Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä mistä johtuu, mutta tuntuu että kaikki lähipiirissä huomauttaa koostani, ''Kyllä huomaa, että salilla on käyty'' , ''Salilla käynti ei oo menny näköjää hukkaan..'' ja ''pala''. Olen käynyt vasta 6kk salilla ja tiedostan itse, että en ole lähellekään iso tai lihaksikas, mutta kaikki muut ovat ilmeisesti näkevinään jotain lihaksia.

Tänään painonnostoleirillä tein liikkuvuusharjoituksen jossa onnistuin täydellisesti. "Tässä näette että lihaksikkuus ei tarkoita sitä etteikö olisi notkea", totesi valkku.

...Mitkä lihakset?

Olin juhlissa ja näin perhettäni pitkästä aikaa. Isä katseli pitkään jalkojani ja tokaisi: "käveles vähän niin nään kunnolla noi sun reidet! Nehän alkaa oleen järjettömän kokoiset!" äiti: "ainahan ne on isot olleet..." isä päätään pudistellen: "mutta ei noin isot! Muista kohtuus kaikessa!!" Sanoin, että suunta on ylöspäin. Siinä muut juhlavieraat katsoivat pitkään...

Sisko: "sun kroppa on tommonen, näyttää ihan niitten mustien pikajuoksikoiden vartalolta, joista on puhuttu että liikaa rasvaa." näyttäisikin! Unelmissa. Tulin silti hyvälle mielelle.

"Taasko sä kyykkäät?" "Juu." "Vastahan sä eilen kyykkäsit!" "No mitäs se haittaa?" "Miten sä oikeen palaudut?!" "Tottumiskysymys."

Bodarit ei käsitä. :D

Liekkö sitiä palautuukaan, ainakaan hermostollisesti.
Treenata voi niin monella tapaa ja kaikkeen tottuu. Nim. Ennätys 8 päivänä peräkkäin etu- tai takakyykkyä ja joka kerta korotukset aina treenimaksimiin asti. Nykyään laiskana vain kolmesti viikossa koko kroppa kerralla.

Tää ei kyllä kuulus tähän osioon mutta niin hauska kommentti 7v muksultamme: kun katottiin jääkiekkoa, 7v kysy kumman puolella te ootte haisunäädän vai ässän?
hetken kelas mitä tuo tarkoitti, tajusin viiveellä kärpää ei tunnistanut luuli haisunäädäksi ja mutta pataässän tunnisti kuvasta paremmin. olla taidettu pelata 7v kanssa jonkun verran.:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää ei kyllä kuulus tähän osioon mutta niin hauska kommentti 7v muksultamme: kun katottiin jääkiekkoa, 7v kysy kumman puolella te ootte haisunäädän vai ässän?
hetken kelas mitä tuo tarkoitti, tajusin viiveellä kärpää ei tunnistanut luuli haisunäädäksi ja mutta pataässän tunnisti kuvasta paremmin. olla taidettu pelata 7v kanssa jonkun verran.:D

OT:
Voisitko oikolukea tekstisi ennen kuin julkaiset ne.

Terveisin,
Kaikki

Olin kahden työkaverin kanssa helsingissä ravintolapöydässä kun joku tyyppi tuli kysymään että, oottekste niit *sensuroitu jengin nimi* miehii?

Vastaus:ei olla.

Jatkokysymys:mihi jengii te sit kuulutte?

Eikä uskonu ku sanottiin et ei mihinkään, vaan perus kättelyt sun muut piti vaihtaa ennenkuin lähti menemään. Vissiin rehdin näköstä porukkaa olemme.

Vaikka sillä sun 7-vuotiaalla pojalla. Eiköhän sekin osaa suomen kielen paremmin..

E: Ai niin ja se on kenellä.

Justiinsa tuolla aikasemmin kertoi, että on lukihäiriö. Ei luulisi olevan suuri vaiva hypätä viesti yli jos noin paljon ahdistaa :). Suvaitsevaisuutta. On tässä ketjussa tilaa.

Vaikka sillä sun 7-vuotiaalla pojalla. Eiköhän sekin osaa suomen kielen paremmin..

E: Ai niin ja se on kenellä.

Aika ajattelematonta tekstiä sinulta.

- - - Updated - - -

Olin kahden työkaverin kanssa helsingissä ravintolapöydässä kun joku tyyppi tuli kysymään että, oottekste niit *sensuroitu jengin nimi* miehii?

Vastaus:ei olla.

Jatkokysymys:mihi jengii te sit kuulutte?

Eikä uskonu ku sanottiin et ei mihinkään, vaan perus kättelyt sun muut piti vaihtaa ennenkuin lähti menemään. Vissiin rehdin näköstä porukkaa olemme.

*vähänkin enemmän reenattu kroppa -> joko linnakundi tai sitten jengiläinen.*

Vähän sama kuin jos on tatuointeja niin monet heti ajattelee että on linnassa istunu.

Suositut

Back
Ylös Bottom