Oot minun uusi idoli
Ainut mitä tässä harmittaa on se että tais tytteli tajuta olla jo hiljaa.. Olis kiva lueskella selittelyjä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot minun uusi idoli
Ainut mitä tässä harmittaa on se että tais tytteli tajuta olla jo hiljaa.. Olis kiva lueskella selittelyjä
Oli kyllä kieltämättä vuosituhannen servaus villeroelta, kun ophidianin kuvat hävisivät samantien vip-puolelta ja eikä ole enää tuon paljastuksen jälkeen kirjautunut pakkikselle.
Sori jos pilaan fiiliksen, mutta minun korvaan tuo on rankemman puoleista vittuilua Jos siis oikeasti oot ihan kynis. Sama ku mua sanois hujopiksi (oon siis jotain muuta)
Hahah, noh noh, tein vain mitä täytyi. :DOot minun uusi idoli
Oli kyllä kieltämättä vuosituhannen servaus villeroelta, kun ophidianin kuvat hävisivät samantien vip-puolelta ja eikä ole enää tuon paljastuksen jälkeen kirjautunut pakkikselle.
Juu samaa naureskelin itsekkin, ihan huikeeta ettei tajunnut ex.än mahdollisesti lukevan juttuja täältä- Vanha sanonta tyhmyydestä sakotetaan pitää tässäkin paikkansa aika hienosti. Ton vois kyl linkittää koko keskustelun feissari mokiin tai jonnekkin sais vähän julkisuutta
Tyttöporukka pyysi heidän hyttiin strippaamaan.Kieltäydyin kohteliaasti.Tietää miten se olisi loppunut...Muutenkin homojen hommaa.
Tyttöporukka pyysi heidän hyttiin strippaamaan.Kieltäydyin kohteliaasti.Tietää miten se olisi loppunut...Muutenkin homojen hommaa.
Mulla sama. Aluksi vielä aattelin että voi tyttöä kun on noin kauheasti ollu asiat viimepäivinä, mutta villeroy tuli ja palautti maanpinnalle :D Ei pidä olla liian sinisilmäinen ja uskoa kaikkea.Menee OT puolelle, mutta ai että oli ilo lukea tuosta villeroyn servauksesta. Hienoa toimintaa :D
Nimenomaan tyylikkäästi servattu. Kävin lukemassa miten homma oli mennyt ja jos ton jälkeen pystyy kertomaan ilman vittuilua ja toisen haukkumista oman kantansa niin pakko nostaa hattua. Eihän villeroy tossa suoranaisesti mitään pahaa sanonut, kunhan aikuismaisesti kerto oman kantansa kun toinen ite otti asian esille.Menee OT puolelle, mutta ai että oli ilo lukea tuosta villeroyn servauksesta. Hienoa toimintaa :D
Kuva
[ot]
villeroe kuitenkin ilmeisesti sanoi exälleen nuo asiat mitä tähän treadiin kirjoitettiin?
[/ot]