Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tulipa vasta tänään mieleen, mutta tuossa männä talvena tuli naapurin isännän aikuinen poika käymään, kutsui itsensä oma-aloitteisesti sisään ja keittiössä sitten tenttasi vähän, että oisinko myyny siivun maata tontistani. Tämä itessään todella ärsyttävää, siihen päälle vielä jotain onnettomia lämmittely-yrityksiä voiteluksi ja olin aika tyhjäkäynnillä yrittäen kuitenkin tehä selväksi, etten oo maakaupoista tai muustakaan kiinnostunu.

Yhtäkkiä tämä gentlemanni tokasee mulle, että "Ai, onko sullakin kissa?". Menin ihan hämmennyksiin tästä kommentista ja sain siihen jotenkin soperretuksi, että ei ole - miten niin? Herra sitten osoitti keittiön tasolla olleita sinisiä pussukoita ja tuumasi, että "Kun sulla on tota kissanruokaakin". Piti huulta purra etten repsahtanu, heraahan siinä oli pari säkkiä, mutta mitäpä tuossa tilanteessa sitten selittämään... Jälkikäteen mietin, että oikee vastaus ois ollu: Ei oo kissaa, aattelin vaan ite olla jonain päivänä."

Mun naisystävällä oli tänään päällä sellainen mystinen ylös napitettu paita, joten sanoin kiusallaan, että se näyttää körttiläiseltä. Tää sitten sanoi siihen, että itse näytän Härmän häjyltä ja voisimme uudelleen elää suomalaisen klassikkoelokuvan "Jussi", jossa härmäläinen rakastuu körttiläisnaiseen. Veti aika sanattomaksi... :wtf:

"Et sä kyllä kovin iso ole", sanoi duunikaveri.

Koitin huvikseni 5v vanhaa rippipukuani. Housut kiristi pohkeista ja reisistä, paitaa en saanut kunnolla laitettua kun hartioista otti kiinni, sama juttu käsissä. Puvun takki sentään on käyttökelpoinen, mutta siinäkin on hartioissa toivomisen varaa, sekä mahan kohdalla tyhjää. Tästä voi siis kuvitella 5 vuoden aikana tullutta muutosta..

Veli katteli vaatekokeiluja vierestä ja tokasee: "no ei kai ne sulle mahdu ku susta on kasvanu tollane sika"

Kiitos vain:jahas:

Koitin huvikseni 5v vanhaa rippipukuani. Housut kiristi pohkeista ja reisistä, paitaa en saanut kunnolla laitettua kun hartioista otti kiinni, sama juttu käsissä. Puvun takki sentään on käyttökelpoinen, mutta siinäkin on hartioissa toivomisen varaa, sekä mahan kohdalla tyhjää. Tästä voi siis kuvitella 5 vuoden aikana tullutta muutosta..

Veli katteli vaatekokeiluja vierestä ja tokasee: "no ei kai ne sulle mahdu ku susta on kasvanu tollane sika"

:david: mullekaan ei mahdu enää mun vanha potkupuku, kasvanu niin sikana

Keskustelua eilen.

"Toi sun selkä on niin kiva."
"Ai kun se on niin leveä?"
"Nii! Mut toi sun maha on kans kiva kun se on niin löllyvä!"

Jos sitä sulattelis kesäläskit pois. :D

Pojat/miehet ei normaalistikkaan kasva tuossa 15v-20v? :face:
Enemmän ihmettelen sitä kuinka sulle voi se takki vielä mahtua? (lisänä ihmetykseen jos paita tai mikään muukaan ei sovi)

ei mulla muuta

Ihan pakko kommentoida, että olipas vitun tyhmä juttu.:face:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Erään naisen suusta, kun hän näki mut ilman paitaa tänä kesänä, "sä oot huikean näköinen mies, toi vaatii jo vaivaa".

Toisen naisen suusta, "oot kyllä syötävän hyvässä kunnossa".

Mieltä lämmitti ku käytiin naikkosen kans kattomas yön menoo lähistön markkinoilla. Autosta ku nousin kaljateltan lähistöllä ni ensimmäinen kommentti vieres olevasta porukasta oli "punttisali on kiinni". Tie sitte mitä meinasivat mutta itte otin kohteliaisuutena :)

Eilen illalla hampaita pestessä avovaimo kuitenkin kysyi hämmentyneellä äänellä että mitä minun perseelleni on tapahtunut. Ensimmäisenä reaktiona tietysti pyyhkäsen kädellä ettei siellä ole mitään ylimäärästä mutta jatkaa sitten että "sehän on kasvanut ja itseasiassa aika paljonkin".

Tässä ei ole mitään erityisen koomista, mutta mukavalta kuulosti omana korvaan kun persettä ei ole koskaan ollut. Kai tuo 3 krt/vko kyykkääminen sitten jotain muutoksia saa aikaseksi.

Maailma ei ole tasa-arvoinen: sanopa vaimollesi että "Mitä perseellesi on tapahtunut? Sehän on kasvanut ja itseasiassa aika paljonkin."

Kannattaa hankkia tazer, teleskooppipamppu, mellakkavarustus ja muutama ihan helvetin sekopää koira kaveriksi jos kokeilee. Tai sitten uus kämppä.

Sanoin lähteväni puntille lihaa jalostamaa ni ukko totes että "hittooks sie siellä koko ajan ravaat, näytät koht ilmapallolt" lisäs viel et koht en enää pysty ees kävelemää

Suositut

Back
Ylös Bottom