Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sain ensimmäisen kommentin jostain muusta kuin jalkojen lihaksistani! Nainen kosketteli paljasta vatsaani ja totesi: "Ootpas hyvässä kunnossa... Ainaki jos tosta kokeilee. Tai siis kyllä muualtakin."

Oli keskustelua terveysasioista erään vanhemman sukulaismiehen (~70v) kanssa, hän totesi, että "On sinunkin syytä olla varovainen kun käytät niitä LIHAKSEN KASVATTAJIA"
Olin aivan suu ammollaan että "Mitä kummaa,en ole sellaisia koskaan käyttänyt !?"
"No niitä proteiineja, eikö ne tuhoa maksan"

Uskomatonta.
Tähän mennessä olen ajatellut että se on 100 % urbaanilegendaa että sakki ei tajua proteiinien olevan samaa tavaraa mitä normi ruuassa. Näemmä ei ollut urbaanilegendaa, käsittämätöntä. Vielä oma sukulainen, luulin viisaammiksi :face: Pidin sellaisen 5 minuutin (lyhyen) uttimonologin ravinnosta.

Ortopedin lähetteessä magneettikuvaukseen lukee "potilaalla erittäin hyvä lihaskunto", jotaki positiivista olkapää vaivojen keskelle :) :dance:

Oli keskustelua terveysasioista erään vanhemman sukulaismiehen (~70v) kanssa, hän totesi, että "On sinunkin syytä olla varovainen kun käytät niitä LIHAKSEN KASVATTAJIA"
Olin aivan suu ammollaan että "Mitä kummaa,en ole sellaisia koskaan käyttänyt !?"
"No niitä proteiineja, eikö ne tuhoa maksan"

Uskomatonta.
Tähän mennessä olen ajatellut että se on 100 % urbaanilegendaa että sakki ei tajua proteiinien olevan samaa tavaraa mitä normi ruuassa. Näemmä ei ollut urbaanilegendaa, käsittämätöntä. Vielä oma sukulainen, luulin viisaammiksi :face: Pidin sellaisen 5 minuutin (lyhyen) uttimonologin ravinnosta.

Ei tajua. Eikä kannata sanoa kenellekään "siviilille" yhtään mitään treenaamisesta tai mihinkään siihen liittyvästä ni pääsee paljon helpommalla.

Eikä kannata sanoa kenellekään "siviilille" yhtään mitään treenaamisesta tai mihinkään siihen liittyvästä ni pääsee paljon helpommalla.

OT mutta allekirjoitan. Isäpuoli on joskus 40 vuotta sitten käynyt salilla ja ku ite tossa hiljattain alottanu kans ni puhuttu on aiheesta. Hän mulle kovaan ääneen kertoo kuinka jalkakyykky on hänen mielestään turha liike että miksi minä sitä teen. Koitin vaan vaihtaa puheenaihetta ku enhän mä sille voi sanoa et vittuako mua sun mielipide kiinnostaa ku tieteellisesti todistetut faktat on ihan muuta.

OT mutta allekirjoitan. Isäpuoli on joskus 40 vuotta sitten käynyt salilla ja ku ite tossa hiljattain alottanu kans ni puhuttu on aiheesta. Hän mulle kovaan ääneen kertoo kuinka jalkakyykky on hänen mielestään turha liike että miksi minä sitä teen. Koitin vaan vaihtaa puheenaihetta ku enhän mä sille voi sanoa et vittuako mua sun mielipide kiinnostaa ku tieteellisesti todistetut faktat on ihan muuta.

Isäs on käynyt sinkkuna silloin baarissa ja jatkaa samaa kokemusperäistä ekonomin treenimetodia eli kaikki treenataan mikä näkyy baarissa tiskin yli?

Hiihtäjäpappa suuttu salilla kun Technogymin ristikkäistaljassa siirsin taljan ylhäältä alas. Kuulemma niitä ei oo tehty siirrettäväks, vaikka koneessa onkin about 30 portainen säätöasteikko ja että ala-asennossa sillä kahvalla ei edes voi tehdä mitään järkevää lihasryhmää.

