Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Hieno tarina kyllä. Mutta ei tuo ole mitenkään ns. "normaali metsuri". Normaalimpi kuvaus on juurikin tuo kyttyräselkäinen kellonsoittaja. Sekin, ettei ole päivääkään ollut sairaslomalla elämänsä aikana kertoo vähän tuosta asenneilmastosta, eli pienistä kivuista tai isommista ei paljon välitetä. Pari konjakkiryyppyä illalla niin saa juuri ja juuri sen 4h nukuttua yön aikana selkäkipujen takia. Sitten kaadutaan 68vuotiaana suoraan hautaan.

Akka veti pultit kun jouduin heittään pari T-paitaa roskiin kun ne ei mahdu enää päälle. En tiedä vituttaako toi kiukuttelu vai olisiko tyytyväinen?

Akka veti pultit kun jouduin heittään pari T-paitaa roskiin kun ne ei mahdu enää päälle. En tiedä vituttaako toi kiukuttelu vai olisiko tyytyväinen?
Siis omia paitojas heitit pois ja nainen suuttui? Meillä on päinvastoin, mä en kirveelläkään haluais luopua reikäsistä paidoistani mutta nainen sanoo, että ne pitää hävittää. Tein kompromissin ja hävitin ne.

Mauin lentokentällä sellanen +50v partasuu tullivirkailija pysäyttää tarkastuksessa ja alkaa puhua syvällä etelän aksentilla.
Tullimies: "We are going to have a problem with you maaan!"
Minä: katon säikähtäneenä kun noi jenkkien lentokenttien tarkastukset ei oo mitään miellyttäviä paikkoja.
Tm: tökkää hauiksia ja sanoo "We can't let you take these guns in to the plane!"
Tuijottaa vielä hetken aikaa vakavana ennenkun alkaa nauraa ja sanoo: "little southern humour. Have a nice flight."

Ammatikseen moottorisahalla tekeviä ei enää juurikaan löydy, mutta kyllä vielä on niitäkin metsänomistajia ja isäntiä jotka vetää talvisin hehtaaritolkulla harvennuksia. Rankkaa hommaa se on ja moni kovakuntoinenki joutuu nöyrtymään.

Muistan törmänneeni vuosia sitten ruotsalaiseen tutkimukseen, jossa todettiin, että terveellisin työ ihmiselle olisi keskiraskas metsätyö. En usko, että tällä tarkoitettiin 16h päiviä tukkimetsällä, mutta varmaankin jotain kevyempää harvennushommaa. Raitista ilmaa ja sopivasti fyysistä aktiviteettiä.

:offtopic:Kyllä se vaan niin on, että se on istuma- ja päätetyö joka tappaa oikeasti. Miettikääpä, että nuo fyysisesti passiiviset työt ovat juuri se syy joka luo edes tarpeen harrastusliikunnalle terveyden ylläpitämiseksi. Siis eletään sillä tavalla, että se fyysinen aktiivisuus, jonka pitäisi olla ihmiselle normi, onkin jotain ekstraa ja tulee harrastusten muodossa. Olen monesti törmännyt siihen, että passiivisten elintapojen takia pahoinvoiva ihminen luulee jotenkin saaneensa huonommat pelikortit, kun pitää alkaa harrastamaan liikuntaa hyvinvoinnin ja terveyden ylläpitämiseksi. Tavallaan luullaan, että se 8h päivässä istumatyötä on se normi, jolla pysyy kunnossa ja harrasteliikunta olisi sitten ekstraa sen päälle, jos oikeasti haluaa oikein särmätä. Nykyään ihmiset on pahimmillaan niin vieraantuneita fyysisestä toiminnasta, että liikunta koetaan melkein fysioterapiana tai hoitomuotona (jota pahimmillaan otetaan kuuriluontoisesti kunnes taas passivoidutaan), vaikka sen liikkumisen pitäisi olla sitä normaalia ja fyysisen passiivisuuden se poikkeustila.

Erittäin hyvin sanottu. Muistan kun isäukko sano että 50-kymppiseksi sai olla ihan rauhassa ilman vaivoja, nyt kuulostaa jo 30-kymppiset puhelevat samoin: Siis sellaiset jotka ei harrasta mitään liikuntaa. Kuulostaa monenki kohdalla olevan että kun ikää tulee niin kaikki liikunta ja aktiivisuus ajetaan alas jo sen ikääntymisen takia.

Kaveri oli joskus salilla sanonu että rinnassa on jäätävä pumppi, (ilmeisesti rintatreeni:pano:) tähän treeni kumppani oli sitten vastannut ''Älä sit tee nii kovaa''.

Tällä eteenpäin :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jengi elää jossain takametsien metsuriajassa. :D Kyllä minä ennemmin keskittyisin nykyhetkeen kuin vanhoihin historian havinoihin. Tuskin kaikki haluaa hakata päivät pitkät metässä puita, vaikka varmasti moni sinne hinkuaakin.:D

Kaveri oli joskus salilla sanonu että rinnassa on jäätävä pumppi, (ilmeisesti rintatreeni:pano:) tähän treeni kumppani oli sitten vastannut ''Älä sit tee nii kovaa''.

Tällä eteenpäin :rock:

Nyt en ymmärtänyt,

Eli siis kaverisi oli joskus salilla sanonut, että hänen rintansa on jäätävässä pumppissa, johon hänen treenikaveri oli sanonut "älä sit tee nii kovaa".
Miten tämä "paras huomautus" liittyy sinuun? Liittyykö tämä sinuun siten, että olit oikeasti pannut kaveriasi niin kovaa, että hänellä oli mennyt rinnat pumppiin? Eli panomieheksi sinua kehuttiin?
Vai miksi tuolla tekstissä panohymäri? Toivottavasti tuo kaverisi oli nainen, koska kehunahan toi on kyllä hyvä jos on niin kova panee, että saa rinnatkin pumppiin. Toki ei siinä mitään jos kaikki henkilöt tässä tarinassa on miehiäkin. Olen suvaitsevainen ja avarakatseinen.

Hetkinen....vai siis oliko niin, että kaverisi pani sua niin kovaa, että sillä meni rinnat pumppiin ja hänen treenikaveri luuli, että pumppi johtuu treenistä? Mitäh..? Kryptinen viesti.. toivottasti edes joku on tuossa tarinassa pannut jotain.

Eräs ulkomaan vahvistus tokaisi pari viikkoa sitten jotain tyylii: "It must be easy to get girls with all those muscles". Hymyhän siinä levisi naamalle, vaikka tiedostan pieni olevani, mutta kyseisen henkilön suusta asia ei ihmetyttänyt ja selitin jotain äkkiä palatakseni maan pinnalle.

Saan mielestäni kohtuuttolan paljon negatiivista palautetta kehostani ja harrastuksistani. Eräs kaveri kysyi puhelimitse salineuvoja ja kertoi, että sen näkee jo 100 metrin päästäkin, että tuo äijä bodaa ja treenaa kovaa, huolimatta siitä, että käytän semi löysiä vaatteita. Liikutuin.

Kyllä se tuntuu hyvältä, kun joku kannustaa ja aidosti voi tunnustaa, että kyllä sen kehosta näkee, että tulosta syntyy.

Olen kuulemma pilannut itseni, eikä mulla ole enää tissejä, mulla on liian isot kädet ja näytän lippis päässä ihan mieheltä. Ainiin ja mun persekin on kuulemma liian "kova" ?

Ja olen myös kuulemma "itseäni täynnä oleva bodynarsisti" (tämä siis ruman ja likaisen eron jälkeen exän suusta). Että näin täällä ! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom