Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Käväisin eilen ekaa kertaa n.puoleen vuoteen entisellä vakkarisalilla. Noh,siellä sattui samaan aikaan jumppailemaan yksi vanhempi mies,joka jo siis silloin kävi säännöllisesti kun itse siellä hilluin.

Noh,kesken dippisarjojen tää mies avasi keskustelua et:
-Ootko käynyt säännöllisesti treenamassa?
minä:-noh kyllä pyrkinyt sen 3-4 kertaa viikossa käymään
mies:-oot vissi jossain muualla käynyt treenaa ku ei ole tääl näkynyt?
minä:- Joo,vaihtui paikkakunta ja täällä nyt joulun pyhien vuoksi treenailes.
mies:-ok. Kyllähän sen näkee et on treenaamass käyty, että kasvanut selvästi siitä mitä viimeksi nähty:
minä:-Kiitos!
ja sit jotain epämääräistä juttua..

Mut on toi hauska vaan aina huomata,että vaikka itsestä tuntuu ettei mitää ole tapahtunut kehitykselle/ollut todella vähäistä.

Mulla kuulemma sama. Tulin salilta, kämppis katsoo vihaisesti ja arvioivasti alta kulmain: "hei ihan oikeesti... ***** ehkä tykkää lihaksikkaista naisista, mutta ei kaikki miehet...tai onhan toi sun oma valinta, mutta mieti nyt vähän!"

Ja mä en todellakaan ole mikään erityisen lihaksikas :D rasvaa vaan päällä, huijaa. Yritä siinä nyt selitellä et en kyllä kenenkään *****n takia treenaa, nautin siitä mitä teen yms. Kun syyttävien silmien seuraamina kaivoin protskujauhon kaapista, sain kuulla vielä kommenttia "vaarallisista aineista."

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla kuulemma sama. Tulin salilta, kämppis katsoo vihaisesti ja arvioivasti alta kulmain: "hei ihan oikeesti... ***** ehkä tykkää lihaksikkaista naisista, mutta ei kaikki miehet...tai onhan toi sun oma valinta, mutta mieti nyt vähän!"

Ja mä en todellakaan ole mikään erityisen lihaksikas :D rasvaa vaan päällä, huijaa. Yritä siinä nyt selitellä et en kyllä kenenkään *****n takia treenaa, nautin siitä mitä teen yms. Kun syyttävien silmien seuraamina kaivoin protskujauhon kaapista, sain kuulla vielä kommenttia "vaarallisista aineista."

Kateelisen puhetta, jatka vaan samaan malliin :)

Puolison kaveri huomasi muutoksia kropassa. ;D Glögilasillisella istuskelivat kun olin tekemässä lähtöä gymille niin huikkasi vaan, että kyllä huomaa muutoksia. ;D Tuli hämmentynyt olo..

Mummolta jouluna tuli, että kädet on kuulemma lihonu. Tiedä sitten pitäiskö tuo ottaa hyvällä vai pahalla. Tosin koko äijä on kyllä taas aika bulkissa kunnossa. :D
Sama täällä, kahvipöydässä istuttiin niin mummo sano että onpa paksut käsivarret, sitten kertoi että hänellä oli paljon paksummat käet kun nuorena tyttönä nosteli maitotonkkia (en ole varma sanoiko maitotonkkia mutta kuitenkin) navetalla ja sitte näytti tuplahauikset edestä :D
Ei näille vanhan kansan ihmisille voi kukaan mitään.

Seurustelen Etelä-Korealaisen tytön kanssa. Viimeksi eilen totesi, että rinta (-lihakseni) ovat isommat kuin monen hänen kaverinsa rinnat.

Nyt ois hyvä saada vertailukuvia

Suositut

Back
Ylös Bottom