Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Entinen naapuri (joka näki mut ohimennen jokunen kuukausi sitten) oli maininnut äitille kuinka musta on tullut niin sporttisen ja jänteikkään näköinen :)

Lääkärit osaa kyllä piristää päivää not. Ilmoitin käyttäväni omega3 ja mankkua. Seuraava kysymys luonnollisesti liittyi steroideihin. Vastattuani kieltävästi kysymys toistettiin: "etkö muka?" :jahas: vastasin että jos selviäisin ensin piikkikammosta, niin voisin hankkiutua parempaan kuntoon :D meinasi jäädä antibiootit saamatta.

Vinopenkin vika sarja, jäin alle. Siinä sitten vyörytin tangon munille ja mave-kulmasoutu-hauiskääntö-kyykky-pystysoutumaisella liikkeellä sain sen veke ja laskettua maahan. Vanhempi pappa, jonka kanssa ollaan ennenkin heitetty läppää tuli just tuohon aikaan pukkarista ja totesi "oot näköjään keksiny uuden liikkeen".

Sanoin tästä kämppikselle joka huudahti, että nyt tämä minun urheilu menee jo ihan yli! Sain sitten luennon siitä, että miten minun lihakset tulee kasvamaan valtavasti ja hän entisenä urhelijana kyllä tietää miten ne kasvaa isoiksi ja haluanko minä näyttää lihaksikkaalta, kun se ei hänen mielestä ole naiselle kaunista.

Kämppiksesi on vähän hukassa asioitten suhteen :D

''ei naiset kato jalkoja vaa yläkroppaa!''
muijan suusta, kun totesin et haluaisin jalkoihin enemmän massaa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
''ei naiset kato jalkoja vaa yläkroppaa!''
muijan suusta, kun totesin et haluaisin jalkoihin enemmän massaa :D

d3yM9rT.jpg

Töissä kahvihuoneeseen tullessani eräs mies sanoi pöydässä istuville naisille: " Tuo eetueppu on iso kaveri, Siis iso ihan joka paikasta. Olen nähnyt sen alasti pukuhuoneessa." Pikkujouluja odotellessa...

Yks tuttu salilta(vanhempi mies) tänään: "Sä oot tän salin isoin tyyppi, ei kukaan oo täälä noin kovassa kunnossa"

Kivasti nosti fiilistä:D

Ukko kysy "onko tullu painoa lissää?" vastasin että kilo tai kaks, sitte se sano "siltä näyttää" tiijä sitte onko toi hyvä vai huono asia :D

Jokunen tovi sitten salilla ulkomaalainen neito tuli kyselemään saliin yleisesti liittyviä asioita, ja keskustelun lopuksi tokaisi hieman yllättyneenä "Oh, you don't work here?" Olin varsin otettu tästä olettamuksesta.

Naispuolinen kaveri tökki eilen illalla jalkaa kun etureidet pullotti farkuista läpi, tokas että "vittu mitkä mötköt." Ei ne nyt kummoset ole mutta ohan toi jees jos jalkoihinki kokoa tullu :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom