Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Justiinsa tuolla aikasemmin kertoi, että on lukihäiriö. Ei luulisi olevan suuri vaiva hypätä viesti yli jos noin paljon ahdistaa . Suvaitsevaisuutta. On tässä ketjussa tilaa.

Nimenomaan! Mitä jos nämä kaverit menis vaikka seuraavaksi salille sanomaan esim jollekin jolla on vaikkapa jalassa vikaa, että "kävele kunnolla, ota mallia vaikka tuolta 7v pojalta"...ei luulisi paljon haittaavan jos joitain kirjoitusvirheitä sieltä löytyy.

Muay thai lajina ja tykkään ottaa alkulämpöä potkimalla säkkiä.

Papparaisen suusta "Tuohon potkuuhan voi kuolla joku, eikö sua satu jalkaan ollenkaan?" :D

Töissä olin ovella niin eräs 140kg 50v mies (läski) kävelykepeillä halus testata mun voimia, veti puhtaan spagatin (mitä vittua?) ja käski mun nostaa ylös, olin kuulemma voimakas. Kaveri oli kuulemma armeijassa töissä jonain kouluttajana kun kyselin notkeuden syytä :D

Treenaan ihan omaksi ilokseni, itseni haastamiseksi, pysyäkseni terveenä jne. mutta silti kommentit naisten suusta lämmittävät kummasti mieltä. Valehtelen todennäköisesti itselleni, pillua minä todennäköisesti vain haluan.

Heräsin baari-illan jälkeen erään naisen luota, tai tytön xD, ja hän sanoi että: "mitä sä teet ku oo tommonen?", ja hieroi kädellä tosta rintakehästä. Sain erektion.

Juhlissa piti tanssia ja hain sitten jonkun viehättävän näkösen naisen, tai tytön xD, tanssimaan. Sanoin, että en ole mikään hyvä tanssimaan. Nainen sanoi: "no sä et sentää oo sellanen heinäkeppi mikää heiluu sinne sun tänne". Teki mieli ottaa perseestä kiinni.

Sitte on ihan näitä perus lohkasuja jossain baareissa: "sul o iso haba".

Ja äiti ja mummu heittää aina jotain: "Craig kasvaa vaa tähä suuntaan", käsiä levittäen. "Sul on niin sporttinen selkä."

Oudointa tässä on, että vedän voimatreeniä ja aerobista, eikä tavoitteena olekkaan kasvaa. Paino on heitellyt viimeisen kahden vuoden aikana 89-92kg.

Sisko yritti haukkua mua tiimalasiksi. Seuraavalla kerralla sanoi että mun olkapäistä ja hartioista tulee ihan pilvet mieleen. Osaa ainakin hyvin esittää että ois yrittänyt vaan loukata, veikkaan että vähän naamioituja säälikehuja mut hyvä fiilis ja motivaatio ollut kasvussa taas siitä syystä. Yeah!

E: Parina viikonloppuna kun oltiin samaan aikaan vanhempia morjenstamassa. En asu siskollani jos joku miettii, että joku tässä ei nyt natsaa.

Työpaikan pikkujoulujen etkoilla saunassa kaveri totesi "ei vittu noita sun käsiä" (huomaa homoeroottinen tilanne:)). Ja illalla baarissa yks puoli tuttu nainen tuli kysymään millon musta on tällänen kaappi kasvanut. Ilmeisesti jotain tehty salilla oikein! :puntti: T. Omasta mielestä semiläski kynis

Monestiko olette muuten, kuntit, antaneet palautetta jonkun ystävänne ruumiista tai ruumiinosista?

Kerran eräs kaverini totesi, että minulla on homoperse. Katsoin kaveria syvälle silmiin ja totesin, että sillä on homosilmät. :haart:
Olen myös kauhistellut ystäväni massiivisia reisiä, kun en ymmärtänyt miten se pystyi niillä päihittämään minut kestävyysjuoksussa.

Erään kerran päädyin saunomaan "roturealistien" kanssa ja sain kuulla olevani söpö arjalainen poika. Tämä on niitä harvoja kertoja elämässäni, kun jäin sanattomaksi ja lähdin bileistä ennenkuin viinat oli juotu.
Turun yössä sain kerran kuulla, että näytin heti ensisilmäyksellä sopivalta Venäjän mafiaan. Meni vuosia, että uskalsin taas mennä Turkuun dokaamaan. Heti kadulla joku nainen käveli vastaan puhuen puhelimeen ja vilkaisi minua sanoen "Kaikki täällä Turussa näyttää ihan venäläisiltä paitsi tuo." Mitä vittua Turku?

Monestiko olette muuten, kuntit, antaneet palautetta jonkun ystävänne ruumiista tai ruumiinosista?

Tulee annettua aika useinkin, viimeksi viime viikolla kehuin "ystävääni" joka on nyt tiputtanut +20kg vuoteen.. Kiva nähdä miten totaali löllykästä alkaa tulla urheilullinen mies. On kyllä tullut usein huomattua ettei Suomalaiset osaa ottaa kehuja vastaan ja harvemmin tuntuu miehet niitä antavankaan. Mä kehun varmaan sen takia koska aikoinaan elämänmuutosta tehdessä sain paljon kehuja ja niistä tuli sitten taas aina lisää ja lisää intoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä mä yhden kaverin jalkoja kommentoin aina kun niitä porukalla veivataan, on ne vaan niin jäätävät :D kaverilla on sen suhteen geenit kohdillaan, pohkeetkin kasvaa aika pienellä reenillä ja on kyllä hyvän kokoset. Joskus heitetään läppää että sen ukko on salaa syöttäny sille koko lapsuuden mömmöjä kun noin helpolla kasvaa :D

Vedin tänää mavea.

"Vittu mikä Benni Magnusson." Loukkauksena otin näillä voimatasoilla..

Töissä usein on tapana jos menee ahtaammassa paikassa toisen takaa koskea tätä selkään jotta toinen tietää jonkun olevan takana eikä tule törmäiltyä. No tuossa eilen illalla tämän teki harkkarityttö joka saman tien tokaisi "hitto sulla on lihaksikas selkä". Tulihan tuosta pirun hyvälle tuulelle vaikkei se kovin iso vielä olekaan. :D

Töissä usein on tapana jos menee ahtaammassa paikassa toisen takaa koskea tätä selkään jotta toinen tietää jonkun olevan takana eikä tule törmäiltyä. No tuossa eilen illalla tämän teki harkkarityttö joka saman tien tokaisi "hitto sulla on lihaksikas selkä". Tulihan tuosta pirun hyvälle tuulelle vaikkei se kovin iso vielä olekaan. :D

She wants the D!

Kyllä mä yhden kaverin jalkoja kommentoin aina kun niitä porukalla veivataan

[saivartelu] Veivaatte porukalla yhden kaverin jalkoja? [/saivartelu]

On topic:

Lätkän jälkeen suihkussa yksi pakki totesi toiselle: "En muistanutkaan miten vaikeaa tota Ex71:ä on siirtää maalin edestä. Eihän se liiku mihinkään!"

Toinen pakki vastasi: "Joo, mä oon jo kauan sitten päättänyt olla edes yrittämättä, onpahan sitten vaan yksi ukko maskissa eikä kahta."

Tilanteessa siis harmiteltiin syntynyttä maalia kun maskin takaa joku pääsi vapaasti sijoittamaan yläpömpeliin. Paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa.

t: nimim. Turvonnut Sika

Anna sille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom