaan se niin vaikkapa :D Tai sitten vain ystävällisyyttä, kun kanssatreenaaja on :)

Pari kertaa ihmetellyt kun tuntemattomat salilla kyselleet, että onko mulla jotain tavotteita vai treenaanko huvikseni. En tiedä, onko se kohteliaisuus vai mitä mutta otetaan se niin vaikkapa :D Tai sitten vain ystävällisyyttä, kun kanssatreenaaja on :)

Kaikilla pitäisi kait jotain tavoitteita olla, ei kai sinne salille muuten mitään järkeä ole edes mennä. Tässä tosin varmaan tarkoitettiin kilpailemista.

Kaikilla pitäisi kait jotain tavoitteita olla, ei kai sinne salille muuten mitään järkeä ole edes mennä. Tässä tosin varmaan tarkoitettiin kilpailemista.

Juu näin mietinkin ja yhdelle mainitsinkin, että omaks iloks tulee käytyä ilman mitään kisasuunnitelmia. Kelasin vaan jälkeenpäin vaan että näytänkö sellaiselta että olisin menossa kisaamaan. Kai se voi olla kun salilla ahkeraan käynyt ja toiset sen varmasti huomannut. :)

Back
Ylös Bottom