Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tehdessäni ylätaljaa istuen väärinpäin, maksimaalista supistusta hakien, sanoi ihminen jonka näin ekaa kertaa kyseisellä salilla "oot muuten siinä ylätaljassa väärinpäin". M: "oho kiitos neuvosta" ja jatkoin seuraavaan liikkeeseen :D

Itse vasta alottelen mutta jotain huomautuksia/vittuilua tullut: Isoveli sanoi kun nähtiin pitkästä aikaa et ootko salilla käyny ku oot kasvanu?:hyper: Ja isäukko sano ku tuli koulukuvat et oot kyllä levee ja vertas vieressä istujaan :D Ja tänää kaupassa vittuili ku ostin raejuustoo, tonnikalaa ja ananasmurskaa :P
Ei nyt huomautuksia mutta ainahan se hyvältä tuntuu jos joku jotain sanoo :)

Tänään mua tervehti nainen matkalla salille sanoilla Hei kaunis olkapää. Kai se käy meidän salilla, mut jäädyin kyllä hetkellisesti, oli vähän erilainen komma noiden ikuisten ruokaihmettelyjen jne. keskellä. Hyvä mieli tuli :)

..

Naiset kehuu reisiä ja perskannikoita. Myöhemmin huomio keskittyyki niihin ketkä treenaa vaan haukkaa ja penkkiä... voisin itekkin alkaa treenaa yläkroppaa enempi...

Olen treenannut nyt 2,5 kk ja tänään tuli ensimmäinen roinaepäily. :hyper:

Terveystäti sanoi, kun kerroin räpeltäväni voimanoston parissa, että otetaan pienen verenkuvan lisäksi maksa- ja munuaisarvot, niin saadaan katsottua niistä lähtöarvot.

No, mun aivo selkeesti vetää omia johtopäätöksiä asioista, joita ei ole oikeasti sanottu, mutta koska saan itse valita miten tulkitsen kuulemaani, niin roinaepäily #1, kiitos kohteliaisuudesta. :D

"sun Tissit on kasvanu" - naispuolinen kaveri tokas.

yeah boyyyy, laahaavin lihasryhmä ottanu sentään reeniä vastaan vähän, tai sit ne on vaa nää ketunnokat. mene ja tiedä

"Mä en saa pätkääkään rahaa sun kehumisesta, mutta pakko kunnioittaa jätkää joka saa rautaa liikkeelle."
"Sust huomaa, et oot paljon sorjentunu. Lähteny semmosta höttöä pois päältä."

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lapsi päiväkotiin aamulla, joku ryhmä pojista kurkkaa eteisen oviaukosta ja kävelee sitten pois. Sen jälkeen kuuluu "se mörkö tuli..." :) Kamalaa pelotella pieniä viattomia lapsia.

Sanoin emännälle, että näin miellyttävää unta, että dieetti oli ruvennut poikimaan ja vatsapalat rupeavat näkymään. Tökkäsi vatsaa ja totesi "heh, siihen kyllä on vielä aikaa".

Verikokeiden tulosten (testo, kilppari, maksa yms. arvot) läpi käyminen lääkärin kanssa.

Lääkäri: Nää sun arvot näyttää siltä, että olet käyttänyt hormoneja ja lopettanut kuurin äskettäin.

Minä: Ikinä en ole hormoneja käyttänyt (joka on tosi asia)

Lääkäri: Etkö varmasti ole käyttänyt?

Minä: Näyttääkö siltä että olisin käyttänyt?

Lääkäri: No... Ei!!!

miespuolinen frendi tunnusteli reisiä. "siis ei hitto sulla on varmaan isommat reidet ku mulla" :D seuraavissa lauseissa esiintyi myös "vitun kuuma" ja "hiton hyvä perse"

Oot jämäköityny, ja t-paita repee. Totally duuuuud!

miespuolinen frendi tunnusteli reisiä. "siis ei hitto sulla on varmaan isommat reidet ku mulla" :D seuraavissa lauseissa esiintyi myös "vitun kuuma" ja "hiton hyvä perse"

3i9h.jpg

Hmm, saako kaikki sun kaverit tunnustella sun reisiä? Just thinking... ;)

Edit: Aiheeseen liittyen, joskus on isä tainnu kommentoida, että hartiat on leventyny, mutta mä nyt oon aina ollu lähinnä laiha.

:D joo siis ihan naispuolinen henkilö olen... oishan sen toki voinut ilmottaa jo tossa viestissä....

wannaberunning: noh sanotaanko et tää nyt oli lähinnä tämmönen astetta läheisempi kaveri...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom