Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Parhaat lienee:

"Teillä päin taitaa olla aika äkäsiä hyttysiä kun on noin isoja paukamia."
"Tekeekö noihin kipeää kun on niin turvoksissa?" :D

Kun otin ensimmäisen bulkin salilla ja olin aloittelemassa jennkifutisuraa, niin tulosta tuli salilla kunnolla. Pari kertaa lähisukulainen pyysi jouluna/juhannuksena yms. lähisuvun tapaamisissa sivuun. Odotin, että nyt on sukulaisella jotain vakavaa asiaa, kun mennään sivummalle. Sieltä tulikin:

"Sä voit puhua mulle, jos tilanne on se, että oot käyttäny steroideja ja haluat niistä eroon."

Natuna oon treenannut. Geenit ovat ohjanneet siihen, että reidet ottavat massaa todella paljon herkemmin, kuin yläkroppa. Olin muijan vanhemmilla kylässä tuossa hiljattain, jotka ovat aikamoisia hölöttäjiä ja hiukan juntteja. Heidän treenaamisensa rajoittuvat haukkaritreeneihin lasisilla painoilla... ko. "kuntoilua" harjoitetaan lähes joka päivä. Mukana oli todella lihaksikkaan ja ison kropan omaava X, joka on roinaamalla saanut itsensä kovaan kuntoon. X on vävypoika myöskin; muijan siskon mies. Anoppi osoitti tukkijalkojani ja tokaisi:

"Miksi et treenaa yläkroppaa? Vaan noita jalkoja, jotka on niin isot kohta, että et voi ostaa itsellesi housuja mistään."

"Kyllä mä treenaan monipuolisesti kaikkialta"

"Miten sitten X:llä on tollainen yläkroppa. Sä et vaan treenaa tarpeeksi"

"Geeneilläkin on osuutta asiaan..."

"Ei ole... kun vaan treenaa yläkroppaa oikeen kunnolla ja sitkeesti, niin sinne tulee isoa muskelia. Sä treenaat vaan noita sun jalkojas!"

Tänään sattui salille kaksi vanhempaa rouvaa, joiden kanssa tuli juteltua. Toinen mainitsi olevansa 60v, ja hänen kaverinsa on luultavasti samoilla paikkeilla. Toinen niistä kertoi että kuinka hänen poikansakin käyvät salilla ja omaavat aivan hirveät patit käsissä, jossa toinen rouva tokaisi että "no onhan tollakin pojalla hirveet patit käsissä". Siinä sitten imarreltuna alottelin kyykkäilyä, ja lämmittelyjen jälkeen kun laitoin työsarjat tankoon, ihmettelivät he että miten ihmeessä mä sen tangon muka jaksan ottaa siittä, ja kysyivät että paljonko siinä on painoa, johon tokasin että 115kg. Vieläkin he ihmettelivät että miten ihmeessä saan sen pois telineistä saati jaksan kyykätä sillä.

Sarjan jälkeen sitten molemmat kehuivat että "olet sinä kyllä hirmu vahva, ei ookkaan ennen tullu nähty livenä näin vahvoja, on sulla kyllä voimaa". Lisäksi rouvat päättivät vielä kysellä että kuinka monta vuotta pitää treenata että tulee näin vahvaksi, saati että palveleeko tää voima mua edes missään ja eikö vähempikin voima muka riittäisi. Lol!

Tänään sattui salille kaksi vanhempaa rouvaa, joiden kanssa tuli juteltua. Toinen mainitsi olevansa 60v, ja hänen kaverinsa on luultavasti samoilla paikkeilla. Toinen niistä kertoi että kuinka hänen poikansakin käyvät salilla ja omaavat aivan hirveät patit käsissä, jossa toinen rouva tokaisi että "no onhan tollakin pojalla hirveet patit käsissä". Siinä sitten imarreltuna alottelin kyykkäilyä, ja lämmittelyjen jälkeen kun laitoin työsarjat tankoon, ihmettelivät he että miten ihmeessä mä sen tangon muka jaksan ottaa siittä, ja kysyivät että paljonko siinä on painoa, johon tokasin että 115kg. Vieläkin he ihmettelivät että miten ihmeessä saan sen pois telineistä saati jaksan kyykätä sillä.

Sarjan jälkeen sitten molemmat kehuivat että "olet sinä kyllä hirmu vahva, ei ookkaan ennen tullu nähty livenä näin vahvoja, on sulla kyllä voimaa". Lisäksi rouvat päättivät vielä kysellä että kuinka monta vuotta pitää treenata että tulee näin vahvaksi, saati että palveleeko tää voima mua edes missään ja eikö vähempikin voima muka riittäisi. Lol!

Jos kehuja haluaisi niin kannattaisi mennä aina treenailemaan eläkelläis aikoihin :) Viimeksi tänään joku kuvailemasi parivaljakko meinasi tiputtaa tekohampaansa kun tein yhden käden kulmasoutua vieressä 45kg painoilla.. Juttelivat sitten siinä keskenään ettei ole koskaan nähnyt että joku käyttäisi noin isoja painoja, Kyllä hymyilytti..

Muutama viikko sitten eri mummo lauma ihmetteli kun vetelin leukaa lisäpainojen kanssa 25kg vyöllä ei kuulemma koskaan ollut nähty vastaavaa, teki mieli olla hiljaa mutta tyydyin sitten sanomaan että ne oikeasti vahvat ihmiset vetää samanlaisia sarjoja 40kg isommalla taakalla.

Saa nauraa, vaikka onkin vähän OT:

Mainitsin iskälle small talkin seassa askarrelleeni jumpassa 5 kilon käsipainoilla.
Isä: "Suahan pitää alkaa kohta varomaan!"
:jahas: Ilmeisesti on suuri yllätys että nostan edes jotain maitopurkkia painavampaa.

Toissapäivänä kaveri jota ei oo nähny moneen vuoteen totes et näytän hyvältä, hieman oli kyl vaikea tilanne ku kyse on kuitenkin miehestä, tätä oli tasapainottamassa sit naispuolisen kommentti eiliseltä" oot kyllä tosissaan laihtunut " :D eli dietti etenee hyvin!!

"Vaiks sää iso jätkä ootki, nii kyl mää sua turpaan vetäisin" Kaunis kehu yheltä vanhalta kaverilta :haart:

"Näytät paljon pienemmälle luonnossa."
GM24JHv.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Luitko mitä Lindsey Vonn oli sanonut? Että niitten laihaläskien julkkisten pitäs vähän syödä ja urheilla. Sehän on ite semmonen tukeva alppihiihtäjä."

Minä: "ei kai se mikään tukeva ole?"

"On se. Valtavan tukeva! Niinkuin sinä! Sullahan on kans valtavan tukevat reidet ja muutenkin!! Ootko muuten laihtunut?"

Minä: " painan enemmän ku ikinä.."

"No salilla oot ainakin känyt!"

M: "no joo.."

"ois se hyvä nyt aloittaa laihdutus kesää varten!"

Piti googlettaa Lindsey Vonn. Oliks tää kommentoija joku anorektikko tai muuten vaan häiriintyny?

Komppaan. Googlasin Lindseyn kanssa, ja ei kyllä sitten ollenkaan hullumman näköinen... :)
Ei ole kuin 100x paremman näköinen, kuin yksikään malli tms. Näyttää jopa naiselta, eikä risukasalta...

Piti googlettaa Lindsey Vonn. Oliks tää kommentoija joku anorektikko tai muuten vaan häiriintyny?

Tod. näk. normaali, kolmeakymmentä lähentelevä suomalainen nainen, jolla liikkumattomuus ja työpaikan kahvituntien pakkopullatus alkaa näkyä kropassa, jota sitten yritetään kätkeä sillä, että leikataan pitkät hiukset pois, otetaan niihin tanttamalli, silmiinpistävän punainen värjäys ja permamentti mallia Minnä Sirnö tai kuka tahansa muu vasemmistolainen mötkäle ja aletaan pukeutua muodottomaan jakkupukuun.

Kaikki, jotka tämän porukan mielestä näyttävät treenatulta, ovat saatanasta tai ainakin pirun rumia.

Oma likkakaveri kommentoi kasvanutta käsivartta, ilmeisesti ei ollut huomannut eroa vähään aikaan. Mukavaltahan se tuntuu, kun itse ei sitä kehitystä aina hahmota.

Olin ostaa uutta kauluspaitaa työhaastatteluun. Pyörittelin kahden koon välissä, että kumpi olisi parempi. Myyjä sitten tokaisi, että: "ota toi isompi koko. Pienempi menee liian itsensä esittelyksi, eikä haastattelija katso enää muutakuin sun käsiäs". :D

Tein penkkiä niin yks "moikkaustuttu" kehu että on tullu vuodessa kehitystä.:)

Sitten kuin tein vinopenkkiä toinen "moikkaustuttu" sanoi että hyvinhän se liikkuu, tai jotain sinnepäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom