Se vittuili sulle. Sorry..
Eii, kyllä se ihan aidosti oli vaan hönö. Ei ollut ensimmäinen kerta, kun luultiin ikäistäni nuoremmaksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se vittuili sulle. Sorry..
Lukeeko Pupumies tänäänkin tuttuun tapaan meille vanhoja jalluja?
Naisilla on kuule pitkä matka lihaskimpuksi. :DÄh, en ole tänne kirjoittanut vielä koskaan mitään, vaikka olenkin profiilin luonut vuonna nakki ja nyt pari kk seuraillut keskusteluita. Mutta tänään sain kyllä tosi "mukavan" huomautuksen kämppikseltä, että haluan siitä mainita.
Olen nyt n 4kk käynyt salilla säännöllisesti (3krt/vk) ja kyllä se jo vähän näkyykin. Syön normaalia kotiruokaa ja yliopistoruokalan ruokaa (ja välillä jotain pakastepitsoja) ja ruokavaliota haluaisinkin parantaa seuraavaksi. En ole ostanut jauheita tahi muita (kun olen aika tiukalla budjetilla..)
Tänään sitten latasin jonkun proteiinitrackerin puhelimeen, että voisi vähän seurata tuleeko sitä syötyä tarpeeksi. Sanoin tästä kämppikselle joka huudahti, että nyt tämä minun urheilu menee jo ihan yli! Sain sitten luennon siitä, että miten minun lihakset tulee kasvamaan valtavasti ja hän entisenä urhelijana kyllä tietää miten ne kasvaa isoiksi ja haluanko minä näyttää lihaksikkaalta, kun se ei hänen mielestä ole naiselle kaunista.
Joo aika kaukana olen kyllä lihaskimpusta vielä... Mutta ärsyttää tommoinen.
Äh, en ole tänne kirjoittanut vielä koskaan mitään, vaikka olenkin profiilin luonut vuonna nakki ja nyt pari kk seuraillut keskusteluita. Mutta tänään sain kyllä tosi "mukavan" huomautuksen kämppikseltä, että haluan siitä mainita.
Olen nyt n 4kk käynyt salilla säännöllisesti (3krt/vk) ja kyllä se jo vähän näkyykin. Syön normaalia kotiruokaa ja yliopistoruokalan ruokaa (ja välillä jotain pakastepitsoja) ja ruokavaliota haluaisinkin parantaa seuraavaksi. En ole ostanut jauheita tahi muita (kun olen aika tiukalla budjetilla..)
Tänään sitten latasin jonkun proteiinitrackerin puhelimeen, että voisi vähän seurata tuleeko sitä syötyä tarpeeksi. Sanoin tästä kämppikselle joka huudahti, että nyt tämä minun urheilu menee jo ihan yli! Sain sitten luennon siitä, että miten minun lihakset tulee kasvamaan valtavasti ja hän entisenä urhelijana kyllä tietää miten ne kasvaa isoiksi ja haluanko minä näyttää lihaksikkaalta, kun se ei hänen mielestä ole naiselle kaunista.
Joo aika kaukana olen kyllä lihaskimpusta vielä... Mutta ärsyttää tommoinen.
Lukeeko Pupumies tänäänkin tuttuun tapaan meille vanhoja jalluja?
Mun miehisyys tiputettiin yhdellä kysymyksellä, kysyjänä oli keski-ikäinen nainen.
"Voidaanko tehdä vuorotellen kun meillä on ihan samat painot?"
Liikkeenä oli ranskalainen punnerrus.
Hyvä tietää. Mietinkin aina, miksei pull-over ota ojentajiin.