Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joku viikko sitten olin Paikallisella kunnan salilla ja treenasin normaalin olkapääreenin . Tuntu , että kuolema tulee ja korjaa justiinsa ... ei palaudu ollenkaan . No olin sitten jo ulkona salilta ja suihkuun menossa , kun vanhempi herrasmies tulii varmaan vessasta takaisin sisälle , katsoi vähän aikaa ja sanoi " taidatte käydä useinkin täällä " Milloin viimeksi joku on teititellyt ?? No vastasin totuudenmukaisesti , että juuri täällä käyn harvemmin , mutta onhan sitä harrastettu vuosikausia ..... sitten puun takaa : " seurasin ihaillen määrätietoista toimintaanne tuolla sisällä ..." Ei oikein osannut muuta kun hymillä tyhmänä ja nyökätä kiitokseksi ...En ollut huomannut koko miestä reenin aikana ! No enpä kyllä hupun alta huomaa paljon muutakaan ...salilla ollaan aina reenamassa . Huono palautuminenkin sai selityksen , olin sitten pari viikkoa pois töistä , eikä pöpö lähtenyt kuin antibiootilla pois ... suihkussa kyllä hymyilytti saatu kommentti .

Oltiin jouluna mun vanhempien luona isommalla porukalla. Jotkut naispuoliset puhuivat meikkien parantavasta vaikutuksesta, johon mun mies: onnex oma emäntä ei tarvi meikkiä on muutenkin kaunis. Mun äiti siihen onpas kivasti sanottu. johon mun mies: mutta anoppia ei voi pelastaa enää millään meikillä.
Hiukan oli kattomista veljeni uuden tyttöystävän ilmeissä, kun nuo 2(mun mies ja mun äiti) jatkoivat samaan tapaan useaan otteeseen yhtä hyvillä kohteliaisuuksilla toisilleen.:wtf: mutta niin hauska kuunnella:D kun on tottunut siihen jo tän pian15v aikana.

Oltiin aamukahvilla vaimon kanssa ja viereisessä pöydässä oli joku ammattifutari tekemässä lähtöä. Vaimo kääntyi puoleeni ja sanoi, että kuinka sinulla voi olla parempi perse kun tolla!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä se on niin että emännän suusta kuulee totuuden, pari vuotta aktiivista salitreeniä takana. Niin kysyn emännältä että onko muutosta tullu niin vastaus "sulla on mahassa läskii" :D

Kyllä se on niin että emännän suusta kuulee totuuden, pari vuotta aktiivista salitreeniä takana. Niin kysyn emännältä että onko muutosta tullu niin vastaus "sulla on mahassa läskii" :D

Oliko tää siis ainoa muutos minkä hän näki että aikaisemmin ei ollut läskiä ja nyt on :)

"Sustahan on tullu kunnon kaappi. Ennen olit sellanen rimpula ja nyt oot tollanen hirvee kaappi!"

Kommentti sisältää huomattavan promillekertoimen.

En tiiä oliko tää niin imartelevaa, mutta emännän suusta: "Voi kun sun kikkeli alkaa näyttää kokoajan pienemmältä, ku sä kasvat muuten tollee!"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom