Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kauneus on todellakin katsojan silmässä. Tän viikonlopun aikana isosisko silleen "sä oot taas lihonu" ja toisaalta myöhemmin tinder-treffeillä vaatteiden alkaes vähentyy "mä tykkään noista sun käsivarsista ;)"
Veikkaan että jälkimmäinen on sun tapauksessa oikeemmassa ;)Jep. Mulla on eilen kuullun mukaan liian isot reidet ja pitäis vaihtaa punttia aerobiseen. Toisen kommentin mukaan mulla on helvetin hyvä perse.
Veikkaan että jälkimmäinen on sun tapauksessa oikeemmassa ;)
Saman miekkosen kanssa?"Sul on ihan helvetin kähee kroppa ja ihana muna" sano yks yhdenyön romanssi.
Nykyään seurustelen...
Kauneus on todellakin katsojan silmässä. Tän viikonlopun aikana isosisko silleen "sä oot taas lihonu" ja toisaalta myöhemmin tinder-treffeillä vaatteiden alkaes vähentyy "mä tykkään noista sun käsivarsista ;)"
Jätkä käy isosiskonsa kans treffeillä!!
Mulla tuli ekana mieleen, että vieläkö Tinder on olemassa?
On, muttei kauaa. Ovat jo laittaneet maksullisia ominaisuuksia. Onneksi aina tulee jotain tilalle.
On kyllä tosi nihkee sovellus mielestäni (ainaki siis nykyään), vaikka saa pareja niin aniharvaa tuntuu kiinnostavan sit loppuenlopuks ees jutella yhtään mitää siel. Mutta näemmä sieltä voi siltikin tuuril vielä löytää ihan pätevää seuraa itellee... :DMulla tuli ekana mieleen, että vieläkö Tinder on olemassa?
Olin yhen muijan kans treffeillä ja melkeen eka asia minkä suustaan päästi: "Mä kuvittelin sut kuvien perusteella jotenki paljo isommaks"
Oon kuulma "iso ja lihaksikas, tosin lihakset ei erotu". Mietin että mitäs vittua, rasvat n.13% ja painoo 95kg, mikä ihan hyvin tällaiselle ikiläskille. Perään kuulin että "jännästi Nyyssölälläkää ei erotu lihakset, paitsi sillon ku se on lavalla". On mulla jumavittu kannustavii kavereita. Tajusin ainaki miks nähää vaa pari kertaa vuodessa.