Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
''Hemmetti kun sulla on iso selkä ja hauikset, sun pitäis mennä Hunkseihin veivaa'' ; kun olin auttamassa muutossa erästä naispuolista kaveriani :)

Hevosen? Nehän on melkoisen tikut hevosella nuo koivet. Jos sama kommentti olisi tullut munasta niin sitten olisin ottanut sen kehuna.

Vermo20081028_08.jpg

Peruvian_Paso_Horse_penis.JPG

Liekkö kyse hevosen voimista? "Jumalauta meni loppumatka hyvin! Mä vedän baareja huomisenkin päivän mulla on hevosen voimat tässä se on varma" - Kopiovastaava

Kaveriporukassa yhdellä jannulla on suht iso etuvarustus ja kyllä siitä vitsiä väännetään aina... Tosin kaveri ei ole moksiskaan, vaan ottaa kehut mielellään vastaan :hyvä:

Minkälaista vitsiä voi vääntää siitä, että jollakulla on iso elin...ja ennen kaikkea millainen porukka vääntää vitsiä siitä. Toisaalta jonkun pienimunaisuuden äärellä kannattaakin tosiaan olla vakavana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä minuakin on monet "entiset tanssijatytöt" kehuneet monenkinlaisista asioita mutta en oikein osaa ottaa niitä kehuja vakavasti.

Viitsit kuitenkin mainostaa.

Venäläisistä naisista puheenollen ajattelin tehdä pienen gallupin siitä, jotta minkä pituisi puheluilta olette kuntit tänään puhuneet puhelimessa venäläisten mallitason naisten kanssa? Itse puhuin juuri 12 minuuttia ja 20 sekuntia. Mites muilla?

Kun olin salilla, enkä saanutkaan ylös mitä ois pitänyt.
Kuului taustalta: ei teidän naisten tarvi tuollasia painoja nostaa. Ei teille sovi minkäänlainen ruumiillinen työ. Eikä myöskään ajatustyö, vaan teidät on tehty vain miesten leikkikaluiksi ja hoitamaan mukulat sekä siivoamaan sotkut.

Taas mieltä ylentävää yrittää ees nostella tuossa seurassa.
Muutenkin .... kun ei noussut, no kommentin jälkeen nostin enemmänkin kuin tuon joka ei noussut.

No tuo ny onkin ripakinttu verrattuna kunnon työhevoseen.

Hevonenhan on selkeästi deltoidipelle joka kuittaa jalkojen treenaamisen kävelemällä "todella paljon" joka päivä. Tulos on tässä.

Paras huomautus mulla oli varmaan yläasteikäisenä kun minua oli taas kiusattu koulussa, niin kesken kotimatkan koulun metsässä asunut imppauksen piirimestari yhtäkkiä
ilmestyi saniaispuskista siihen eteen ku Johanneksen ilmestyksessä, pipo vinossa huus "NE SANOO ETTÄ SÄ OOT HUONO, MUTTA VITTU SÄ OOT P A R A S!!!!!!"

Hävisi takaisin saniaisten kautta muovipussien ja bensiinin pariin. Hekottelin matkan himaan.

Kun olin salilla, enkä saanutkaan ylös mitä ois pitänyt.
Kuului taustalta: ei teidän naisten tarvi tuollasia painoja nostaa. Ei teille sovi minkäänlainen ruumiillinen työ. Eikä myöskään ajatustyö, vaan teidät on tehty vain miesten leikkikaluiksi ja hoitamaan mukulat sekä siivoamaan sotkut.
hahah! Ei saatana :hyper: Kaverilla pokerinaamaa!

Suuhygienisti katsoi hampaita ja kehui kovasti ja sitten kysyi että käynkö punttisalilla. Hetken ehdin ajatella itseäni hc-bodarina, jolla jopa ikenet ovat suonikkaat ja pumpissa. Nopeasti minut palautettiin takaisin maan pinnalle sanomalla: "Niin, puret näitä vissiin aika paljon yhteen kun kiille on kulunut osittain".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom