Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yhtenä päivänä istun telkkaria katsomassa, pappa on siinä takana ja ottaa niskasta kiinni: "sauna tulee mieleen, kun ottaa kiulunvarresta kiinni". :face:

"Missä välissä susta on tullu tollanen pumppu?" ihmetteli vastakkaista sukupuolta edustava kaveri kun nähtiin baarissa. Onneksi toinen tutumpi kaveri palautti maanpinnalle sanoen "ai, en mä kyllä oo mitään huomannu." :face:

Tuliko pieru :)

no ei sentään :D vaan sellanen epänaisellinen mölinä ylösnousussa... Joskus vuosia sitten jossain jumpassa vatsalihaksia tehdessä tosin tuli spontaani ylläripieru eikä mikään hiljaisin mahdollinen - sen jälkeen en oo juurikaan ryhmäliikunnoissa viihtynyt :D

Pari päivää sitten kaveri tuumas että mun kädet näyttää yhtäkkiä isommilta ku ennen. Itse en tätä huomaa eikä mun mielestä ainakaan hirveää kasvua ole tapahtunut, ja viikon olin ehtinyt olla tekemässä ruumiillista työtä. Kai sitten sillä on osansa asiaan.

Tässä nyt tullu taas muutama kuukaus jumpattua 3v tauon jälkeen ja töissä parikin kaveria sanonu että oon kasvanu. Kyllähän nuo huomautukset lämmittää mieltä vaikkei sitä kehtaa heti näyttääkkään.:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aina kun käy mummolla niin se sanoo, että "Oletpa sinä poika taas laihtunut" tosi kiva, varsinkin kun yritän toden teolla nostaa painoa :curs:

Kaverini oli hyvin vaikuttunut siitä, että nainen saa vedettyä leukoja, mutta ei ehkä osannut muotoilla asiaa kauneimmalla mahdollisella tavalla. Vertaus räjäytti potin: "Sä voisit olla mun lemmikkiapina. Mä kuljettaisin sua mukana ja näyttäisin kavereille, miten sä osaat vetää leukoja."

Ei varsinainen huomautus mutta jotain tästäkin voi ehkä päätellä..

Treenin jälkeen seisoin kadunvarressa hikisenä verskat päällä autoni vieressä juomassa palauttavaa kaupasta ostettua smoothieta niin bemari pysähtyy kadunvarteen ja ikkuna aukeaa,
ihan ok näköinen milffi on et hei. Mietin et mitäs vittua nyt hessu, ja otan askeleen sinnepäin, niin?

-Mis tääl on ALKO?

^ Puoliksi sait siltä.

Oma emäntä heräämisen jälkeen: "Tossa aamulla kun olit ilman paitaa, niin näytit treenatulta." Lämmitti mieltä, koska en ole treenattu. Ehkä rölläsi, ehkä uneksi. Rasvat varmaan 15-20% tällä hetkellä. Ellei sitten eilisestä jäänyt joku armoton latsipumppi päälle.

Back
Ylös Bottom