Parhaat huomautukset

Näin bulkkisikana se nyt ei mitään maailmaa kaada, jos herkuttelis, mutta kun ei ole tarvetta.
Onko mulla muuten jotenkin nurinkurinen ajattelumalli tän asian suhteen, ku aattelen just melkeen päinvastoin, siis, että bulkilla olisi justiin hyvä syödä mahdollisimman kliinisti, kun muutenkin riski pakata huomattavasti läskiä on niin korkea. Kun taas dietillä tavallaan riittää, että kalorit jää miinuksille..?

Muuan ukrainalainen kyseli tänään salilla että olenko jonkin sortin mestari lajissani, kun pyysin häntä varmistelemaan penkissä :D. Vastasin että en, johon hän sanoi että en vielä. Otin kohteliaisuutena.

Muuan ukrainalainen kyseli tänään salilla että olenko jonkin sortin mestari lajissani, kun pyysin häntä varmistelemaan penkissä :D. Vastasin että en, johon hän sanoi että en vielä. Otin kohteliaisuutena.

Minulta on taas jo monesti kysytty harrastanko jotain muutakin urheilua kuin salia – onko sali siis vaan jotain muuta tukevaa harjoittelua. Otan loukkauksena.

Äiti antoi hänelle liian isot housut mulle. Vedin mustat tiukat housut jalkaan ja kävin esittäytymässä. Reaktio oli järjetöntä naurua, ja syytä tivatessani vastaus oli jotain tämmöistä: Sun reidet... Kuin hevosen... Hevosen selässä ois ollu koko elämänsä... Valtavat pallot... Hahhahah...
Pikkuveli vieressä yritti puolustaa, että just hyvä, haluaisi ainakin isommat jalat, mutta ne eivät meinaa kasvaa. Minä siihen, että niinpä, tästä vielä kasvavat minunkin jalat. Äiti-parka pyöritteli silmiään, ei ymmärrä lasten touhuja.

Aaa tänää tuli eka kunnon kehu ! :)
Pari kk käyny salilla (sitä ennen himassa vähä jotai) nii pari viikkoo sit kaveri tokas että rinnasta rupee näkee jo että jotai on tehty.
Mut tänää tuli sitte yks naiskaveri tuossa tuprutteleen tupakkia, ja olin käyny tatskan ottamassa olkapäähän ja hän sitte pyys että nostas tuo hiha että näkee mimmonen kuvasta tuli, siinä nostelin hihaa ja hän päättääkin tokaista että "kato perkele, sähän oot salilla käyny, ennen sul oli toi hauis samankokoinen ku ranne, nyt siin onki jo jotai". Ite menin aivan lukkoon, koska en tosiaa uskonu et vielä muka vois näkyä jotai, mutta näköjään on tuoki mahollista. Tuo kehu nous niin kovin päähän, että sen voimalla jaksaa painaa taas muutamat kuukauden :)

Taustaa sen verran että paino ehti nousta muksujen syntymisen jälkeen 8v aikana 100 -> 130kg. Koko tuon ajan olen kyllä käynyt salilla mutta iso osa painosta oli rasvaa. Vuoden aikana pikku hiljaa olen saanut painoa 12kg pois niin vaimo, joka vuosien varrella ei juuri ole kommentoinut ikinä mitään, tokaisi eilen aamulla että "hmm, sulla on nykyään muuten peba selvästi kapeampi kuin yläselkä" ja piirsi käsillään ilmaan V:n. Ei se puntti siis täysin ole hukkaan mennyt vaikka ei oppikirjan mukainen "bulkkijakso" ollutkaan.. :rock: Kummasti antaa potkua jatkaa vähän vahvemmalla selkärangalla, ei se loppuviimein iso homma olisi kymppi pudottaa nopeastikin :puntti:

Onko mulla muuten jotenkin nurinkurinen ajattelumalli tän asian suhteen, ku aattelen just melkeen päinvastoin, siis, että bulkilla olisi justiin hyvä syödä mahdollisimman kliinisti, kun muutenkin riski pakata huomattavasti läskiä on niin korkea. Kun taas dietillä tavallaan riittää, että kalorit jää miinuksille..?

jos ajattelet ja toimit myös ton mukaan niin paljon parempihan se on kuin enemmän sitä ollaa plussakaloreilla vuodesta kuin miinuksilla = vähemmän cheattisafkoja

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Muutaman päivän pakkistauon jälkeen tulin kahtomaan mitä sitä tänne kuuluu, niin perhana täällähän porukka pistää taas ihan parastaan. Meinaan tätä pullakeskusteluhässäkkää.

- - - Updated - - -

Tulinpa kerran saunasta ja tein kyökis iltapalaa ilman paitaa, johon äiti tokas notta mun tarttis kohta hankkii tissiliivit. :nolo: :D

Otitko kehuna vai loukkauksena?:D

Täs vähä aikaa sit menin kaveri koton käymää pitkästä aikaa nii sen mutsi ihan ihmeissää, että punttisalilla näköjää käyty ja ku ruettii just safkaamaa nii sano että riittääköhä meillä ruuat sulle :hyper: mutta yks päivä oli kyl hauska ku yks toine kaveri halus tietää mun paino ku jotain koulutehtävää tehtii ja sit se kysy et paljo painan, ja perään veikkas painoks et jotai 90...? Katoin vaa sitä että mitäs vittua enköhä mä kuitenki noin 82 ja siihen se sano että et helvetissä niin vähä. Ei tuo siis niinkää huomautus mut hauska miten paljon painavemmaks luuli ja ei se meinannu et läski oon :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom