Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Sul on ihan helvetin kähee kroppa ja ihana muna" sano yks yhdenyön romanssi.

Nykyään seurustelen...

Kauneus on todellakin katsojan silmässä. Tän viikonlopun aikana isosisko silleen "sä oot taas lihonu" ja toisaalta myöhemmin tinder-treffeillä vaatteiden alkaes vähentyy "mä tykkään noista sun käsivarsista ;)" :pano:

Jep. Mulla on eilen kuullun mukaan liian isot reidet ja pitäis vaihtaa punttia aerobiseen. Toisen kommentin mukaan mulla on helvetin hyvä perse.

Tommonen mörkö.

Olin ravintolan vessassa ja yritin lukita ovea, mutta lukko paskana, sohlasin kumminkin pienessä kaljassa sen lukon kanssa niin kauan, että joku toinen asiakas päätti auttaa kertomalla, ettei se lukko toimi ja uskoo että tuskin sinne koppiin on kukaan tulossa kun näkee et siellä on tommonen mörkö.

Mä en nyt tiijä oliko loukkaus, kehu vai mikä helvetti.

"Sun perse näyttää Paavo Pesusienen perseeltä."

Oletettavasti jotain tähän suuntaan.
spongebob.jpg

Tää nyt ei oo varsinaisesti huomautus mut yks pappa kysy salilla et "montaks leukaa menee?", mä tietysti ajattelin et se kysy koska mä näytin niin vahvalta ja sporttiselta.

Seitsemänvuotias tyttö taputti vatsan kohdalta ja kysyi: "Onko sulla vauva masussa?".

Olen mies.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On, muttei kauaa. Ovat jo laittaneet maksullisia ominaisuuksia. Onneksi aina tulee jotain tilalle.

Kerrankin on jotain hyötyä, että firman luurit on mallia Lumia, koska Windows Phonen tinder-sovellus 6tin ei moiseen ainakaan vielä tietääkseni ole sortunut. Toisaalta ei tuolla hirveästi itselle ole tarjontaa viime aikoina oikein ollut nirso kun olen.

Mulla tuli ekana mieleen, että vieläkö Tinder on olemassa?
On kyllä tosi nihkee sovellus mielestäni (ainaki siis nykyään), vaikka saa pareja niin aniharvaa tuntuu kiinnostavan sit loppuenlopuks ees jutella yhtään mitää siel. Mutta näemmä sieltä voi siltikin tuuril vielä löytää ihan pätevää seuraa itellee... :D

Pffft, joku Tinder. Itsehän löysin deittini kuntosalilta. Tai se löysi mut..? Mut jos vaikka siirretään nää deittijutut muualle ja siirretään aihe taas noihin huomautuksiin!
Itse sanoin tänään painavani 78kg (pituutta 172), johon duunikaveri silmät pyöreänä heitti et "TÄH, OOT NOIN PIENI JA PAINAT ENEMMÄN KU MÄ?! Mä aattelin et oisit ainaki 10kiloa kevyempi..." Otin kohteliaisuutena.

Jo kaksi puolituttua kuntosalin työntekijää on kehunut mun ryhtiä lähiaikoina. Ihan kiva jos edes jotain eroa näkyy kun kaiket illat ramppaa reeneissä.... :D

Oon kuulma "iso ja lihaksikas, tosin lihakset ei erotu". Mietin että mitäs vittua, rasvat n.13% ja painoo 95kg, mikä ihan hyvin tällaiselle ikiläskille. Perään kuulin että "jännästi Nyyssölälläkää ei erotu lihakset, paitsi sillon ku se on lavalla". On mulla jumavittu kannustavii kavereita. Tajusin ainaki miks nähää vaa pari kertaa vuodessa.

Oon kuulma "iso ja lihaksikas, tosin lihakset ei erotu". Mietin että mitäs vittua, rasvat n.13% ja painoo 95kg, mikä ihan hyvin tällaiselle ikiläskille. Perään kuulin että "jännästi Nyyssölälläkää ei erotu lihakset, paitsi sillon ku se on lavalla". On mulla jumavittu kannustavii kavereita. Tajusin ainaki miks nähää vaa pari kertaa vuodessa.

Tämän takia mulla ei ole kavereita ollenkaan :D Erakkona oleminen for the win.

Suositut

Back
Ylös Bottom