Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ainut mitä tässä harmittaa on se että tais tytteli tajuta olla jo hiljaa.. Olis kiva lueskella selittelyjä

Oli kyllä kieltämättä vuosituhannen servaus villeroelta, kun ophidianin kuvat hävisivät samantien vip-puolelta ja eikä ole enää tuon paljastuksen jälkeen kirjautunut pakkikselle.

Oli kyllä kieltämättä vuosituhannen servaus villeroelta, kun ophidianin kuvat hävisivät samantien vip-puolelta ja eikä ole enää tuon paljastuksen jälkeen kirjautunut pakkikselle.

Juu samaa naureskelin itsekkin, ihan huikeeta ettei tajunnut ex.än mahdollisesti lukevan juttuja täältä- Vanha sanonta tyhmyydestä sakotetaan pitää tässäkin paikkansa aika hienosti. Ton vois kyl linkittää koko keskustelun feissari mokiin tai jonnekkin sais vähän julkisuutta :)

Sori jos pilaan fiiliksen, mutta minun korvaan tuo on rankemman puoleista vittuilua :) Jos siis oikeasti oot ihan kynis. Sama ku mua sanois hujopiksi (oon siis jotain muuta)

Tiedä häntä, mut on tuota kokoa sen verran, et harjaantumattoman silmään asia saattais ollakin näin. Oma tyytyväisyys on homma erikseen. :)

Oot minun uusi idoli
Hahah, noh noh, tein vain mitä täytyi. :D

Juu samaa naureskelin itsekkin, ihan huikeeta ettei tajunnut ex.än mahdollisesti lukevan juttuja täältä- Vanha sanonta tyhmyydestä sakotetaan pitää tässäkin paikkansa aika hienosti. Ton vois kyl linkittää koko keskustelun feissari mokiin tai jonnekkin sais vähän julkisuutta :)

Jaa, poisti kuvansakin? Miksiköhän... Enhän mä ottanut mitään kantaa treenaamiseen tai kondikseen. Ei pidä kirjoitella tuollaisia jos ei kestä sitä, että joku asiaan liittyvä antaa vastineensa. Tiesi kyllä ihan hyvin, että luen pakkotoistoa ja tiesi myös tuosta mun avautumisesta Petetyksi tuleminen-threadissa.

Hienoa servausta kyllä. En pysty käsittämään, miten joku voi tekojensa (pettäminen) jälkeen tulla hakemaan täältä sympatiapisteitä kirkkain silmin mustamaalaten exäänsä. Sitten vielä ei edes sitä vertaa voi mennä itseensä, että pitää kiukutella vielä "Ei vittu sä et voi jättää mua rauhaan täälläkään. Kiitos vaan taas ihan saatanasti." tyylillä. Huoh kun on hieno ihminen, ei ainakaan kovin iso menetys villeroe:lle ja varmasti tulet löytämään parempaa!

Tyttöporukka pyysi heidän hyttiin strippaamaan.Kieltäydyin kohteliaasti.Tietää miten se olisi loppunut...Muutenkin homojen hommaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Menee OT puolelle, mutta ai että oli ilo lukea tuosta villeroyn servauksesta. Hienoa toimintaa :D
Mulla sama. Aluksi vielä aattelin että voi tyttöä kun on noin kauheasti ollu asiat viimepäivinä, mutta villeroy tuli ja palautti maanpinnalle :D Ei pidä olla liian sinisilmäinen ja uskoa kaikkea.

Epäilen myös, että ophidian ei myöskään tule suomenlinnamiittiin "aiheuttamaan pahennusta" :)

Menee OT puolelle, mutta ai että oli ilo lukea tuosta villeroyn servauksesta. Hienoa toimintaa :D
Nimenomaan tyylikkäästi servattu. Kävin lukemassa miten homma oli mennyt ja jos ton jälkeen pystyy kertomaan ilman vittuilua ja toisen haukkumista oman kantansa niin pakko nostaa hattua. Eihän villeroy tossa suoranaisesti mitään pahaa sanonut, kunhan aikuismaisesti kerto oman kantansa kun toinen ite otti asian esille.

[ot]
Voi mitä saippuaoopperaa. villeroe kuitenkin ilmeisesti sanoi exälleen nuo asiat mitä tähän treadiin kirjoitettiin? Eihän silloin kai mistään paskapuheesta ollut kyse? Se mitä taustalla oli on tietty ihan oma tarinansa...
[/ot]

Pelasin poikien kanssa lentistä ja en oo siinä kovin hyvä vaan pallo lähtee ihan randomilla välillä ihan oikeeseen suuntaan mut pääasiassa yli rajojen. Kuulemma mun liian isot hauikset aiheuttaa ton. Se oli vittuilua. Mut ei nyt ollu muutakaan antia tähän treadiin :D

gOij4Zz.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom