Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eilen kyykkyä tehdessä tuli viereinen kaveri, joka itsekin teki kyykkyä sanomaan. I admire your deep squats, more deeper than mine ja sen jälkeen kyseli neuvoja vielä. Ihan mukavalta tuntui kun en mikään kova kyykkääjä ole. Lisäksi vähä hämilleen menin kun joku rupes yhtäkkiä englantia puhumaan ja siinä sit jotain koitin vääntää huonolla englannilla.

Piti tulla tänne oikein hehkuttaan eilistä. Olin eksän luona ja siinä polteltiin ja juteltiin mukavia..

EX: Onko toi se sama pusero kun silloin ennen käytit?
Minä: Taitaa olla. (Äkkiä nappasin kiireessä, sellaista venyvää kangasta)
EX: Muistatko kun se tyyliin roikkui sun päällä? Ei jeesus kun susta on tullut iso! *Alkaa hiplaileen mun käsivartta* Hei voisitsä millään ottaa tota paitaa pois?!
Minä: :eek: *Paita vaatimattomasti veks*
Hetken se chekitti mun käsiä "Ooooh" ja siten rintaa "Aaaah"
EX: En ole ikinä koskenu noin lihaksikasta miestä... Hei... Et sä haluis... Mä oon ihan märkä...

Piti tulla tänne oikein hehkuttaan eilistä. Olin eksän luona ja siinä polteltiin ja juteltiin mukavia..

EX: Muistatko kun se tyyliin roikkui sun päällä? Ei jeesus kun susta on tullut iso! *Alkaa hiplaileen mun käsivartta* Hei voisitsä millään ottaa tota paitaa pois?!
EX: En ole ikinä koskenu noin lihaksikasta miestä... Hei... Et sä haluis... Mä oon ihan märkä...

Toivottavasti säilytit arvokkuutesi ja kieltäydyit.

Jatkoa tälle. Ja tosiaan sori offtopic.

Yritin kerätä itseni mahdollisimman nopeasti. Helppoa se ei ollut euforian ollessa kova kun mua oli just sanottu isoksi(!!), mutta märkä pillu toimi hyvänä motivaattorina. Toisaalta aerobinen ei tekisi hyvää kun olin juuri tullut treeneistä eikä exän luona tuota ihmeainetta, proteiinia oikeastaan ollut. Mutta tiedossa ei ollut mikään yhden yön säätö vaan exä, molemmat tiesi mistä toinen nauttii ja kaikki tulisi toimimaan täydellisesti. Vaikka tiesin todellisten pakkislaisten olevan pettyneitä päätökseeni niin en voinut jättää tilaisuutta käyttämättä. Panematon pillu jäisi kummitteleman mieleen ikiajoiksi.

Hetken lämmittelyn ja nuoleskelun jälkeen nainen totetaa: "Ota mut rajusti, oikeasti kovaa" ja puree alahuultaan. Ei kauaa mennyt kun olin sitonu häen kädet kiinni vyöllä ja leikittiin kissaa ja hiirtä. Mutta kaikkien niiden huomautusten ja vaakamamboilun jälkeen on pakko kuitenkin sanoa illan kohokohdan olleen kun löysin neljä kananmunaa jääkaapista. Ne raakana naamaan ja katabolia saatiin minimoitua.

Oli oikein hyvä perjantai-ilta. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen kyykkyä tehdessä tuli viereinen kaveri, joka itsekin teki kyykkyä sanomaan. I admire your deep squats, more deeper than mine ja sen jälkeen kyseli neuvoja vielä. .

Mitähän neuvoja tarvii kaveri, joka ei kyykkää tarpeeksi syvälle?
"You must squat much deeper, go lower!"
"Yeah? Would that solve my problem that I ain´t squatting deep enough?"
"Yes, it would!"
"Oh, thanks!"

Salilla kysyin vanhalta herrasmiestreenaajalta, että tietääkö hän salin laskutussysteemistä, kun lappujen mukaan laskut olisi taas alkuvuoden kunniaksi pitänyt toimittaa jäsenille. Tarkoituksenani oli siis tiedustella onko hän jo saanut omansa ja miten ne toimitetaan. Pappa alkoi kyselemään, että olenko perhejäsen saman talouden vanhempieni kanssa. Todellisuudessa olen siis ihan ns. normaali jäsen, koska vanhempien luota muutosta on se kahdeksan vuotta aikaa... Vähän loksahti suu auki kysymyksen kuullessani ja kerroin hänelle oikean ikäni, johon mies tokaisi, että "Aijaa, kun näytät niin nuorelta..." Eipä se ikäarvio heittänyt kuin jollain kymmenellä vuodella, mutta minkäs sille sitten voi, jos on niin hyvin säilynyt! :D

Syönnin päälle oli hiukan maha pömpöllään ja kaveri tämän huomas, pienessä hiprakassa alkoi vittuileen että jätkällähän on kaljamaha samalla tarraten mahaani kiinni. Hetken hiljaisuus ja kaveri kokeilee omaa pötsiään, jonka jälkeen toteaa että vittu mulla on vaan läskiä mahassa ja sulla taas lihaa.Tämä ihmettely jatkui vielä parilla napakalla nyrkin iskulla pötsiin, josta syntyneet pienet kumahdukset lähinnä pisti kaverinkin miettimään että pitäisköhän se itsekkin raahautua salille sen ainaisen kaljakaupan sijasta.

Tuli hyvä fiilis näin semi bulkkipossulle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom