Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Verikokeiden tulosten (testo, kilppari, maksa yms. arvot) läpi käyminen lääkärin kanssa.

Lääkäri: Nää sun arvot näyttää siltä, että olet käyttänyt hormoneja ja lopettanut kuurin äskettäin.

Minä: Ikinä en ole hormoneja käyttänyt (joka on tosi asia)

Lääkäri: Etkö varmasti ole käyttänyt?

Minä: Näyttääkö siltä että olisin käyttänyt?

Lääkäri: No... Ei!!!

Sun olis pitäny sanoa, ettet oo ihan varma ootko käyttäny. :D

jep, niin minustakin. olen huono ihminen. no ei vaa, sai kyllä vikaks kerraks jäädä... mut se siitä aiheesta :D

No just meinasin tarjoutua sun läheiseksi kaveriksi (voisin jopa hieroa!), mut ehkä tää tästä. :/ Ettei nyt ihan off-topicin puolelle mene, niin yks kaveri kommentoi joskus kun katottiin jotain tosi huonoa 50 Cent leffa ja näki mut ilman paitaa, että mähän oon yhtä kovassa kunnossa kun se. No en todellakaan ollu, mut tulihan siitä hyvä fiilis.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi kai tämän jonkunlaiseksi positiiviseksi huomautukseksi määritellä, mutta satuin eilen työpaikalla kuulemaan sen, miten mun tekemistäni safkoista on keskusteltu. Kuulemma on hyvin epätävallista, että mies syö terveellistä ruokaa ja liikkuu paljon. Kyllähän mä tässä vielä dieetillä olen ja oon ruokavaliossa korvannut hiilareita kohtuullisen paljon rehuilla, että saa jotakin vatsantäytettä, mutta kuitenkin :D Tuohon liittyy ihan hyvä käytännön esimerkki. Yks meidän työntekijöistä esitteli mut jollekin kaverilleen, joka tekee meillä keikkahommia: "tässä on Lomax, ja se muuten syö tosi terveellisesti". Välillä rupeaa ihmetyttämään se, miksi mun syömisistäni ja syömättä jättämisistäni tehdään noin iso numero!

^ valitettavasti nykyään taitaa olla normaalia syödä epäterveellisesti :confused: välillä kyl hirvittää ku kattoo mitä duunikaverit vetää lounaalla ruuaksi tai kaupassa ostoskoriin...

Itekki saanu hyvät naurut niskaan joskus, kun itsellä ollu töissä mukana kaiken maailman rehuja riisin/pastan ja lihan kaverina + maitoa tietenki. Siinä sitte kysellään, ihmetellään ja kummastellaan että mitä helve***ä sä oikein syöt ja miten jaksat nähä vaivaa noitten ruokiens kans nii paljo. Siinä sitte kaverit vetää kerran päivän aikana prismasta ostetun lihapiirakan tai saarioisten roiskeläpän ja nakkipaketin naamariin ja tuumaa että tänää sitä muuta ei tarvikaa enää syödä...:confused:

Ja sit itse topiciin: eräs kaveri tokaisi yhtäkkiä salilla mulle, että kyykkään kovilla raudoilla :D kummasti lämmittää mieltä vaikkei ne kyllä kummosia tuloksia vielä ole

Lääkärin vastaanotolla: "Täällä lähetteessä lukee, että kreatiiniarvot koholla... Eivät tainneet sairaanhoitajat nähdä sinua ilman paitaa, kun ovat tästä huolestuneet."

Useasti samaan aikaan salilla treenaava henkilö tokaisi nopeasti: "hienolta näyttää, niinku aina. Tollee kovaa pitäski reenaa eikä mitää neiteilyjä" :) Ah kuinka tuo tokaisu laittoi hymyn päälle pitkäksikin aikaa :)

Ja sit toinen tyyppi sano meikäläisen mavetteluista: "se on hienon näköstä kun nuori kloppi tekee tuommoista liikettä. Harvinaista. Ja vielä melko suurilla painoilla!" Painot ei mitään suurta luokkaa ole, mutta muuten tuo kommentti lämmitti oikein kivasti :)

Oh_stop_it_you.png

Olin 6 vuoden ikäisen veijarin synttäreillä ja tämä adhd-tapaus sai päähänsä roikkua käsivarressani kun istuin sohvalla.

Aloin pistämään vastaan ja mukula yritti painaa käsivarttani alas, pistin vastaan ja nostelin kättä ylös kuin raskaissa vipunostoissa ja mukula roikkui kyynrvarressa, ähisi ja yritti kaiki voimin painaa kättä sohvan istuimeen. En antanut periksi ja onneksi oli tullut aina trrenattua myös raskailla painoilla vipareita niin sain pidettyä kättä ylhäällä vaikka kersa painoi sitä koko painollaan.

Pidin kämmen puolta ylöspäin joten hauis jännittyi samalla kun nostin kättä ylöspäin. Pikku jäpä katseli sitä painaessaa käsivartta väkisin alaspäin ja aavistelin että kohta sanoo jotakin muhkeasta hauislihaksestani jossa verisuonet pullistelivat ponnistuksesta.

Äkkiä kersa päästikin kädestäni, tarttui hauikseen puristi sitä ja laukoi " SÄÄ OOT LÄSKI ! " ,keittiön pöydän vieressä porukka räjähti nauramaan, nauttien tilanteesta jossa nollattiin saman tien koko narsistinen salilla rähkintä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom