Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen kuulemma pilannut itseni, eikä mulla ole enää tissejä, mulla on liian isot kädet ja näytän lippis päässä ihan mieheltä. Ainiin ja mun persekin on kuulemma liian "kova" ?

Ja olen myös kuulemma "itseäni täynnä oleva bodynarsisti" (tämä siis ruman ja likaisen eron jälkeen exän suusta). Että näin täällä ! :D

"ruman ja likaisen eron jälkeen exän suusta"
No eiköhän tuossa tilanteessa henkilöllä ole tarkoitus vaan loukata ja ärsyttää mahdollisimman pahasti. Oikeasti tilanne on se että sitä vituttaa niin paljon kuinka hyvin oot saanut elämäsi ja itsesi kuntoon eron jälkeen. Tsemppiä vaan treeneihin! Olet naisellinen ja upeassa kunnossa!

Mummo: Oletpas poika lihonu kovasti.
äiti: paljon painat? "jotain 103kiloo" no häätyy sulla olla siten lihastakin..
fuckbuddy: Nyt alat näyttään jo hyvältä vrt. entiseen. "kui?" no sullon kiva maha..
fuckbuddy: Ei sua oo kiva halata. "miks ei oo?" niinku seinään painas päätä ku tissit nii kovat..
naispuolinen ystävä: voiii ihana ku susta on tullu ihan möykky <3
Taksi asiakas: Näytät ihan portsarilta, teetkö niitä hommia? "öö en" ai reenaatko sit huvikseen?...
Ollessani keuhkokuumeessa, sairaalassa hoidettavana ja hoitaja kysyy: miten oot saanu nuo lihakset? "no 5-6 treeniä viikkoon ja syöny" Nii mut siis et oo.. "ai käyttäny hormooneja? en todellakaan oo" Joo anteeks mun pitää vaan kysellä näitä..
Sit nää perus, paljon penkki jne. päälle.

Onnettomuuden ja -30 kilon painon putoamisen myötä taas treenannu muutaman kk ja saanut parikytkiloo takaisin painoa.
Äiti: vissiin treeni puree? "kuinka niin" huomaa käsistä.
kaveri: Alat näyttää jo ihmiseltä. et niin narkkarilta niinkuin sairaalasta päästessäs.

En tiiä :D Tolle bodynarsisti-jutulle olisin kyllä halunnu jonkun sortin perustelut, mut hiljasta oli!
Sait kyllä perustelut.

(tämä siis ruman ja likaisen eron jälkeen exän suusta)
http://www.pakkotoisto.com/seksi-parisuhteet-deitti/105842-petetyksi-tuleminen-55/#post4459574

Oikeasti tilanne on se että sitä vituttaa niin paljon kuinka hyvin oot saanut elämäsi ja itsesi kuntoon eron jälkeen
Tämän suhteen tilanne taitaa olla juuri päinvastainen siinä mielessä, että ketä vituttaa ja ketä ei. Tietäisittekin. :D

OT:ksi meni mutta pakko oli vastata, koska paskanpuhuminen vituttaa. Peace <3

George-Costanza-Winking.gif

hahah, harvemmin se koko totuus paljastuu toisen osapuolen kertomisista pelkästään =)

Jep, näinpä... Ihana nainen tuo Ophidian!!! :)

Eikö ole sekin kumma, miten kaikkien eronneiden naisten ex-miehet ovat narsisteja (=eivät ole jaksaneet paapoa naista enää ja huomioida innostuksen laskiessa kaikkia häne kotkotuksiaan)? :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näin ne intternetin sankaritarut saa alkunsa, eeppistä. Taustoihin sen enempää kantaa ottamatta, laadukas servaus ja siitä yläpeukku villeroelle.:thumbs:

Oli puhe laihduttamisesta ja kysyin, näkyykö musta, että olen laihtunut. Vastattiin: "Joo, oot paremman näköinen. Kun nähtiin pari kuukautta sitten, olit lihava." :itku:
En enää ikinä bulkkaa.

Samassa firmassa töissä oleva heppu tuli baarissa puristelemaan olkapäästä, ja sanoi: "Mitäs bodari?"

Lämmitti kummasti kyniksen mieltä pienessä humalassa.

Töissä tuli kyllä mukava palaute pomolta: "miksi sie höyhis vasta nyt tulit meille töihin, meillä on aina tarvetta nosturinkorvikkeelle". Kyseinen nostettu kappale painoi tosin hikiset 40 kiloa :david:

Samassa firmassa töissä oleva heppu tuli baarissa puristelemaan olkapäästä, ja sanoi: "Mitäs bodari?"

Lämmitti kummasti kyniksen mieltä pienessä humalassa.

Sori jos pilaan fiiliksen, mutta minun korvaan tuo on rankemman puoleista vittuilua :) Jos siis oikeasti oot ihan kynis. Sama ku mua sanois hujopiksi (oon siis jotain muuta)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom