ootko mies- vai naispuolinen?
Ei jumalauta nauroin tälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ootko mies- vai naispuolinen?
Sit vaan jalkoja treenaamaan.
Tänään eräs herrasmies salilla opasti mua kesken kulmasoutusarjojen: "Kannattaa jättää kulmasoutu pois ohjelmasta. Ei nainen tarvii paksuu selkää."
Tottahan se kyllä on. Naisille riittää imo jalkojen treenaaminen ihan hyvin Noeivaa, onhan se ihan hyvä treenata monipuolisesti, koska se on terveellistä ja mukavaa, ei tätä touhua kuitenkaan vaan ulkonäön takia kannata tehdä.. Kulmasoutu varsinkin ihan kiva liike ryhdinkin kannalta, ja hyvä ryhtihän on kaunista katseltavaaTänään eräs herrasmies salilla opasti mua kesken kulmasoutusarjojen: "Kannattaa jättää kulmasoutu pois ohjelmasta. Ei nainen tarvii paksuu selkää."
ai,ai pojat ja tytöt on vasta alkutaipaleella,20v treeniä lisää niin pattia alkaa löytymään ja kunnioitus rautaan alkaa kasvamaan.Kehuihin pitää olla tyytyväinen,mut ei saa liikaa nousta nokka tuulta kohden.
Näin naispuolista kaveria pitkästä aikaa, vuoteen ei oltu nähty. Halin jälkeen kaveri raottaa mun takkia, hymähtää ja toteaa, että mun tissit on pienentyny. "Ja kuule aika paljon! Mut et sä muuten laihtunu oo."
Koko näkemisen ajan elättelin toivoa edes jonkinlaisesta positiivisesta huomautuksesta, mutta ei sitten :(
Mun tapauksessa tarvitaan siis yhteensä 30 vuotta salitreeniä, niin sit alkaa löytymään pattia? :D Ei paha.ai,ai pojat ja tytöt on vasta alkutaipaleella,20v treeniä lisää niin pattia alkaa löytymään