Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli keskustelua terveysasioista erään vanhemman sukulaismiehen (~70v) kanssa, hän totesi, että "On sinunkin syytä olla varovainen kun käytät niitä LIHAKSEN KASVATTAJIA"
Olin aivan suu ammollaan että "Mitä kummaa,en ole sellaisia koskaan käyttänyt !?"
"No niitä proteiineja, eikö ne tuhoa maksan"
Uskomatonta.
Tähän mennessä olen ajatellut että se on 100 % urbaanilegendaa että sakki ei tajua proteiinien olevan samaa tavaraa mitä normi ruuassa. Näemmä ei ollut urbaanilegendaa, käsittämätöntä. Vielä oma sukulainen, luulin viisaammiksi :face: Pidin sellaisen 5 minuutin (lyhyen) uttimonologin ravinnosta.
Eikä kannata sanoa kenellekään "siviilille" yhtään mitään treenaamisesta tai mihinkään siihen liittyvästä ni pääsee paljon helpommalla.
OT mutta allekirjoitan. Isäpuoli on joskus 40 vuotta sitten käynyt salilla ja ku ite tossa hiljattain alottanu kans ni puhuttu on aiheesta. Hän mulle kovaan ääneen kertoo kuinka jalkakyykky on hänen mielestään turha liike että miksi minä sitä teen. Koitin vaan vaihtaa puheenaihetta ku enhän mä sille voi sanoa et vittuako mua sun mielipide kiinnostaa ku tieteellisesti todistetut faktat on ihan muuta.
Menee ravintopuolelle mut: istutaan kahvipöydässä, kaveri vetää pullaa ja mie syön skyriä ja pähkinöitä. Kaveri sit sanoo et "onko toi nyt enää ihan tervettä?". Mitä tuohon voi edes sanoa? Varsinkin kun kaveri on lähempänä sairaalloista ylipainoa.
Ontopic: "Näytät tossa kuvassa siltä ku oisit vetäny jotain" - Ai mitä? "No muutaki ku kaurapuuroo" - Tyttöystävä.
Mä ymmärtäisin ton kommentin, jos oisit vetäny rahkaa raakana tai juonu munanvalkuaisia viherjauheella blandattuna tms. "ällöä", mutta skyr + pähkinät aiheuttais mulle lähinnä annoskateutta. o_OMenee ravintopuolelle mut: istutaan kahvipöydässä, kaveri vetää pullaa ja mie syön skyriä ja pähkinöitä. Kaveri sit sanoo et "onko toi nyt enää ihan tervettä?". Mitä tuohon voi edes sanoa? Varsinkin kun kaveri on lähempänä sairaalloista ylipainoa.
Olit ollut päissäsi, kun kuva otettiin, tyttis huomasi heti haukankatseellaan.
Ontopic: "Näytät tossa kuvassa siltä ku oisit vetäny jotain" - Ai mitä? "No muutaki ku kaurapuuroo" - Tyttöystävä.
Onneks edes kuvissa...
Olit ollut päissäsi, kun kuva otettiin, tyttis huomasi heti haukankatseellaan.
Äiti se on aina yhtä kannustava.