Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Äitini kertoi harvasanaisen jäärä isäni nostelleen painavia kaivonrenkaita ja oli tokaissut "Olisipa eventa täällä". Minulta kuitenkin löytyy myös isoveli, joten olin melko otettu.
Äiti siihen samaan vielä kommentoi, että "Sun hartiat on tosi leveet, alat näyttää kohta mieheltä takaapäin".

Olin ihan että awwws :haart: iskä ja äiskä.

Jos teet tota scott penkkiä kunnolla saat sen vaikuttamaan myös etu-olkapäihin. Ku puristaa sitä istuinta jaloilla saa reiden sisä osa vähä reeniä.
Tää kaveri vaikutti olevan tosissaan..

"Ai etkö sää ookkaan nousemassa viikonloppuna lavalle, ku näytät ihan siltä?" :hyvä:

Kai se treeni sitte on jotenki perille menny, vaikka välillä tuntuu et mitään ei tapahu. Lämmittää tämmösen hupitreenailijan mieltä.

Voin vaan kuvitella miten lopputreffit meni :hyvä:

Hah :D Syötiin me yhessä aamupalaa seuraavana aamuna ;)

Viimeaikoina ei oo kyllä ruusuja eikä risuja tullu oikeen miltään suunnalta.. Hierojalla käydessä sain kyllä kuulla että mulla on kuulemma isoimmat olkapäät ja epäkkäät mitä on koskaan nähny.

Fyssari sanoo : "pysy nyt vaan muuten ihan rentona" ja alkaa tökkimään pakaraa miltei raivoissaan ajatellen ettei sana mene perille. "Ai no mut niinhän sä oletkin". :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai niinkö se menee? Mulla tilanne lienee sitten aika paha, koska hieroja joka kerta huomauttaa, että mulla on isot jalat. Hänellä ei vissiin pokka riitä kuitenkaan yläkropan kehumiseen.

Niin menee, mua ei kehu ko äiti, ja sekin silloin ko on ottanu vähäsen :hyvä:

Mäkin olen tosi kondiksessa ja komea ja mulle sopii mm. kaikki vaatteet.
Pakko olla koska hieroja sanoo aina et tollasia muhkuja lihaksia kannattaa tulla hierottamaan tosi usein että pysyy kunnossa, sit meen aina sinne takaisin kun mulla on hyvä mieli. Ja vaatekaupassa myyjä sanoo aina kun sovitan jotain, että sopii tosi hyvin sulle kun on noin leveet hartiatkin, ja noilla kuteilla lohkeaa takuulla. Sit ostan aina ne rätit. En tajua miks noi hieroja ja myyjä mul valehtelis, ne on takuulla puolueettomia ja rehellisiä, ei vaan voi olla kehumatta pikkasen kun mirraa niin paljon.

Mäkin olen tosi kondiksessa ja komea ja mulle sopii mm. kaikki vaatteet.
Pakko olla koska hieroja sanoo aina et tollasia muhkuja lihaksia kannattaa tulla hierottamaan tosi usein että pysyy kunnossa, sit meen aina sinne takaisin kun mulla on hyvä mieli. Ja vaatekaupassa myyjä sanoo aina kun sovitan jotain, että sopii tosi hyvin sulle kun on noin leveet hartiatkin, ja noilla kuteilla lohkeaa takuulla. Sit ostan aina ne rätit. En tajua miks noi hieroja ja myyjä mul valehtelis, ne on takuulla puolueettomia ja rehellisiä, ei vaan voi olla kehumatta pikkasen kun mirraa niin paljon.
Autokauppiaskin kehui, että näytän tosi hyvältä ja isolta leveine harteineni uuden mersun ratissa

Mies sanoi yksillä treffeillä hieroessaan mun yläselkää et "sä oot todella hyvässä kunnossa." Otin kohteliaisuutena siitäkin huolimatta et kontekstista johtuen sillä saattoi olla muutkin asiat mielessä.

Mies sanoi yksillä treffeillä hieroessaan mun yläselkää et "sä oot todella hyvässä kunnossa." Otin kohteliaisuutena siitäkin huolimatta et kontekstista johtuen sillä saattoi olla muutkin asiat mielessä.

Minä ainakin käyn treffeillä ihan vaan kaverimielessä, etsimässä jos löytyisi uusia BEST_FRIENDEJÄ ... " :) "

Yhden kaupunkireissun satoa: Nuori jätkä koittaa haastaa sormikoukkupainiin ja juoppo sanoo: "Oho oho, kohta on kaikki salit kierretty". Asuste oli löysä t-paita enkä ole mikään kaappi.

juoppo sanoo: "Oho oho, kohta on kaikki salit kierretty". Asuste oli löysä t-paita enkä ole mikään kaappi.

Tuo on kyllä hassua, samaa on käynyt itsellekkin. Kerran kesätöissä kaupassa ollessa, kokoa löysä työpaita päällä, viereen asteli hitusen humaltunut mieshenkilö joka totesi "ääää, jäbä on käyny salilla! Mä näään sen!" :D
Tulipahan vaan mieleen :D ...

^^ Ehkä humalaisilla on röntgenkatse..? :D

Tänään talkoomakkaroita grillaillessa tuli puheeksi mun gluteeniton ruokavalio, ja kysyttäessä sanoin että en yleensä syö leipää. Vastaus: "No sillä sä pysytkin varmaan hoikkana."
A) En edes ole mun ikäiseksi naiseksi erityisen hoikka ja B) kyllä ne hiilarit löytyy riisistä ja suklaastakin.

^^ Ehkä humalaisilla on röntgenkatse..? :D

Tänään talkoomakkaroita grillaillessa tuli puheeksi mun gluteeniton ruokavalio, ja kysyttäessä sanoin että en yleensä syö leipää. Vastaus: "No sillä sä pysytkin varmaan hoikkana."
A) En edes ole mun ikäiseksi naiseksi erityisen hoikka ja B) kyllä ne hiilarit löytyy riisistä ja suklaastakin.
C) Naisen huomion saa kehumalla kroppaa.

Oltiin opiskelijakavereiden kanssa viettämässä eilen iltaa. Yksi kaveri sitten kysäisi miten tuo juominen onnistuu kun on "kuurilla". Otin kohteliaisuutena ja kerroin olevani ihan natu vain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom