Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään työkaverin suusta: "Vedät vääriä hormooneja kun tissis on tollai kasvanu" :jahas:

Baarissa täysin vieras mies tuli kehumaan mun ojentajia. :)
Saatto olla ihan vaan piparia vailla, mut olin silti otettu.

Salilla vanhempi herrasmies kehui mavetekniikkaani.
Tämä lämmitti sydäntäni erityisen paljon, sillä tiedän hänen voittaneen joitain kilpailuja voimanostossa.

E: Ois vissiin pitänyt laittaa tuonne mikä ilahdutti salilla -ketjuun :face:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paras oli hyvän lapsuudenkaverin (jätkä) suusta, jota en ollut nähnyt pariin vuoteen. "Sähän oot nykyään komea, etkä niin ruma kuin ennen" :D Tuli kyllä totaali repeäminen.

Tuossa 2 viikkoa sitten etelän reissulla kävin muutamat juNpat heittämässä hotellin salilla. Ensimmäistä kertaa kun menin salille niin siellä kuntopyörän päällä oli saksalainen turisti ja sali muuten tyhjä.
Vaihdoin kenkiä sellasen ison tolpan takana ja musta ei näkynyt kuin pää ja samalla sitten saksalainen näki mut ja hän tervehti ja minä tervehdin takaisin. Noh, tulin sitten tolpan takaa pois ja niin äijä repes täysin sponttaanisti "HAHAHAHAAA, ADONIS!"
Repesin vaan, että noh ehkä sitten joku päivä. Loppu loman kaveri moikkaili ja kyseli olenko menossa salille aina kun nähtiin hotelilla. Hauska mies oli :)

"Ootko sää asfalttityömies? Et sää kyllä ole, et oo tarpeeksi ruskettunut. Saanko ottaa susta kuvan mun tyttärelle?"
Näin puheli tampesterilainen vanhempi rouvashenkilö, kun olin ostamassa saunakaljaa leirintäalueen respasta.
Kiistin luonnollisesti olevani asfalttityömies ja kerroin totuudenmukaisesti olevani lentäjä. Kieltäydyin myös valokuvista koska se olisi ollut semisti outoa.
Alkoholilla oli osuutta asiaan, molemmin puolin :D

Aamulla hississä samaan aikaan jonku markkinointikissan kanssa.
"Did you bike to work"
minä: "no way, I did almost 50 miles on weekend. My legs are busted"
"wow, that must be why your legs look so good"
minä "thanks" o-O

Kaipa sitä vois jättää kyykyt, prässit, mavet jne. pois :D

Nii tai laittaa housut jalkaan kun menee töihin :D

Kerran tuli toimiston käytävällä sellainen vähän manaatin näköinen naaras vastaan.
Meinas varmaan sanoo, et siinäpä skrode mies.
Ei tällä kertaa sanonu, mut kylhä tollane kivasti taas motivaatiota antaa, et jaksaa malmia paiskoa jatkossakin.
Niin hyvälle tuulelle tulin, että vedin seuraavan oven auki räjähdysmäisellä yhden käden kulmasoutu tempaisulla.
Se oli sellane jousella varustettu ovi, joten tein sikaraskaan negan siihen päälle.
Naapurihuoneen mulkku ihmetteli moista, mut morjenstin sitäkin pelleä, fiiliksissä kun olin.

Vetelin maasta työpaikan salilla, ohjelmassa oli 2x6 180 kilolla ja toista kutosta vedellessä työkaveri kajahti ovelle norkoilemaan. Sarjan loputtua kommentti:" ei tostakaan näytä tulevan hevon vittua."

Toinen kannustava tuli rouvan suusta kun kotona saunan pukuhuoneessa posettelin pikkusen peilin edessä:" lopeta ny vittu jo."

Huhuh, kiitoksia näistä. Vedet tuli silmistä.

"On toi sun selkä aika levee" Mummo

"Pitäskö sun pitää taukoa vähä salilta ku oot jo noin iso" Anoppi

Hyvät kommentit, mutta kun pitäisi edes paikkaansa:(

Olin ostamassa kauluspaitaa kaupassa kaverin kanssa:
Minä:" tainnut jotain kehitystä tapahtua salilla, kun XL ei mene päälle"
Kaveri: "Läskiä se vaan o"
:jahas::jahas:

Se oli ihanaa kun nätti (ja hyväpyllyinen) tyttö sanoi että mulla on kauheesti painoja (ei edes ole), tein penkkiä..
Oliskohan se ollut rakastelua vailla vai häh?

Suositut

Back
Ylös Bottom