Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Työkaveri: "Paljonkos kakella vielä viitenkymppiin?" odottaen vastausta kokoluokasta 2-3 vuotta, kun puheissa oli muut oikeasti noin 5-kymppiset kolleegat.

Tulee tänä vuonna 40.

Kaveri alkoi illanistujaisissa pienessä nousuhumalassa keksiä, mitä koirarotua kukin muistuttaa. Muut saivat kuvaukseksi salukia, tiibetinspanielia ja mopsia.. Mun kohdalla mietti hetken ja totes: "sä olet sellainen ylitreenattu tyttökoira.. mikä se nyt on.. amstaffi". :D

Ot,

Kaveri alkoi illanistujaisissa pienessä nousuhumalassa keksiä, mitä koirarotua kukin muistuttaa. Muut saivat kuvaukseksi salukia, tiibetinspanielia ja mopsia.. Mun kohdalla mietti hetken ja totes: "sä olet sellainen ylitreenattu tyttökoira.. mikä se nyt on.. amstaffi". :D
Mopsi rassukka. :D Mopsit on söpöjä mutta mä en haluaisi olla mopsia muistuttava. Amstaffi on aika hyvä!

"Kaikki haluais Ex71:n kropan. Kukapa ei haluaisi."

Jep jep. Eli tikkujalat ja pallomaha on nyt muotia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kanssatreenaaja, täysjärkinen aikuinen mies, luuli mua personal traineriksi ja tuli kysymään neuvoa, vaikka vieressä oli 3 OIKEAA PT:tä, firman paidat päällä :D Treenimotivaatiota tälläinen ikuinen kynäniska tuosta erehdyksestä ainakin sai seuraavan vuoden tarpeisiin.

Satunnaishenkilöiltä kuultua:
"Oot sä ottelija?"
"Sulla on potkunyrkkeilijän kroppa"

80-luvun judoharrastus kantaa yllättävän pitkälle..

Kuumottaa taas lähteä lomilla landelle kun siellä kaks sellasta kouluiänkynnyksellä olevaa tyttöä jotka vittuilee mulle kokoajan. Ensimmäinen kommentti on aina että näytä voimat, ja sitten sitä hoetaan niin kauan kun näytetään hauista. Sitten tökitään rintaa ja mahaa ja kommentoidaan miten on vähän pehmeetä siellä ja täällä. Viimeks kannoin niitä tuntikaupalla reppuselässä ja kun vauhti ei ollut mieluisaa niin kysy että treenaatko sä sun jalkoja ollenkaan. Muutenkin kaiken energian loppuessa kommentoidaan että miksi mä edes treenaan kun olen niin heikko. No kaikesta huolimatta se 5vuotias ilmotti menevänsä mun kanssa isona naimisiin.

Poistin "asiakasta" joku päivä sitten kauppakekusksesta: "sää vaan vittu pumppaat siellä salilla etkä tee mitään töitä! Onko sulla ees ammattia, vitun lihakimpale!"
Tänään 4 vuotias kurdipoika sanoi mua Muumipapaksi.
Kumpikin hymyilytti :D

Oltiin isännän kanssa syömässä ja viereisessä pöydässä istuva setä (selvin päin) kumartui puoleemme ja kysäisi; "Tiedättekös pojat mikä bändi täällä oli viikonloppuna soittamassa?"
Ensin olin ihan että o_O mutta sitten olin että :cool: ja ajattelin sedän erehtyneen ULTRAMASSIIVISEN hartialinjani takia.

Back
Ylös Bottom