Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olipa mukava olla töissä tänään.
Olin siis JV:na yhden tanssiporukan pippaloissa.

Bileet olit about lopussa ja alkaa tytöt lähtemään muualle, niin johan alko kehuja tulemaan.
"on kyllä tosi hyvän näkönen kroppa sulla..mites jatkot..oisko sulla mitään ehdotusta?"
Yksikin random mies jäi siihen kattomaan ja "saatana että on hyvä kroppa sulla..en homo oo mutta oli pakko sanoa. Mitä sä harrastat?".
Olisi halunnut mukaan johkin mma juttuun ja käski ottaa yhteyttä, jos alkaa kiinnostelemaan.

Mietin juuri eilen, että eipä oo pitkään aikaan tullut kehuja, niin johan alko tulemaan heti oikein roppa kaupalla.
Tuossa oli nyt nuo pääkohdat mitkä jäi hyvin mieleen ja sai taas mukavasti lisää motivaatiota reenaamiseen. :)
Onneksi noita keikkoja on lisää tulossa.

Muijan suusta tullut ainakin "hyi vittu" ja metrin pomppu ilmaan kun vahingossa koski vatsalihaksia paidan läpi.

Leikkauspöydällä kysyttiin että mitä harrastan. Sanoin että vähän jotain nostelen.
"joo mä katsoin että ei ihan normaalit jalat"

Tossa viikolla olin salilla alottelemassa penkkaamaan, joku oli jättäny raudat tankoon (90 kiloa) joita aloin sitte siinä ensitöikseni purkamaan, omat kun ei vielä ihan noissa painoissa oo. Siihen tuli joku pt sit kysäseen ku olin nostamassa ekaa kymppiä tangosta pois että ai sä taidat olla just valmis? =D Tiiä sitte kiinnittikö mitään huomioita painoihin mitä siinä tangossa oli, mut kyllähän tuo pisti hymyilyttään...

Kotimatkalla samaiselta reissulta afrikkalainen rastafari: "sinulla kaunis sportti vartalo"
minä: "ööh kiitos ?" :D

Vuoden massakauden jälkeen äitee tuumas "Onpas sun käsivarret kasvanut". Sisko jota näin pitkästä aikaa sanoi että "Ootpas sä kasvanut isoks!". Ja sitten näin isääni pitkästä aikaa ja hän puolestaan tuumas "Ootpas sä poika lihonnu!"

Kiitoksia isi :)

Proteiini on yhteiskuntamme uusi vitsaus. Tänään oli Prismassa palautusjuoma ja proteiinipatukkamaistiaisia. Yksi ala-asteikäinen lapsi oli menossa maistamaan herkullisen näköistä suklaista juomaa, mutta onneksi äiti oli valppaana ja heittäytyi pelastamaan jälkikasvunsa. "Noi on niitä proteiinijuomia ja patukoita, ei lapsille." Jonain päivänä äidin silmä välttää ja poika on proteiinikoukussa. Kojun ympärillä pyöri pääasiassa kyllä kaikkea muuta kuin urheilullisen näköistä porukkaa. Proteiinipatukasta on tullut sallittu suklaan korvike.

Proteiininarkkariksi ei ole kukaan vielä haukkunut, mutta kreatiininarkkariksi kylläkin. Enkä edes käytä lisäravinne-kreatiinia säännöllisesti.

silloin voi jo näyttää että kävis salilla ku evääks vetelee kaikkee urheilujuomaa ja patukkaa:)

Työtoveri totesi tuossa jokunen päivä sitten:
"Juotko jotain proteiinijuomia tai jotain?", johon minä "Kyllä, miten niin?". Hän siihen "Naamasi näyttää lihavammalta kuin mitä viimeksi sua näin :)" Ensimmäinen kreatiinikuurini, ja ilmeisesti kerännyt nestettä kasvoihin?

Nyt viikon sisään saanut pari huomautusta mitkä on lämmittänyt mieltä:

1. Tein leuanvetoja lisäpainoilla maven jälkeen, sain sitten puhisten vedettyä 4 toistoa 40kg lisäpainoilla. Niin yksi voimailia tokas että "mitä sä oot aamupuuroos sekottanu"... totesin vain että "leuanveto on aina ollut vahvuus itselleni" vaikka odotin kyllä vetäväni 6toistoa, mutta ei sinä päivänä jaksanut :(

2. Viimeistelin juuri hanskapäivää pumppaamalla hauista 10kg hantteleilla, niin eräs isokokoinen kaveri käveli ohi ja sano "jäätävän kokoset hauikset"... epäilen että kommentti sisälsi ironiaa, mutta otin sen silti kehuna =)

Työkaverin lausahduksia mulle
"Jätkä tekee toimistohommia ja silti vetelee sonnihormooneja"
"Vitun ampullimulkku!"
Ois näitä paljon muitakin mutta nää nyt tuli ensimmäisenä mieleen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mummo tuli ovellani vastaan kreatiini pussi kädessä "miks siun poika pittää käyttee näitä steroideja?"
Piti sitten n.30min luennoida mitä se kreatiini on, ku ei meinannu uskoa ettei ole steroideja.:face::D

Työskentelen koulumaailmassa ja teineiltä kuulee totuuden, joskus kun sattuu seläntakaispuheita kuulemaan.
Jokunen on jäänyt mieleen, esim. pari tyttöä keskusteli ja toinen tokaisi allekirjoittanutta osoittaen kaverilleen että:"Toi tarvii varmaan tissiliivit." Liekö sitten rintalihastreenit mennyt perille väärällä tavalla.
Toinen tapaus jossa jälleen tyttöporukka keskusteli oven takana että: "On se treenatun näkönen, mutta miks sillon nii iso perse?" Pitäisiköhän kyykkyasentoa kehittää tuumailin.
Sen verran traumatisoiduin, et nyt joka kerta peilistä kattoo takasin karvanen Coco Austin! :D

''Ihan siistissä kunnossa oot Antsukka, mut mieti nyt mitä uhrauksia joudut tekemään? Ei sosiaalista elämää eikä ryyppäämistä'' Hämmennyin totaalisesti.

Olipa mukava olla töissä tänään.
Olin siis JV:na yhden tanssiporukan pippaloissa.

Bileet olit about lopussa ja alkaa tytöt lähtemään muualle, niin johan alko kehuja tulemaan.
"on kyllä tosi hyvän näkönen kroppa sulla..mites jatkot..oisko sulla mitään ehdotusta?"
Yksikin random mies jäi siihen kattomaan ja "saatana että on hyvä kroppa sulla..en homo oo mutta oli pakko sanoa. Mitä sä harrastat?".
Olisi halunnut mukaan johkin mma juttuun ja käski ottaa yhteyttä, jos alkaa kiinnostelemaan.

Mietin juuri eilen, että eipä oo pitkään aikaan tullut kehuja, niin johan alko tulemaan heti oikein roppa kaupalla.
Tuossa oli nyt nuo pääkohdat mitkä jäi hyvin mieleen ja sai taas mukavasti lisää motivaatiota reenaamiseen. :)
Onneksi noita keikkoja on lisää tulossa.

Kuvia tai ei tapahtunut

Koulun kanslisti kyseli, että olenko kasvanut kun näyttää ihan siltä. Sanoin että en, johon kanslisti sanoi että näyttää ihan siltä, laihtunut oot ainakin sitten :dance2:. Ollut viimeksi tämän painoinen joskus 9 luokalla ja en ole kasvanut pituuttakaan muutamaan vuoteen niin tuntui ihan hyvältä :)

Duunikaveri totesi tänään, että miun pitäisi alkaa syömään kun olen kohta kuulemma enää pelkkää luuta ja nahkaa. En nyt tiedä onko tuo niin positiivista, mutta ainakin vissiin dieetillä jotain vaikutusta ollut.

Eilen kun kävin kaupungilla näkemässä yhtä tyttöä joka oli omassa kaveriporukassaan chillaamassa niin kyllä sieltä kuuli vähän kaikenlaista. päälimmäisenä mieleen jäi " sä oot nii iso että se on seksikästä" :D

muutenkin tuntuu että huomaustusten määrä on about kaksinkertaistunu kun tässä kesällä on onnistunut kasvattamaan yli 40cm tumput. pienethän ne ovat silti ei käy kiistäminen. Tuskin niistä jää mitään jäljelle jos kesäkuntoonkin vielä tekee mieli. nimimerkillä 180cm/95kg läski

Joku tuli kaupungilla kyselemään että missäs seurassa sä nostelet kun olet noin riski? Lääkärissä kysyttiin että mitäs aineita mä käytän :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom