Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Treeniä takana nyt viisi kuukautta ja yllättävän paljon kaikenlaista huomautusta on tullut, vaikkakin suuri osa puoliskon suunnalta. Ne perus rintalihas-kuittailut yms. ja kaveri-/työporukka taas on huikannut, että hyvin olet kyllä kasvanut.

Mutta tämä viimeisin oli jo hieman erottuvampi. Sain lisänimen "tiiliskivipylly". :face: On kyllä tullut huomattua itsekin, että hanuri on kasvanut aivan hävyttömästi, eikä se tunnu ihan pelkkää rasvaakaan olevan.

Kävelin Töölössä kun nuorehko kaveri pysäytti ja mitä ilmeisimmin meinasi pyytää tulta. Kehittikin kasvoilleen kuin aaveen nähneen ilmeen, kosketti olkapäätäni ja kysyi: "Pelkkää treenattua lihasta?" "Niin olen", vastasin. "Paha juttu", kommentoi kaveri ja jatkoin matkaa. Iloni himmeni, kun taakse vilkaistessani näin hoitajat kundin vieressä ja tajusin kaverin olevan tupakkatauolla viereisestä Hesperian akkulataamosta:(.

Kävelin Töölössä kun nuorehko kaveri pysäytti ja mitä ilmeisimmin meinasi pyytää tulta. Kehittikin kasvoilleen kuin aaveen nähneen ilmeen, kosketti olkapäätäni ja kysyi: "Pelkkää treenattua lihasta?" "Niin olen", vastasin. "Paha juttu", kommentoi kaveri ja jatkoin matkaa. Iloni himmeni, kun taakse vilkaistessani näin hoitajat kundin vieressä ja tajusin kaverin olevan tupakkatauolla viereisestä Hesperian akkulataamosta:(.

Tapahtuko n. vuonna -95? Sinkku vai ei? ? Sivu 9 ? Potku.net

Ps. Mikä on Hesperian akkulataamo?

Haha. Busted.

Tein voimatreeniä, eli lyhyttä sarjaa, pitkää sarjataukoa ja jätin aina viimeisen rutistuksen tekemättä. Liikkeenä oli kyykky. Juttelin siinä samalla jonkun toisen ennestään tuntemattoman treenaajan kanssa. Hän neuvoi tekemään sarjat loppuun asti ja lyhentämään sarjataukoa, jotta saa kunnon pumpin. Totesin, että haen tällä treenillä puhtaasti voimaa, ja että koetan treenata kuten voimanostajat. Hän: "Minä taas koetan treenata kuten..." hän mietti hetken mitä sanoisi "...olen koettanut treenata kuten nämä... urheilijat."

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Totesin tuossa mutsille, että "housut alkavat kiristää reisistä" johon äippä tokaisi että mun pitäisi vähentää salia ja proteiinin syöntiä, tai näytän kohta "pumpatulta broilerilta", kiitti hei vitusti! :D

Pari naispuolista puolituttua sanoi mua baarissa mr.ojentajaksi. Enkä edes treenaa erikseen ojentajia :(

Myös yksi naispuolinen kaveri joka oli kylässä sanoi, että mun haba on kasvanut. Vastasin takasin, että kahvipannu ei ole ikinä tuntunut näin kevyeltä, keittäessäni kahvia.

Pari naispuolista puolituttua sanoi mua baarissa mr.ojentajaksi. Enkä edes treenaa erikseen ojentajia :(

Myös yksi naispuolinen kaveri joka oli kylässä sanoi, että mun haba on kasvanut. Vastasin takasin, että kahvipannu ei ole ikinä tuntunut näin kevyeltä, keittäessäni kahvia.

Lisää vaan käsiliikkeitä jos tytöt tykkää! :D

"Eihän sulla edes ole semmoisia oikeita lihaksia"
Oikeat lihakset kuulemma tulee metsätöillä kuten isoisälle aikoinaan :face:

Hahhah, aina kun olin pieni ja telkkarista tuli jotakin ohjelmaa, missä oli kehonrakentajia, aina sanottiin jotta noi lihakset vaan näyttää koville, niissä ei ole voimaa. Töissä tulee oikeaa voimaa. Noh, kuten jto joskus taisi jossain sanoa, lihas osaa vain supistua ja venyä, se ei tiedä nostetaanko tukkia, vaiko tankoa.

"Eihän sulla edes ole semmoisia oikeita lihaksia"
Oikeat lihakset kuulemma tulee metsätöillä kuten isoisälle aikoinaan :face:

Nää on näitä, kun vanhanliiton miehet röyhistelevät rintojaan kilpaa. Niiden ongelma on se, että tietoa asiasta on niin älyttömän vähän, että kusettaminenkin on hankalaa, koska puuttuu kaikki realistusuus ja logiikka ontuu pahasti. Tottakai nykymiehet on pullamössöä kun ennen kaikki oli rautaa. Todellisuus on enemmänkin sellaisia perus laihaläskejä vehnädieetillä ja se ns. kova kunto johtui pelkästään siitä, kun piti hiihtää 15km kouluun ja painia viiden veljen kanssa pihalla pleikan sijasta. Yleensä niin selkävaivaisia vielä, että nukkumisongelmat ovat arkipäivää lähes jokaisella kun tekniikkakin on mikä on.

Eräs hauska tapaus sattui aikoinaan kotikyläni paikallisessa pubissa. Kaverini oli tupakkapaikalla jutellut jonkun kylän "legendan" kanssa. Kuulemma kiskoi 77m keihästä ja hyppäsi 8.1m pituutta. Pari tuntia myöhemmin kun tämä jampa tuli minullekin selittämään elämäntarinaani, niin päätin kysäistä jotain hänen tuloksistaan. Tällä kertaa kuulemma keihäs oli 85m ja pituus 7.3m.

Hienoa et nuoret miehet saavat kehuja kropan kasvamisesta,pitääkin olla tyytyväinen.
Ite melkein vanhan liiton veteraani ja kommentit kropasta saavat lähinnä vaivautuneeksi,mut pitäkää lippu korkealla.

^Katsoiko se sinua niin bullisti, että olisit vielä hädissäsi käyttänyt pulttipyssyä lihakarjankasvattajaan? No, onneksi tarina sai onnellisen lopun kun pyssyä ei ollut hollilla..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom