Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näin dieetin edetessä viikonloppuna kolme eri tuntematonta ihmistä tulivat kommentoimaan kroppaa. Tosin kaksi heistä olivat miehiä, mutta miehet tietävät näistä asioista enemmän ja miehen kehulla on kurantimpi perusta.

Välillä on tehnyt mieli salilla kommentoida jos jollain on oikeesti paljon rautaa tangossa (tyyliin niin paljon kun mahtuu). Mitä raati sanoo, onko se enemmän häiriö vai kiva, jos joku tulee sanomaan että ompa sulla paljon painoja?

Samahan se on mitä kukakin sanoo, koska aina se on auttamatta liian vähän oli tulos mitä tahansa. :D

Penkkimaksimeja testailin tämän päivän rinta-selkätreenissä. Kysyin sitten jotain randomia varmistamaan pari nostoa ja kehui että mulla on kuulemma hyvä ja vahva rinnalta lähtö. Tuli siitä kyllä ilonen mieli :)

Eilen viimeistelin jalkoja kyykyn ja jalkaprässin jälkeen perinteisillä reiden ojennuksilla, olisko kolmas sarja just loppunu niin vanhempi patu tuli sanomaan "Älä ny siihen kuole, ei jaksas alkaa elvyttää.."

Välillä on tehnyt mieli salilla kommentoida jos jollain on oikeesti paljon rautaa tangossa (tyyliin niin paljon kun mahtuu). Mitä raati sanoo, onko se enemmän häiriö vai kiva, jos joku tulee sanomaan että ompa sulla paljon painoja?

Onhan se aina mukavaa, vaikkakin se 95% kerroista se kuitataan "ei vielä tarpeeks" tms. kommentilla. Ja toi vastaus tulee ekana mieleen, pari kertaa olen onnistunut kiittämään kehuista.

Vetelin treenin päätteeksi keittämättömiä perunoita salin aulassa raakana nassuun, ni yks jamppa totes, että ei ole suakaan ihan sokerista valettu.

Joudun skolioosin vuoksi tekemään jalkojennostoja vatsalle vain sellaisissa "roikuntahihnoissa", telineessä ei onnistu. Siksipä joku fiksu kaveri ottikin asiakseen tokaista, mun siis viritellessä näitä hinoja kiinni katon leuanvetotankoon; "siihenkö neiti ajatteli hirttäytyä"... Ei voinut kuin revetä elämänsä nauruun :D
Yleensä kanssa saleilijat muutenkin tapaavat katsoa vähän kummissaan aina siihen asti kun näkevät mitä teen, omalla salillani kun ei moisia hihnoja ole, ja kannan siis omani mukana mikäli haluan liikkeen tehdä vatsalle.

Okei tää ei ole huomautus, mutta tänään peilin eessä vaatteita vaihtaessa mietin ihan spontaanisti: "Näyttääpä mun selkä jotenkin muhkuraiselta, onkohan siihen tullut lihasta?"

Vetelin treenin päätteeksi keittämättömiä perunoita salin aulassa raakana nassuun, ni yks jamppa totes, että ei ole suakaan ihan sokerista valettu.

Skidinähän sitä noita raakana popsi kun ei keittoa tms jaksanut odottaa, vaan eipä tulisi nykyisin mieli :D Eikö noista mene maha sekaisin, tai potut jää imeytymättä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En oo sen suuremmin tutkinu. Joskus kun pitää saada jotain hyvää hiilaria ja ei oo mahkua kypsennellä, ni käy vaan kaupasta hakee perunoita ja syö vaikka tomaatin ja kinkkuleikkeen kans sillaisenaan. ;) Ei tuu kovin suurta hintaa safkalle eikä tarvi mitään valmistella. Sen ku rullaa vaan turpaa kohti.

Mä olin viime kesänä pienellä naisvaltaisella työpaikalla, jos pomo laittoi mut aina tekemään kaikki raskaat kanniskelua yms. vaativat hommat, koska "sulla on tota hauista". Oli mulla kyl kieltämättä sen paikan suurin hauis ettei siinä mitään.

Muutama viikko sitten salilla jo kokeneempi salikonkari seurasi aikansa kauempaa mun treeniä. Kommentoi sitten kuinka hyvältä mun tekeminen näyttää, ja käytti vielä sanaa taitava :O menin kyllä vähän sanattomaksi, kiittelin kuitenkin.. :D
Toi kyllä niin mahtavan fiiliksen, vaikka salilla jo käyty hyvän aikaa, mutta täysin aloittelija olen vielä :)

Kauneus on todellakin katsojan silmässä. Tän viikonlopun aikana isosisko silleen "sä oot taas lihonu" ja toisaalta myöhemmin tinder-treffeillä vaatteiden alkaes vähentyy "mä tykkään noista sun käsivarsista ;)" :pano:

Suositut

Back
Ylös Bottom