Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lukeeko Pupumies tänäänkin tuttuun tapaan meille vanhoja jalluja?

Internetin ihmeellinen maailma, täällä on näköjään joku mimmi tarinoinut Pupumiehestä:

"Tunsin Pupumiehen suun nännilläni uudelleen, samalla kun hänen kätensä liuku alavatsalleni, sinne minne nautinto tuntui kerääntyvän ja kerääntyvän yhä kasvavassa määrin. Sormet löysivät nautinnon keskipisteen jalkojeni välissä ja kiljaisin Pupumiehen alkaessa hieroa minua sieltä. Se oli ihanaa, mutta sekin aiheutti vain suuremman kaipuun päästä vieläkin lähemmäs.

Hapuilin tietä miehen housujen sisään, halusin päästä koskemaan häntä samoin kuin hän teki minulle. Mies irrottautui siksi aikaa, että repäisi housunsa pois ja asettui sitten taas viereeni. Hän ohjasi kättäni, kun tutkin häntä uteliaana.

Sormeni kietoutuivat jonkin kuuman ja kovan ympärille ja mies puristi omalla kädellään sormiani, kunnes ymmärsin tarttua melko kovalla otteella kiinni. Aloin liikuttaa kättäni edestakaisin ja huomasin hämmästyksekseni, miten Pupumiehen nytkähtely ja huohotus kosketukseni takia kiihotti minuakin vain lisää"

Äh, en ole tänne kirjoittanut vielä koskaan mitään, vaikka olenkin profiilin luonut vuonna nakki ja nyt pari kk seuraillut keskusteluita. Mutta tänään sain kyllä tosi "mukavan" huomautuksen kämppikseltä, että haluan siitä mainita.

Olen nyt n 4kk käynyt salilla säännöllisesti (3krt/vk) ja kyllä se jo vähän näkyykin. Syön normaalia kotiruokaa ja yliopistoruokalan ruokaa (ja välillä jotain pakastepitsoja) ja ruokavaliota haluaisinkin parantaa seuraavaksi. En ole ostanut jauheita tahi muita (kun olen aika tiukalla budjetilla..)

Tänään sitten latasin jonkun proteiinitrackerin puhelimeen, että voisi vähän seurata tuleeko sitä syötyä tarpeeksi. Sanoin tästä kämppikselle joka huudahti, että nyt tämä minun urheilu menee jo ihan yli! Sain sitten luennon siitä, että miten minun lihakset tulee kasvamaan valtavasti ja hän entisenä urhelijana kyllä tietää miten ne kasvaa isoiksi ja haluanko minä näyttää lihaksikkaalta, kun se ei hänen mielestä ole naiselle kaunista.

Joo aika kaukana olen kyllä lihaskimpusta vielä... Mutta ärsyttää tommoinen.

Äh, en ole tänne kirjoittanut vielä koskaan mitään, vaikka olenkin profiilin luonut vuonna nakki ja nyt pari kk seuraillut keskusteluita. Mutta tänään sain kyllä tosi "mukavan" huomautuksen kämppikseltä, että haluan siitä mainita.

Olen nyt n 4kk käynyt salilla säännöllisesti (3krt/vk) ja kyllä se jo vähän näkyykin. Syön normaalia kotiruokaa ja yliopistoruokalan ruokaa (ja välillä jotain pakastepitsoja) ja ruokavaliota haluaisinkin parantaa seuraavaksi. En ole ostanut jauheita tahi muita (kun olen aika tiukalla budjetilla..)

Tänään sitten latasin jonkun proteiinitrackerin puhelimeen, että voisi vähän seurata tuleeko sitä syötyä tarpeeksi. Sanoin tästä kämppikselle joka huudahti, että nyt tämä minun urheilu menee jo ihan yli! Sain sitten luennon siitä, että miten minun lihakset tulee kasvamaan valtavasti ja hän entisenä urhelijana kyllä tietää miten ne kasvaa isoiksi ja haluanko minä näyttää lihaksikkaalta, kun se ei hänen mielestä ole naiselle kaunista.

Naisilla on kuule pitkä matka lihaskimpuksi. :D

Sano kämppikselle, et haters gonna hate. Nainen saa ja naisen pitääkin näyttää mun mielestä siltä, että jotain on hieman tehnykki.

Mun miehisyys tiputettiin yhdellä kysymyksellä, kysyjänä oli keski-ikäinen nainen.
"Voidaanko tehdä vuorotellen kun meillä on ihan samat painot?"
Liikkeenä oli ranskalainen punnerrus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vieraalla salilla...
"Teet ton väärin."
Tein pull-overia. Olkavarsien pitää kuulema pysyä paikallaan. Muuten ei ota ojentajiin.
Hyvä tietää. Mietinkin aina, miksei pull-over ota ojentajiin. :dance:

"Ootsä masentunu? Ennen olit niin eläväinen ja hoikka ja sitten lihoit yhtäkkii."

Tuttavan tuttava pläjäytti ton kysymyksen mulle viikonloppuna kotibileissä. Tuli aika hieno olo. Joo-o, mä oon masentunu. Joo-o, oon lihonu. Ei, se ei kuulu sulle, eikä tommosta kysytä keskustelun avauksena puolitutuille bileissä.

Vaikka paino on noussu, niin silti nousee 60kg penkistä ja 110kg mavea ja se on se, mikä ratkaisee!

Huomautuksia rupes satelee tässä kuussa aika kivasti, syksystä saakka yrittäny painoa pudottaa kotoa käsin punteilla treenaamalla ja samalla katoin mitä söin, ja ollut nyt muutaman viikon tiukalla ruoka- ja saliohjelmalla painanu niin lujaa kun mahollista. Eihän muuta kuule kaikilta tutuilta joita ei oo muutamaan viikkoon nähny ku "Jumankauta sä oot muuten laihtunut" Ei se paljoa ole mutta tarpeeks että sai motivaatiota vaikka muille jakaa :hyper:
Sellaset vajaat 20 kg tippunu, pikkuhiljaa pääsee tonne 110kg paikkeille... siitä sitte viel toiset 20kg pois ni oon tyytyväinen :D

Paljos on pituutta diettaajalla?

lasten ajattelumaailma on niin erilainen.:haart:Mun 8 vuotias tytärpuoli:

-hän: jännitä sun lihaksia.

ei me nyt mitään jännitetä

-nå jännitä nyt

ok.kerran nopeasti

-uj, odota vähän.Mä lähetän kuvan iskälle.

eeh..., ehkä nyt ei tällä kertaa lähetetä :D :D

- - - Updated - - -

muija ei ikinä huomauta positiivisesti :/
bitch...

Ortopedin suusta; "kai sä tiedät, että meillä lääkäreillä on vaitiolovelvollisuus? sä voit siis kertoa ihan rehellisesti että käytätkö steroideja vai hormoneja tai muuta!" (ei, en käytä)
tutun suusta; "parin vuoden päästä sä näytät sellaselta rumalta lihaskimppuakalta ton sun addiktios takia" (eli niinkuin esim. Salla Kauraselta)

Kaveri soittaa lauantai alkuillasta.

-Onko paha paikka?
-Kuhan kokkailen.

Lievä nousuhumala päällä ja taustalla kuuluu toisenkin kaverin ääni.

-Paljo sä vedät leukoja?
-Tä? Jaa-a. En ny osaa sanoo ku ei oo perusleukoja tullu viime aikoina vedeltyy.

Taustalta kuuluu toisen kaverin ääni
-Joo, joo. 2007 vedin 34 leukaa!
-No heitä nyt joku veikkaus!

Ilmeisimmin pientä väittelyä on käyty, kuka on kovin. Välissä yritän kertoa, kuinka nykyään teen vain lisäpainoleukoja, kunnes hieman varovaisesti sitten sanoin oman arvioni.

-Eikö mee enempää?
-Ei taida mennä.

"Eikö mee enempää?" :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom