Olin eilen baarikierroksella musta pikeepaita päällä ja ilmeisesti sitten "sopivassa" kohdassa eteisessä odottelin seuruetta, koska kahdesti luultiin portsariksi. Ensin joku mies totesi, että käy vain tupakalla ja tulee sitten takaisin. Hetken päästä siitä yksi nätti blondi tuli ojentamaan narikkalappuaan :D Harmi kun oli varattu. Tommosesta kun alkais joku vakavampi juttu, niin sitä olis hauska kertoa aina jälkikäteen.
Itselle on kaynyt sama homma. IKEASSA. Olin kaksi kertaa perakkain Ikeassa keltaisessa Pikeepaidassa ja kummallakin kerralla tuli ihmisia kysymaan. Excuse me Sir, Do you work Here?
Ekalla kerralla olin hamillani, etta mita ihmetta, enhan mina miltaan kaupan kassapojalta nayta, mutta sitten huomasin etta pikeepaitani oli samanvarinen kuin Ikean tyontekijoilla.
Toisella kertaa olin taas jostain kumman syysta laittanut saman paidan paalle ja taas kyseltiin:
Toinen asiakas: Excuse me Sir, Do you work here?
Mina: Yes, How can I help you?
Toinen Asiakas: I am trying to locate this item. ( Nayttaa sita Ikean kauppalistaa)
Mina: ( Katson sita lappua ja tuumiskelen ) Hmm.. Sorry I dont really work here, its the shirt.
Toinen Asiakas: Oh, good one. Sorry about that. Hah hah.
Siina sit naureskeltiin asialle ja mainitsin ettei ollut eka kerta kun tama tapahtui mutta seuraavalla kerralla laitan jonkin muun varisen paidan paalle.
Eli yes, Minut on sekoitettu Ikean tyontekijaan. Ei johtunut massiivisista lihaksistani vaan paidan varista.
PS: Ei minulla ole massiivisia lihaksia.