Menee ravintopuolelle mut: istutaan kahvipöydässä, kaveri vetää pullaa ja mie syön skyriä ja pähkinöitä. Kaveri sit sanoo et "onko toi nyt enää ihan tervettä?". Mitä tuohon voi edes sanoa? Varsinkin kun kaveri on lähempänä sairaalloista ylipainoa.

Menee ravintopuolelle mut: istutaan kahvipöydässä, kaveri vetää pullaa ja mie syön skyriä ja pähkinöitä. Kaveri sit sanoo et "onko toi nyt enää ihan tervettä?". Mitä tuohon voi edes sanoa? Varsinkin kun kaveri on lähempänä sairaalloista ylipainoa.

Joo siis tätä samaa kohdannut itsekkin, ja miettiny että mitä ttua? Mistä lähtien terveellisesti syöminen on ollut epätervettä? Aina joku tuputtaa karkkia, pullaa ja tiesmitä kakkumössöjä, ja jos kieltäydyt niin olet epänormaali. Sitten taputellaan sitä pöydän isointa Patea, jolle mahtuu kaheksan kakkupalaa yhteen poskeen, että "kyllä poeka on tereve ku ruoka maistuu". Olis siistiä, jos pystyis näkemään suoraan toisen eliniän odotteen ruokatottumusten ja liikunnan perusteella, ihan vaan toista kattomalla, niin saas nähä mitä silloin pidettäis epäterveenä ja mitä ei..

Ontopic: "Näytät tossa kuvassa siltä ku oisit vetäny jotain" - Ai mitä? "No muutaki ku kaurapuuroo" - Tyttöystävä.
Onneks edes kuvissa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä ymmärtäisin ton kommentin, jos oisit vetäny rahkaa raakana tai juonu munanvalkuaisia viherjauheella blandattuna tms. "ällöä", mutta skyr + pähkinät aiheuttais mulle lähinnä annoskateutta. o_O

Olit ollut päissäsi, kun kuva otettiin, tyttis huomasi heti haukankatseellaan.

Hei, eihän truu bodari mitään alkomahooleja käytä. Sen sijaan mun tapauksessahan toi kuulostaa varsin loogiselta selitykseltä, kiitos maanpinnalle palauttamisesta.

Ontopic: "Näytät tossa kuvassa siltä ku oisit vetäny jotain" - Ai mitä? "No muutaki ku kaurapuuroo" - Tyttöystävä.
Onneks edes kuvissa...

Olit ollut päissäsi, kun kuva otettiin, tyttis huomasi heti haukankatseellaan.

Tai sitten rouva huomasi, että oot käynyt vierailla metsästysmailla "vetämässä". Toivottavasti oli kuitenkin tuo alkoholi on kyseessä. ;D

Lekuri totes työhöntulotarkastuksessa punnittuaan mut, että oon ylipainoinen. Hetken ehti jo vituttaa, kunnes se jatkoi: "mutta susta näkee, että sulla on normaalia enemmän lihasmassaa, joten toi on ihan ok."

Olin matkalla mökille perheemme kanssa. Pysähdyimme huoltoasemalle ja lähdin sitten ulkoiluttamaan koiranpentuamme kävellen tankkimittareiden ohi, missä oli paikallinen tyttölauma autoaan tankkaamassa.
Käveltyäni huoltoaseman toiselle puolelle kurvasi tuo tankilla ollut auto ohitseni ja
takapenkin tytöt avasivat ikkunan ja huusivat: "Moi herkkupeppu!".
Kyllä lämmitti mieltä..

"ei tolle kannata jutella...se käyttää vaan niitä anabolisia heroideja" sanoi puolituttu laumalle naisia baarin röökikopissa

Tapahtui joskus Laosissa. Oltiin kaverin kanssa menossa kokeilemaan sellaista zipline-hässäkkää, ja henkilökunta jeesasi varusteita meidän päälle. Mun kohdallani ei meinannut löytää sopivaa, vaan kaikki oli järestään liian pieniä. Herra katsoo mua, taputtaa mun vatsaa ja sanoo "too much Beer Lao".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom