Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaveri eilen kehui kyykkäillessä etukyykyn tekniikkaa tyylipuhtaaksi. Nuo on aina mukavia kuulla näin itseoppineena. :)

Ite aikoinaan ekaa kertaa kun kokeilin etukyykkyä niin eräs pn-valmentaja kehui tekniikkaa, sanoin että hyvä jos näyttää hyvältä heti ekalla kokeilukerralla. Helppo liike siis. ;)

Mutta itse asiaan. Tänään oli penkkipäivä ja eräs patu oli aloittamassa samaan aikaan kyykkyä kun ite penkkiä ja heitti alkuun kommentin: Jätähän poika sitten mullekkin muutama levy :)

Eilen olin parturissa, parturi laitto sitä viittaa mulle ettei hiukset leviä pitkin vaatteita. Yritti siinä jotenki sommitella sitä hyvin kunnes totesi "Tästä loppuu säätövara kesken ja tää jää kiristämään tällälailla ikävästi ku sulla on niin helkkarin paksu niska" Niskahaarniskalla jumppailu tuottanu ehkä tulosta, tai sitten oli vaan kohtelias :D

Miespuolinen työkaveri: "Paljon sulla on paino ny?"
Mä: "Siinä jossain 120 kilon huitteilla."
Naispuoleinen työkaveri: "Niin mut sä oot pelkkää lihasta etkä mitään ihraa. *hymy ja haaveileva katse silmiin*.

Avopuoliso sanoo, että mulla on vanhan miehen perse. Ei taida olla kovinkaan positiivinen juttu...

Noo, miten sen nyt ottaa..

speedos.jpg

Kaveri teki lähtöä meidän fudisjengin saunailtaan, ja hänen tyttöystävä tokaisi: " Et sitten homoile sen bodarin (mä) kanssa niin kuin viime vuonna"...:rolleyes: Oli tyttö nähnyt illasta jotain epämääräsitä kuvamateriaalia...

Olen ollut uudessa duunissa muutaman kuukauden ja tällä viikolla sitten pato viimein murtui :D Tuli kyllä niin aidosti "Siis taasko sää syöt?!"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miespuolinen työkaveri: "Paljon sulla on paino ny?"
Mä: "Siinä jossain 120 kilon huitteilla."
Naispuoleinen työkaveri: "Niin mut sä oot pelkkää lihasta etkä mitään ihraa. *hymy ja haaveileva katse silmiin*.

seuraavissa pikkujouluissa sitten......

Random asiakas alkoi kysellä treenaanko vai mistä oot tollaset hauikset saanu.
En tiedä pitäisikö kyseisen herran hommata silmälasit vai mistä tuulee, lämmitti mieltä kuitenkin :)

Ylihuomenna olis semmoset. Saa nähä kui käy.:D

pakko jatkaa pientä offia, eikähän me kaikki tiedetä miten tässä käy :D ensin vähän:pano: sitten vähän:pano: sen jälkeen ihan hirveetä:pano: siin olis toi "säätiedotus" pikkujouluihin :D

Jos tunnen suomalaisen mentaliteetin oikein, niin sitä kuppia täytyy ottaa ensin ja oikein isolla kädellä. Itsekin olen "ottanut naisseuraa" kotiin varmaan viimeiset kymmenen kertaa kun olen ollut "yöelämässä". Ilman viinaa ja olutta tuo lukema olisi pyöreä nolla, takuuvarmasti.

edellisiin viitaten,niin kyllähän se on niiden juttu kenellä ei oo boolsseja mennä selvänä väääntää juttua.Alkohan tunnetusti tiputtaa kynnystä ihan mihin vaan. Kuten esim foorumi kirjotuksille. sry offtopic

Se mentaliteetti on niille, jotka ei selvinpäin uskalla toimia.
Eli noin 95% suomalaisista :dance:

Riippuuhan se tietysti siitäkin, mitä on tähtäimessä. Jos tarkoitus on aloittaa tosissaan tapailemaan toista, niin ei ole ongelmia pyytää kahville, leffaan, tai vaikka lavatansseille, mutta jos tarkoitus on yhden yön höylä niin ei niihin bileisiin totta helvetissä mennä selvinpäin kyyläilemään. (Näen edessäni kuinka seison opiskelijabileissä vesilasi kädessä nurkan takana söpöjä tyttöjä katsoen. Vähintäänkin pelottava näky)

"Sä oot leveempi ku mä oon pitkä!"

Mukava kuulla, vaikka juuri viimeaikoina olenkin herännyt todellisuuteen siitä, että hartiani ovat hyvin kapeat.

Suositut

Back
Ylös Bottom