Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vanhempi 7v tytär makasi vierellä sohvalla ja avasi sanaisen arkkunsa: Äitillä on pienet tissit, mulla on skidit tissit, pikkusiskolla on miniskidit tissit...isillä on valtavat tissit :)

Naispuolinen kaveri tökki eilen illalla jalkaa kun etureidet pullotti farkuista läpi, tokas että "vittu mitkä mötköt." Ei ne nyt kummoset ole mutta ohan toi jees jos jalkoihinki kokoa tullu :)
Itselläni kävi kerran samalla tavalla. Jouduin sitten huomauttamaan, että ei se ole reisi.. :pano:

Näin tuossa vanhan opinto-ohjaajan, jota en ole nähnyt noin pariin vuoteen. "En ollu tuntea sua kun oot niin pulskistunu" :jahas: Njoo.. alle 80 kiloisesta laihaläskistä 105 kiloiseksi punttiläskiksi.

Joskus kaveri korisjoukkueesta totesi että 'sulla on aika turbot pohkeet' kun olin peilin edessä laittamassa ponnaria. Ehkä oli vaan vilpittömästi hämmästynyt kun mulla on omanikäisiini (tyttöihin ainakin) verrattuna aika lihaksikkaat pohkeet.. No on mulla hillitön pomppukin :thumbs:

Joskus kaveri korisjoukkueesta totesi että 'sulla on aika turbot pohkeet' kun olin peilin edessä laittamassa ponnaria. Ehkä oli vaan vilpittömästi hämmästynyt kun mulla on omanikäisiini (tyttöihin ainakin) verrattuna aika lihaksikkaat pohkeet.. No on mulla hillitön pomppukin :thumbs:
:kuvia:

Kävin kuukausi sitten työpaikan terveystarkastuksessa, koska 5 vuotta tulee kohta firmassa täyteen.
Verikokeen tuloksia tarkastellessa kaikki arvoni olivat hyvät ja hoitaja sanoi

"Joskus voimailijoilla nuo maksa-arvot voivat olla hieman kohollaan, mutta nämäkin sulla on kyllä hyvät"
"Ilmeisesti suurilla määrillä lisäravinteita voi olla vaikutusta arvoihin"

vastasin: "joo, lisäravinteet"...

Verenpainetta kun mitattiin hihitteli hoitaja

"Noh, ylttääköhän tämä ympäri... Onneksi tämä olikin pitempi malli"

Myös jäykkäkouristusrokote piti uusia samalla reissulla niin toinen hoitaja hihitellen sanoi

"Laitoin tähän tuon lyhemmän piikin kun näyttää tuo lihas löytyvän niin helposti"

Naiset on kyllä ihania kun niistä tulee höpsöjä :haart:

Enpä nyt tiedä onko paras huomautus, mutta huvitti itseä silloin kun tapahtui ja satuin muistamaan asian eilen salilla.

Viime syksynä olin isän apuna purkamassa yhdestä ahtaasta varastosta melko isokokoista kylmäkaappia (sellaista isoa, jonne voi ihminen mennä kokonaan sisällekin) ja siitä lähti kaikki seinät ja katto kokonaisina osina irti. Vähän taiteilua pienessä tilassa, kun niitä nosteltiin ja kuskattiin ja painoikin ne aika paljon (katto-osa varsinkin, kun kylmäkone oli siellä kiinni). Jossain vaiheessa äiti tuli katsomaan touhua ja kysymyään vissin tarvitaanko apua tms., mutta isä sanoi, että "ei, tanten nostaa ja kantaa kuin mies" :D Hahah, just niin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli käytyä hierojalla reilun puolenvuoden tauon jälkeen. Etureisiä murjoessa totesi että: "oot tainnu kyykkyä tehdä, selkeesti tullu lisää kokoa".

Palautus maanpinnalle tuli kun siirryttiin yläkroppaan: "et oo tainnu paljo penkkiä tehä"... :face:

Heh. Ei nuo omat prässimalmit nyt niin kummoisia ole, mutta kun tuommoisella fitness -puntilla käy niin ei niillä kuitenkaan liian moni siellä tee. Eilen joku tyttö jonotteli prässiin jälkeeni ja katseli, että hyvät painot siulla, ei vielä pysty ihan itse tekemään samoilla. Oman sarjansa jälkeen tuli hehkuttamaan, että omat enkat tuli ja kuulemma motivoi kummasti kun miulla prässi täynnä. :D

"Oho! Ei uskois, lihakset saa sut näyttämään lyhyemmältä" Totesi eräs nainen kun sanoin olevani 177cm pitkä.

Onko muut muutes huomannu, että kun lihasta on alkanut tulemaan niin kaikki pitemmät miespuoliset, varsinkin naisseurassa, kokee tarpeelliseks tuoda pituus jotenkin ilmi? Ei eläissäni kukaan ole koskaa mitään maininnut mun pituudesta, mutta heti kun vähä on massaa tullu niin pitempi porukka alkaa tietoisesti tai alitajuisesti pönkittämään itsetuntoaan :)
Eipä siinä, olen täysin sujut oman pituuteni kanssa. Huvittaa vain kun huomannu, että tällästä alkanu tulemaan :P

"Ootko muuten huomannut, että sulla on aika iso perse"... Hetken aikaa olin, että WTF :wtf: nyt saa jannu kyllä niin korvillensa, mutta kun lausetta ei sen enempää selvennetty haluan uskoa, että vuoden kyykkäämiset alkaa tuottaa haluttua tulosta :D Tosin jälkeenpäin kyseinen jannu kyllä sanoi, että pitihän se tarkastaa, että onko mulla perää vai oonko aivan perätön... Otan huomautuksen siis kohteliaisuutena :)

Olinpa käymässä baarissa (selvinpäi :D) ja tuli paljon vanhoja tuttuja vastaan ja heittivät kommentteja "oot tosi rautasen näkönen" tai " ootko joku traineri"... Tai ehkä illan paras, mies puoliselta. "Sä olit ennen tosi löllö ja tyhmä, mut nykyää näytät lihaksikkaalta " :D Sanoin vaa et aa kiitti ja no sä oot edelleen löllö ja tyhmä, moikka! :D

5 vuotias sukulaispoika tuli kysymään kun luin bodylehteä, että miksi katot alastomia miehiä? pisti vähän miettimään.. on se kyllä homoa hommaa mennä johonki kisoihinki kattelemaan äijiä stringeissä :face:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom