Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Vitun kusipää saatana".

Autoilija huusi ikkunasta, kun taputin peräluukkua kiertäessäni fillarilla suojatien päälle pysähtynyttä autoo.

En parhaista huomautuksista tiedä, mutta ainakin totuudenmukainen.

Salilla ollessa vanhempi nainen tulee ja toteaa, että: "taidat olla ekaa kertaa täällä salilla ja et annappa hän näyttää". Olin tekemässä tosiaan pulloveria/pulldownia "ojentaja"-taljassa lämmittelyn merkeissä ja naikkonen meinas et; "näin näitä ojentajia tehdään, lisäksi viel näytti taljan kyljessä olevaa tarraa jossa neuvotaan ojentajien tekoa taljalla". Siinä sanattomana vaan tuijotin, et mitä vittua nyt tapahtuu..

Salilla ollessa vanhempi nainen tulee ja toteaa, että: "taidat olla ekaa kertaa täällä salilla ja et annappa hän näyttää". Olin tekemässä tosiaan pulloveria/pulldownia "ojentaja"-taljassa lämmittelyn merkeissä ja naikkonen meinas et; "näin näitä ojentajia tehdään, lisäksi viel näytti taljan kyljessä olevaa tarraa jossa neuvotaan ojentajien tekoa taljalla". Siinä sanattomana vaan tuijotin, et mitä vittua nyt tapahtuu..

Voivoi, sulta jäi nyt rouvan todellinen tarkoitus rivien välistä huomioimatta :pano:

Vaimo muistaa kysyä aina pari kertaa vuodessa kun tuun työpäivän jälkeen salilta, että "jaaha, ootko alkanut käyttään steroideja?" Johon vastaan poikkeuksetta "Joo, tilasin taas kilon testoo netistä!"

Parikymppinen venäläinen poika salilla huonolla suomella, "Kuinka paljon painat?"
Noin 103kg.
Poika" mä vaan ajattelin et paljonko pitää painaa et näyttää tolta".

Eilen kauppakeskuksessa, pari noin 15 vuotiasta romaanipoikaa joilla identtiset vaatteet suorat tummat housut ja kauluspaita, " kato haba".

Tänään kadulla hiukan homonnäköinen känniläinen tatuoitu kaiffari siideri kassi kädessään." tainnu puntit loppua kesken?"

"Perushyvässä kunnossa oleva ihminen pystyy juoksemaan juoksumatolla keskimäärin noin 9,5 kilometrin tuntivauhdilla. Erittäin hyväkuntoiselta henkilöltä saattaa onnistua jopa 13 kilometrin tuntivauhti. " By: iltalehti (Tässäpä haastetta - jenkkifutari Robert Gill painelee 40 kilometrin tuntivauhtia juoksumatolla - Muut urheilulajit - Ilta-Sanomat)

Juoksin viimeviikolla oman salin juoksumatolla 16.5 km/h ja vielä helposti. Koneenmaksimia halusin kokeilla ja tuohon se tyssäs.
---> Minun kuntoni on jo ilmeisesti super hyväkuntoinen. HAH!

Uudet enkat mavessa 135kg x5, kavereitten reaktio : sä saat ton näyttää liian helpolta. Kamu oli just yrittäny 120kg x1 ja ei noussut. Kaikki kehut tuntuu kyllä aina helvetin hyvältä :pano:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Housuista kuului "poks" kun nappi lensi ja t-paita kommentoi päivää myöhemmin selästä "riks". Vielä hetki sitten täysin sopivat vaatteet ovat käyneet pienemmiksi kun äijä on saanut hieman kokoa, varsinkin reidet ovat vaatteiden mukaan kasvaneet hyvin.
Isoveli myös jaksaa päivittäin jauhattaa miten olen kasvanut, joka nyt ei enää niin jaksa ihmetyttää, mutta eniten lämmitti kysymys: "Miten voi 10-vuotta nuorempi pikkuveli olla noin paljon vahvempi ?", sillä veli on itsekin aktiivinen salihiiri.

"Ethän sää voi 70 kiloa painaa!" Itse asiassa ylikin... Erään laatuforumin kirjoittajan mukaan 70kg naisella on sotanorsun raja pituudesta tai kehonkoostumuksesta riippumatta. Otin elämäntehtäväkseni olla sotanorsu ;)

Joku täysdeequ tuli kauppakeskuksen tuulikaapissa vastaan ja sano: "Joku on bodannut..."

Olin aivan helvetin otettu tästä kohteliaisuudesta ja suorastaan leijuin lopun päivää :jahas:

Jäbää ne vaan kehuu! Meikä saa vaan vihamielisiä turpaanvetokommentteja.:D

"Vittu tuu tänne ulos niin katotaa! Ei jää miehestä mitään jäljelle. Jätkä on sen jälkeen ku muisto vaan!"
"Kato tää on mun oikea suora? Tällä sä tiput alle aikayksikön jos mä niin haluan."
"Sä voit olla iso, ja mä sua pienempi mutta mä oon nopee. Jätkä nimittäin tippuu maihin ihan samantien!"

Erään kerran Helsingissä joku pummi tuli suoraan bussissa viereen seisomaan ja huutamaan niin täyttä ku lähtee. En edes muista mitä se siinä yritti sanoa, mutta aika vihaselta se kuulosti.:D

Paras keino välttää turhat huutelut tuntuu olevan se, että katsoo jonnekin muualle ku suoraa silmii ja kävelee vaan ohi. Tai kiertää kaikenlaiset epämääräiset ihmiset kaukaa ku ne spottaa sut kuitenkin jo kilometrin päästä.

Otin elämäntehtäväkseni olla sotanorsu ;)

Tuli tästä mieleen, kun joskus parikymppisenä urheilijanalkuna juoksin trikoot jalassa teinityttölauman ohi niin porukasta kuului: "Voi qnpa minullakin olis tuollaiset sääret".
Tuo kommentti lämmitti mieltäni siinä määrin, että otin elämäntehtäväkseni olla teinityttö. ;)

ravintolan terassilla.
kysyjä: oletko ammatiltasi voimailija?
minä: harrastan kyllä :)
kysyjä: paljon menee penkissä?
minä: 190kg olen nostanut :)
kysyjä: no ei sit mitää,ku noi vähä nostat...,oisin muuten kysyt neuvoja jos oisit vahvempi.

Ravintolassa nainen tuli juttelemaan ja sanoi, että noin hyväkroppaisen miehen täytyy olla palomies, poliisi tai lentäjä.. En osannut siihen oikein muuta vastata, kuin wtf-ilmeellä että "lentäjä?!".

Suositut

Back
Ylös Bottom