Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen sain kuulla, että mulla on kuulemma voimakkaan oloinen perse
Työkaverit on alkanu kutsuun mua Bronsoniks
Hyvin työntää paskaa :fuckyeah:Tuliko tuo huomautus joltain, joka siivos vessaa sun jälkeen?
tämä on kyllä kova, onko samanlaiset viikset?
Noniin, oisko se sunkin aika laittaa sit muutama voimamahakas posekuva tuonne treenipäivyriis :D :hyvä:Taas baari-illan satoa:
"Hirrrrrvee haba!"
"Nyt on kyllä semmoset hartiat, että jätkä murskaa jotain sementtiä!"
"Normaalisti en kato miehiä, mutta jätkän käsi on kun mun reisi"
"Jotkut on tällasiä ajokoiria ja jotkut tollasia korstoja, ei mee tasan"
:D
Taas baari-illan satoa:
"Hirrrrrvee haba!"
"Nyt on kyllä semmoset hartiat, että jätkä murskaa jotain sementtiä!"
"Normaalisti en kato miehiä, mutta jätkän käsi on kun mun reisi"
"Jotkut on tällasiä ajokoiria ja jotkut tollasia korstoja, ei mee tasan"
:D
Jos olisin nähnyt sinut baarissa, olisin kutsunut paskamahaiseksi voimanostajaksi.
Jos olisin nähnyt sinut baarissa, olisin kutsunut paskamahaiseksi voimanostajaksi.
Ja nauranut tikkujaloille varmasti. :D Joku akka muuten kysy, että harrastatko voimanostoa. Varmaan paskamahasta tunnisti!
Mites olisit luonnehtinut jalkoja?
edit. hitaasti perkele.
Etkö muka muista, että tuo "Normaalisti en kato miehiä jne.." oli nimenomaan sun kommentti.
Aktin jälkeen makailin naisihmisen kanssa sängyssä ja hän käskee nousta seisomaan että voi tsekata perseen. Pomppasin ylös ja otin pari kävelyaskelta sängyn laidalta ja seuraavaksi kuuluu "Herranjumala!" ja "Ei vittu". Kyllähän siinä hymy hypähti kasvoille ja olin aika ylpeetä poikaa:lol2: