Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt kun alotin työt kapakan ovella niin vittuilua sekä kehuja on tullu, vittuilut antaa luistaa toisesta korvasta ulos, mutta kehut (varsinkin naisilta) lämmittää mukavasti mieltä :D

Eräs vaimon sukulainen juhlissa: Voi kun sulla on on hyvät lihakset, käyt varmaan salilla. Käythän?

Anoppi puhui "hiljaa" olohuoneessa, kun itse olin vessassa paskalla: Sillä se varmaan on niin hoikka, kun jatkuvasti vessassa.

hieroja kysyi olenko laihtunut johon kerroin lihoneeni niin katsoi hetken ja tuumasi että ryhti näyttää parantuneen mikä tuli tervetulleena kommenttina kun olen tämän kesän tietoisesti korjannut eteenpäin kääntynyttä ryhtiä..

Tammikuussa laihaläskinä olo sai riittää, ja nyt oon pelkkä läski. Viime viikkoina on alkanut tulla palautetta muuttuneesta ulkonäöstä:

"Äijä on karskiintunu perkeleesti" - kaveri, jota näen noin kerran kaks puolessa vuodessa.
"Käytkö salilla, ajattelin vaan ku sulle on tullu bodia" - Yks tyyppi töistä joka on ite päinvastasesti laihtunut about 40 kg

Sitte yks ilta ulkona yhden sanalla sanoen erikoisen kaverin kanssa oli jännä:
"Oot vissii jatkanu salilla käymistä, hyvä hyvä"
Sitte myöhemmin ku promillet nousi:
"Sun rintalihaksetki on ihan ku Batmanilla"
"Käytätkö mitään laittomia aineita?"
"Arndold Schwarzenegger ois susta ylpee!"

Loppuun kaverin äidin kommentti:
"Sä oot lihonu, tai sit vanhentunut" kiitti :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
10 Kg vähemmän näyttää vaaka, pelkällä sali-treenillä, on kyllä tullut lihastakin lisää. Vihkossa, viides viikko menossa. Välissä pieni tauko. Tälleen vanhempana tuntuu että on niin paljon enemmän tietotaitoa, kuin nuorena-poikana, että sitä osaa kaurapuuron ja proteiinin voimalla treenata, tosi tehokkaasti. Suosin itse (ainakin vielä,) vapaita painoja enemmän kuin laitteita. Mielestäni massan saa keskitettyä silloin tarkemmin ja tehokkaammin sekä positiivisesti pakkotoistojen ym. kanssa treenaamaan lihasta. Olen miettinyt, että voisin jatkossa suosia joitain taljoja, (risti ja ylätalja). Oli kiva kirjoitella, tännekkin. Toivottavasti kelpaan porukan sekaan.

10 Kg vähemmän näyttää vaaka, pelkällä sali-treenillä, on kyllä tullut lihastakin lisää. Vihkossa, viides viikko menossa. Välissä pieni tauko. Tälleen vanhempana tuntuu että on niin paljon enemmän tietotaitoa, kuin nuorena-poikana, että sitä osaa kaurapuuron ja proteiinin voimalla treenata, tosi tehokkaasti. Suosin itse (ainakin vielä,) vapaita painoja enemmän kuin laitteita. Mielestäni massan saa keskitettyä silloin tarkemmin ja tehokkaammin sekä positiivisesti pakkotoistojen ym. kanssa treenaamaan lihasta. Olen miettinyt, että voisin jatkossa suosia joitain taljoja, (risti ja ylätalja). Oli kiva kirjoitella, tännekkin. Toivottavasti kelpaan porukan sekaan.
Ensimmäinen viesti näköjään :) Tervetuloa!

Kuulin samaa. Loppui juttu kuulemma lyhyeen kun katselit päivittäin Kai Greenen "taiteellisia" posevideoita ja samalla hyväilit itseäsi :(

Koitin vaan hakea vähän motivaatiota kyseisestä videosta ja oikeaa suoritustekniikkaa! Tuntuma A.K.A mind-muscle-connection alkoi kyllä loppu vaiheessa olla jo ihan ok tasolla, joka taas näkyi omassa tekemisessä positiivisessa mielessä.

Harjoittelin pistoolikyykkyjä tuen avulla kun ei vielä tasapaino riitä. Sali-isäntä tuli paikalle ja kesken sarjan huuteli "Joogasali on tossa alakerrassa!"

Pari minuuttia myöhemmin eräs bodari kommentoi samaa touhua että "Multa lähtis jalka irti jos tota kokeilis.."

Ps. Alakerrassa on joku crossfit-sali.

Back
Ylös Bottom