Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Äitin kanssa ravintolassa:
Minä (tarjoilijalle joka tuli korjaamaan lautaset pois): "Oli tosi hyvää ruokaa mut ois menny vähän isompikin annos."
Äiti: "Niin tää on tällänen urheilijatyttö joka syö yleensä rekkamiehenannoksia."

:rolleyes:

Ite sain parilta työkaverilta huomautusta. töissä siis Jack&jones vaatekaupassa ja kyselin naapuriliikkeen joka on samaa ketjua, myymäläpäälliköltä että ostanko tän hihattoman or not ? vastaukseksi saan "no osta nyt, kyllähän noilla käsillä kehtaa pitää hihatonta." Ja toinen keissi kun kuukausipalaverin päätteeksi oma pomo käski sovittaa neuleita ja esitellä ne muille, no siinä vaihtelin neuletta neuleen perään enkä mihinkää sovariin lähteny ja parin vaihdon jälkee pomoni huomauttaa "No ihan hyvin sä oot ittes treenannu" :D

Mitäs mummojen lellikkipoikia täällä kirjottelee ;)

Mummot rules! Terveiset vaan haudan taakse omalle.

Palasin sairaalaan töihin oltuani vajaa puol vuotta töissä muualla ja oon saanu kyllä kuulla kasvustani melkein jokaiselta vanhalta työkaveriltani.
Tänään viimeks työkaveri rupes huumorilla aukomaan palo-ovia sepposen selälleen, jotta niistä mahtuisin.

Juu, pidetään mummuihin yhteys niin kauan kun ovat täällä. :) Toista olin kärräämässä multiin jo kymmenen vuotta sitten, joten näiden luonnonvarojen katoavuus tuli selville.

Mummot tuppaavat olemaan usein melkoisen suorapuheisia, sekä useimmissa tapauksissa niitä tavataan kuitenkin harmittavan harvoin, jolloin huomaavat helposti muutoksen.. Itse ymmärsin tehneeni jotain oikein kun "oot kasvanu" jutut muuttuivat "oot pulskistunu" huomautuksiksi :D I take what I can get..

Kävelin tossa ympäriinsä niin äite totes "ompa sulla paksut pohkeet"

Omasta mielestä pohkeet on se kaikista lagaavin osa, perkeleenmoiset tikut (~42cm) :F
Mutta kai se sitten jonkun mielestä on iso
Tai sitten se oli vittuilua

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuossa aiemmin päivällä äitee totes kun oon käymässä täällä Etelä-Suomessa sen luona että "Näytäppäs niitä jalkojas uuestaa" kun se käveli ohi kun olin vaihtamassa shortseja. Totes että kolmessa kuukaudessa kuulemma kasvanu älyttömästi ja tullu muotoa. :D

Kyllähän tuo ilahduttaa kun ei edes hirveästi sarjapainot ole jalkatreenissä kasvanu paitsi jonkun verran hack-kyykyssä.

Illanvietoissa tuli porukalla puheeksi, kuinka leuanveto on nimenomaan vain hauisliike. Hetken kiivaan väittelyn jälkeen en malttanu olla puuttumatta asiaan ja mennä möläytin, että "kyllähän se nimenomaan on selkäliike, mutta kyllä habakin aktivoituu kivasti kun erityisesti vastaotteella ja kapeahkolla leveydellä tekee". Satuin vielä hieman demonstroimaan käsillä, jolloin jotain pientä liikettä saattoi haban seudulla tapahtua. Seurasi hetken hiljaisuus ja tuijotus, jonka jälkeen eräs sanoi: "Alkaisin väittään vastaan, mutta....mutta.." -end of discussion :D

Felt good :hyvä:

Ihmettelin yhden vanhemman herrasmiehen kanssa sitä kun salin selkäpenkki on rikki (heiluu holtittomasti sivulta toiselle). Tämä sitten heitti siihen että "onneksi ei meitä pikkumiehiä haittaa, mutta jos olis joku satakilonen bodari niin sitten..."

Illanvietoissa tuli porukalla puheeksi, kuinka leuanveto on nimenomaan vain hauisliike. Hetken kiivaan väittelyn jälkeen en malttanu olla puuttumatta asiaan ja mennä möläytin, että "kyllähän se nimenomaan on selkäliike, mutta kyllä habakin aktivoituu kivasti kun erityisesti vastaotteella ja kapeahkolla leveydellä tekee". Satuin vielä hieman demonstroimaan käsillä, jolloin jotain pientä liikettä saattoi haban seudulla tapahtua. Seurasi hetken hiljaisuus ja tuijotus, jonka jälkeen eräs sanoi: "Alkaisin väittään vastaan, mutta....mutta.." -end of discussion :D

Felt good :hyvä:

Kaikenlaisia sitä vapaana liikkuu. Olkavarren ekstension saa aikaan latissimus dorsi, ilman sitä leukoja pitäisi vetää siten, että olkavarsi on koko ajan kii vartalossa. Silloin habat olisi pääasiallinen työtä suorittava lihasryhmä. Totta kai se on selkäliike, ei kahta puhetta...

Back
Ylös Bottom