Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään eräs herrasmies salilla opasti mua kesken kulmasoutusarjojen: "Kannattaa jättää kulmasoutu pois ohjelmasta. Ei nainen tarvii paksuu selkää."

Tänään eräs herrasmies salilla opasti mua kesken kulmasoutusarjojen: "Kannattaa jättää kulmasoutu pois ohjelmasta. Ei nainen tarvii paksuu selkää."

tumblr_lsljvao0361qehd24o1_400.jpg

:kuola:

Tottahan se kyllä on. Naisille riittää imo jalkojen treenaaminen ihan hyvin :kuola: Noeivaa, onhan se ihan hyvä treenata monipuolisesti, koska se on terveellistä ja mukavaa, ei tätä touhua kuitenkaan vaan ulkonäön takia kannata tehdä.. :) Kulmasoutu varsinkin ihan kiva liike ryhdinkin kannalta, ja hyvä ryhtihän on kaunista katseltavaa

ai,ai pojat ja tytöt on vasta alkutaipaleella,20v treeniä lisää niin pattia alkaa löytymään ja kunnioitus rautaan alkaa kasvamaan.Kehuihin pitää olla tyytyväinen,mut ei saa liikaa nousta nokka tuulta kohden.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näin naispuolista kaveria pitkästä aikaa, vuoteen ei oltu nähty. Halin jälkeen kaveri raottaa mun takkia, hymähtää ja toteaa, että mun tissit on pienentyny. "Ja kuule aika paljon! Mut et sä muuten laihtunu oo."

Koko näkemisen ajan elättelin toivoa edes jonkinlaisesta positiivisesta huomautuksesta, mutta ei sitten :(

Näin naispuolista kaveria pitkästä aikaa, vuoteen ei oltu nähty. Halin jälkeen kaveri raottaa mun takkia, hymähtää ja toteaa, että mun tissit on pienentyny. "Ja kuule aika paljon! Mut et sä muuten laihtunu oo."

Koko näkemisen ajan elättelin toivoa edes jonkinlaisesta positiivisesta huomautuksesta, mutta ei sitten :(

Kaveripiiri vaihtoon. Kyllä se rasvakudos keskimäärin ihan tasaisesti palaa.
Ja ainahan voi muistuttaa että voimaharjoittelu parantaa esimerkiksi krhm lantionpohjan lihaksia, minkä edut eivät vielä takkia raottamalla avaudu.

Muutama viikko sitten ulkona kävellessä eräs mies pysäytti ja sano "oot selvästi käynyt salilla, kiinnostaisko sua ostaa mun vanhoja salitarvikkeita" (penkki,levypainot yms) ja kertoi kuin oli nuorenpana ollut kovakin salilla kävijä. Nykyään matka vie kuulemma kapakkaan salin sijasta :D

Niin ja oon oikeesti pieni kaveri lihaksiltani.

Luulin jo, että dieetti on tuottanut näkyviä tuloksia. Esimies tuli käymään ja sanoi "Ookko nää laihtunu?"............"vai ajanu parran?!"

:itku: ...ajoin illalla parran...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom