Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aktin jälkeen makailin naisihmisen kanssa sängyssä ja hän käskee nousta seisomaan että voi tsekata perseen. Pomppasin ylös ja otin pari kävelyaskelta sängyn laidalta ja seuraavaksi kuuluu "Herranjumala!" ja "Ei vittu". Kyllähän siinä hymy hypähti kasvoille ja olin aika ylpeetä poikaa:lol2:

Melko huono perse ilmeisesti. En oo ainakaan kenenkään aiemmin kuulleen saaneen tuollaista kommenttia.

Aktin jälkeen makailin naisihmisen kanssa sängyssä ja hän käskee nousta seisomaan että voi tsekata perseen. Pomppasin ylös ja otin pari kävelyaskelta sängyn laidalta ja seuraavaksi kuuluu "Herranjumala!" ja "Ei vittu". Kyllähän siinä hymy hypähti kasvoille ja olin aika ylpeetä poikaa:lol2:

Noiden kommenttien takia tilanteesta tuli mieleen se ikivanha goatse-kuva :puntti:

Kirjottelitko sinä jotain ripuli juttuja tuonne naimamoka topikkiin?

Tämän halusinkin kuulla. *facepalm*

Mavetreenissä lämmittelyjä, 70kg:lla pari vitosta ja 100kg tankoon. Joku vanha nainen kysyy "oho, meinaatko jaksaa nostaa?" "joo" "oho, onpa paljon rautaa... ootko käynyt kisoissa?". Jepjep :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mavetreenissä lämmittelyjä, 70kg:lla pari vitosta ja 100kg tankoon. Joku vanha nainen kysyy "oho, meinaatko jaksaa nostaa?" "joo" "oho, onpa paljon rautaa... ootko käynyt kisoissa?". Jepjep :D

Välillä on tehnyt mieli salilla kommentoida jos jollain on oikeesti paljon rautaa tangossa (tyyliin niin paljon kun mahtuu). Mitä raati sanoo, onko se enemmän häiriö vai kiva, jos joku tulee sanomaan että ompa sulla paljon painoja?

Mitä raati sanoo, onko se enemmän häiriö vai kiva, jos joku tulee sanomaan että ompa sulla paljon painoja?

Itseä melkeinpä häiritee, tosin mavessa painoa on se vähän päälle 200kg. En tiedä mikä ajatusmaailma jos painoa olisi mavessa joku 300kg-350kg. Lähinnä noi vanhat mummot tuolla salilla kommentoi :D

+ Tai en tiedä tosta "häiritsee" sanasta, mutta jollain tavalla kiusallista. Varsinkin kun moni kaveri vetää maasta enemmän kuin minä.

Miten voi olla niin vaikea ottaa se kommentti kehuna jos rautaa on tangossa? Siksi kun joku nostaa pakkiksella enemmän?

Kyllä mä ainakin diggaan jos joku kommentoi positiivisesti malmien tuhmuudesta, ja yritän välillä kommentoida itsekin. Perustan itse kehut siihen, kuinka harvinaista se on kyseisellä salilla. Meidän salilla koulun voimanostoklubin ulkopuolelta on yhden käden sormilla laskettavissa kaverit, jotka vetää ja kyykkää 200+ kilolla.

Edit:

Oli mulla yksi kehukin! Taannoin eräs minkki veti multa housut jalasta ja kyseli samalla että mitä oikein harrastan kun reisissä on lihaa tuon verran. Sanoin että penkkiä teen joskus. Muija repesi ja veti kalsaritkin jalasta. Onneksi tuossa järjestyksessä.

Välillä on tehnyt mieli salilla kommentoida jos jollain on oikeesti paljon rautaa tangossa (tyyliin niin paljon kun mahtuu). Mitä raati sanoo, onko se enemmän häiriö vai kiva, jos joku tulee sanomaan että ompa sulla paljon painoja?

Mun mielestä jees. Itsekin pari viikkoa sitten oli pakko mennä kehumaan erään tuntemattoman kyykkäilyä kun veteli niin hienosti raskailla painoilla. Toki niitä on muutaman kerran tullut itsellekin vastaan :) jostain vanhuksista ei meinaa joskus päästä eroon kun ne innostuu..

Sanojakin oli mies.

Tämä alkaa mennä kummalliseksi.

Ehkäpä Kaimann sai kuvan, että tässä olisi tapahtunut enemmänkin kanssakäymistä sinun ja tämän englantia puhuvan toverin kanssa. Tämä englantia puhuva mies on varmaan miettinyt miten toisen rintalihaksia voi kehua ei-homolla tavalla ja päätynyt tuohon.

Aina kiva :), erikoista mun mielestä pitää tollasta häiriönä.

Ehkäpä Kaimann sai kuvan, että tässä olisi tapahtunut enemmänkin kanssakäymistä sinun ja tämän englantia puhuvan toverin kanssa. Tämä englantia puhuva mies on varmaan miettinyt miten toisen rintalihaksia voi kehua ei-homolla tavalla ja päätynyt tuohon.

Näin siinä pääs käymään
e95180fd0869fa9d5a243125a14658cb.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom