Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kävin noutamassa purkin Intraa pakettiautomaatista, no kotona äiti kysäisi että ei kai tuo sisällä niitä ebola hormooneja. Veti aika sanattomaksi.

Kävin lounastunnilla syömässä burgeria hesellä, parin pöydän päässä istui nainen kahden pikkupojan kanssa, olisiko jotain 3-4v, vaikea sanoa.
Toinen pojista tuijotti minua ja kysyi, äiti mitä toi iso mies syö?

Ps. sit vasta on iso kun joku muu kuin itse on sitä mieltä ;)

Kävin lounastunnilla syömässä burgeria hesellä, parin pöydän päässä istui nainen kahden pikkupojan kanssa, olisiko jotain 3-4v, vaikea sanoa.
Toinen pojista tuijotti minua ja kysyi, äiti mitä toi iso mies syö?

Ps. sit vasta on iso kun joku muu kuin itse on sitä mieltä ;)

Joo pariin kertaa itseäni kutsuttu sedäksi, vaikka olen 20 vee maitonaama, joka varmaan menisi 16 vuotiaasta.
Kaikki on suhteellista :)

ps. en oo sitte mikään namusetä, et turha yrittää

Taas kerran tuli kommentti, että pitäis rajoittaa jalkatreenejä. Vieläkään lihaksistoani ei olla kehuttu ikinä yläkropan osalta, mutta jalkoja on kauhisteltu lukuisia kertoja. Parempi näin päin.

Ootko käyny hetkeen salilla kun oot nykyään tollanen läskiperse, kaveri huomautti kesäloman jälkeen. Kohotti itsetuntoa huomattavasti.

Treenin jälkeen tulin saunasta pukkarin puolelle pyyhe lanteilla ja samaan aikaan salituttu tulee paikalle. Tervehtii ja toteaa, että tiukka rintatreeni takana vai? "Ei, kuinni?" "Jaa, katsoin vaan, että kova pumppi päällä."

Oli jalkatreeni takana. En ole rintaa treenannut muutamaan päivään.

Treenin jälkeen tulin saunasta pukkarin puolelle pyyhe lanteilla ja samaan aikaan salituttu tulee paikalle. Tervehtii ja toteaa, että tiukka rintatreeni takana vai? "Ei, kuinni?" "Jaa, katsoin vaan, että kova pumppi päällä."

Oli jalkatreeni takana. En ole rintaa treenannut muutamaan päivään.

Varmaan ihan hyvä, että pidit sen pyyhkeen lanteilla. Tai no tarinahan ei kerro, mitä kommentin jälkeen tapahtui.

"Ikiliikkuja keksittiin just. Mäntysalo ja vatsarulla!". (Tein polviltaan yli 30 toistoa, mikä sekin toki on nörttien asteikolla kova suoritus, vaikka ei varmaankaan ihmisten asteikolla.)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rintafileitä on kehuttu satunnaisesti 10+vuoden aikana. Ikinä oikein voimaa ole ollut, mutta ehkä enemmän kokoa. En siis ole 10v reenaillut, satunnaisia pätkiä siellä täällä, nyt hommattu kortti salille ja treenailut saa luvan jatkua säännöllisempänä.

Reilu pari vuotta nyt käynyt 3-4 x viikossa salilla lihasta rakentamassa ja läskiä polttamassa. Ja omasta mielestäni siinä onnistunutkin paremmin kuin uskalsin odottaa. Joitakin piilovittuilevia huomautuksia on kuulunut aina välillä, lähinnä kolleegoilta ja frendeiltä. Paras tuli kuitenkin pari päivää sitten kun join aamukahvia kotona ja 5-v tytär katseli jotakin ostostv mainosta samalla kun vaimo laittoi tyttären hiuksia. Telkusta tuli joku Abwondertighmaster5minworkoutgainbicepsloosefatbuildmuscle mainos.

-Miksei isillä ole tommosia lihaksia? Pitäiskö sille hankkia tommonen? Kun ei siitä salista ole hyötyä näköjään.
Mulla meni kahvit väärään kurkkuun.

Kummipoika totes tänään aamupäivällä kun kävin kahvittelemassa salin jälkeen: "Täti ei sun kannata siellä salilla enää käydä" Ai miksi? "No sun rintalihakset on aika isot jo."
Omaan tosiaan suurehkon kuppikoon. Luulen että kymmenen vuoden päästä on pojalla toinen ääni kellossa naisten "rintalihaksia" kohtaan :D

Salilla eräs kanssatreenaaja "sun hauis on yhtä iso ku Björkenillä". Jouduin toki naurahtamaan ja toteamaan että onhan siihen vielä matkaa.

^ hah! Mullekin on sanottu, että rinta taitaa olla pumpissa kokoajan, rintaa ei tarvi enää treenata.
Toisaalta kuulin juuri miespuoliselta kaverilta, että voisin olla hänen poikaystävänsä, koska olen niin miehekäs, ja että varmasti voittaisin hänet kädenväännössä. Kiva.

Jeesasin hoitsuja nostelemalla vaaria sairaalassa. Mummo tuumas että mulla on ihan painonnostajan käsivarret nykyään :D Oikeesti mun kädet on ihan pulkannarut ja vaarikin on kuihtunut 58-kiloseksi.

JÖÖ....

Sano vaan ihan rohkeasti asiasi :)

Jonkun mielestä loppusuoralla olevan ihmisen sängyn vieressä pitää varmaan istua hiljaa kyynel silmässä. Se ei vaan oikein sovi mun luonteelle. Mieluummin jeesaan hoitsuja tarvittaessa, vien vaarille jotain ite tehtyä helposti syötävää ruokaa, luen ääneen vaikka vaari ei enää pysykää jutuissa mukana jne. Ei vaari ainakaan mun asennoitumista oo paheksunut. Sanoja se ei enää oikein löydä, mut viimeksi alkoi taputtaa käsiään kun mä tulin käymään :)

Työkaverit on alkanu kutsuun mua Bronsoniks ja naiskollegat käsittelee mun ulkomuotoa kiusallisuuteen asti.
Potilas tuumas että "Herranjumala, nuo sun kädethän halkee kohta". Parasta on se etten oo erityisen esteettinen sillä harrastan voimailua, en bodaamista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom