Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
:lol2:

Bodynarsistiksi sanoin (taustalla muutakin, kuin tuo pettäminen), mutta perse- ja muut ulkonäkökommentit jonkun muun/jonkun muiden suusta.

Lähtiköhän tää juttu nyt jotenkin vähän lapasesta? :D

Joku toinen aloitti mustamaalaamisen ja sinä lopetit sen..." WAY TO GO BRO " ... Joskus sentään " paha saa palkkansa, eikä vie tuhkiakin pesästä", niinkuin nykyään on tapana. :thumbs:

drag-me-to-hell-20091012031505537-000.webp

Eilen työkaveri töissä tokas kun aurinko paistoi siin mun takaa et ei helvetti noi sun hauikset peittää ton auringon. Tais olla ehkä vähän liiottelua.

Transgender-ystäväni kommentoi;
"Kunhan mä alan syömään testoja niin saan samanlaisen selän ku eventalla"

Viime aikoina kehuja on tullut yllättävän paljon. Lähes jokaisessa sosiaalisessa kontaktissa on saanut kuulla jotain omasta kehostaan, mutta tänään tuli ihan ok huomautus(kysymys): "Ooks sää treenannu noita käsiäs vai miten ne on noin isot?"

Kuittasin kuitenkin hänen harhaluulonsa treenaamisesta toteamalla pelaavani vain sulkapalloa ja shakkia. Saas nähdä yrittääkö joku kohta kasvattaa käsiään vain sulkapallolla.

"paljo penkki :DD" - joku rändomi baarissa

"I bet 200kg is no problem for you" -Ulkomainen opiskelijatar totesi, samalla kun nappasi kiinni käsivarresta. Puhuttiin siis mun prätkän painosta..

"sä oot vissiin alkanu taas treenaamaan ahkerasti" - kaveri

"on sulla kyllä leveät noi hartiat" - äippä

Nämä viikon sisään. Ihan kivalta tuntuu kun joku huomaa, vaikka ite tunteekin ittensä vaan läskiksi näin bulkin loppumetreillä. Kesäkuntoon sitten 2015.

Sukulaisilt ja kavereilta saanu palautetta, että oon kuulemma kasvanu ihan perkuleesti ja et massaa tullu. Ite en nää mitää muuta kehitystä, et siitä natikasta mikä olin (63kg viime kesänä) niin kylkiluut menny piiloo ja mun "ihana" pyykkilautavatsa kadonnu. No ei se mitää, koko kesä bulkaten ja pikku dietti tos kesän jälkee :)

Ilahduttaa kyllä, kun tutut kehuu että on tullu lihasta, vaikka dieetillä/ylläpidolla ollu jonku puolivuotta ja aina sama aliravittu kynäniska kattoo peilistä takaisin Hauska oli kun tuttu jonka kans ei olla nähty tasan vuoteen, katto jalkoja reittä joka näky shortsin lahkeen alta ja tokas toiselle kaverille läpällä: "**** on kyllä syöny jotain steroideja sitten viime näkemän"

Olin eilen baarikierroksella musta pikeepaita päällä ja ilmeisesti sitten "sopivassa" kohdassa eteisessä odottelin seuruetta, koska kahdesti luultiin portsariksi. Ensin joku mies totesi, että käy vain tupakalla ja tulee sitten takaisin. Hetken päästä siitä yksi nätti blondi tuli ojentamaan narikkalappuaan :D Harmi kun oli varattu. Tommosesta kun alkais joku vakavampi juttu, niin sitä olis hauska kertoa aina jälkikäteen.

Nyt on kolmella viimeisimmällä baarireissulla tullut joltain miespuoliselta henkilöltä "näytä haba" tai vastaava kommentti :D Taannoin juttelin minulle ennestään tuntemattoman miehen kanssa niitä näitä baarissa ja tuttu mies tuli siihen "kato nyt tuota käsivartta, kato nyt. tällä neidillä taitaa olla suurempi hauis kuin sinulla, varo" :D Ei ole kukaan vielä kysynyt paljon penkki, sen näkenee kropasta, ettei se paljoa ole ;)

- - - Updated - - -

Kuittasin kuitenkin hänen harhaluulonsa treenaamisesta toteamalla pelaavani vain sulkapalloa ja shakkia. Saas nähdä yrittääkö joku kohta kasvattaa käsiään vain sulkapallolla.

Tämä menee vähän samaan kategoriaan kuin mitä itse kuulin reisien kasvattamisesta: "En halua mennä vesijuoksemaan, kun reidet kasvaa liikaa." Taidan vaihtaa syväkyykyt vesijuoksuun, jos noin on!

"Ootko niinku joku kehonrakentaja?" tuli pari hieman humaltunutta nuorta miestä kyselemään laivareissulla. Vastasin, että en nyt oikeen niin voimanostajaks epäilivät seuraavaks. Noo, pistetään silkan läskin luuleminen pihviksi sällien hönön piikkiin :rolleyes: Itehän olin ihan ujona selvin päin siinä vaiheessa iltapäivää ja mumisin vaan jotain omaksi iloksi jumppailusta, enkä tajunnut kehitellä jotain hyvää tarinaa moukarinheitosta tai muusta vastaavasta :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olin eilen baarikierroksella musta pikeepaita päällä ja ilmeisesti sitten "sopivassa" kohdassa eteisessä odottelin seuruetta, koska kahdesti luultiin portsariksi. Ensin joku mies totesi, että käy vain tupakalla ja tulee sitten takaisin. Hetken päästä siitä yksi nätti blondi tuli ojentamaan narikkalappuaan :D Harmi kun oli varattu. Tommosesta kun alkais joku vakavampi juttu, niin sitä olis hauska kertoa aina jälkikäteen.

Käytän miltei poikkeuksetta mustaa kauluspaitaa, kun ja jos käyn baareissa. Miltei joka kerta törmään tuohon samaan ilmiöön, et narikkalappuja tarjotaan jne.

Viimeksi yökerhosta poistuessani ja jonottaessani takkia, tuli joku nuori kolli koputti takaa olkapäähän ja kyseli, että voiko lyödä jotain jätkää, kun sitä vituttaa se niin paljon. Vastasin, et anna mennä vaan ja käännyin kannoillani jonossa. Poistuessani rakennuksesta oikeat pokethan siinä sitä samaa jäbää raudoitti maassa ja se huusi ku syöttöpossu teuraalla... Oli sit varmaan ajatellut, et voi alkaa riehuu, jos on oikein portsarin lupa :D

Työnantaja tossa huomas saliharrastukseni tuloksia kun risuja viskelin yläkroppa paljaana, tässäpä tilanne: *Pomo kävelee edestakas ja tulee vielä kerran vilkasemaan* "Mites hei.. Ootko sä käyny salilla kun näyttäs vähän siltä." "Nojoo, onhan täsä lokakuusta tullu käytyä." "aikamoiset muskelit sulla, toihan tekee työnteostakin helpompaa." "Nojoo, meneehän tää mukavemmin kun jaksaa suurempia kuormia." Tämän jälkeen herra muotoili pitkään lausetta. "Mitenkäs tuota.. paljonka.. onkos kuinka monta hmm prosenttia painot eri liikkeissä noussut?". Mä menin tässä vaiheessa vähän lukkoon. Ois edes kysyny sen perinteisen "paljon penkki?". Päädyin sitten antamaan esimerkin kyykystä, jossa "Painot ainakin kaksinkertastunu." Pomo tähän vielä lohkaisee: "Sähän tarviit kohta TISSILIIVIT." Ja jäätävää hörötystä perään. :hyper: Eikö se ymmärrä, että lihas on eri asia kuin läski. :( Nooh, joka tapauksessa olin otettu huomiosta. Tuo on kyllä tähänastisista huomautuksistani parhain. :david:

Itselle on kaynyt sama homma. IKEASSA. Olin kaksi kertaa perakkain Ikeassa keltaisessa Pikeepaidassa ja kummallakin kerralla tuli ihmisia kysymaan. Excuse me Sir, Do you work Here?

Ekalla kerralla olin hamillani, etta mita ihmetta, enhan mina miltaan kaupan kassapojalta nayta, mutta sitten huomasin etta pikeepaitani oli samanvarinen kuin Ikean tyontekijoilla.

Toisella kertaa olin taas jostain kumman syysta laittanut saman paidan paalle ja taas kyseltiin:

Toinen asiakas: Excuse me Sir, Do you work here?
Mina: Yes, How can I help you?
Toinen Asiakas: I am trying to locate this item. ( Nayttaa sita Ikean kauppalistaa)
Mina: ( Katson sita lappua ja tuumiskelen ) Hmm.. Sorry I dont really work here, its the shirt.
Toinen Asiakas: Oh, good one. Sorry about that. Hah hah.

Siina sit naureskeltiin asialle ja mainitsin ettei ollut eka kerta kun tama tapahtui mutta seuraavalla kerralla laitan jonkin muun varisen paidan paalle.

Eli yes, Minut on sekoitettu Ikean tyontekijaan. Ei johtunut massiivisista lihaksistani vaan paidan varista.

PS: Ei minulla ole massiivisia lihaksia.

Höh, mua on luultu mm. pokeksi kun istuin baaritiskillä tuoppi edessäni, skappariksi koska mulla oli U.S. Army -lippis otsalla eikä takaraivolla, ja rikospaikkatutkijaksi kun otin kuvia kadulla yön aikana omaan autooni ilmestyneestä kengänjäljestä. On mua toisaalta luultu homoksi, rasistiksi ja mulukuksikin...

tänään kyykkäsin vähän normaalia "äänekkäämmin" ja yks arviolta 60v mies heitti ohi kulkiessaan, että "siehän taijjat olla ihan tosissas näissä hommissa"... :puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom