Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis onko tää "ukko" mikä joidenkin maalaisten puheessa esiintyy niin puoliso, isä vai pakanallinen ylijumala? Kahdessa ensimmäisessä merkityksessä sitä luullakseni ainakin olen nähnyt.

Huom. ;)

Ja sori offtopic.

Siis onko tää "ukko" mikä joidenkin maalaisten puheessa esiintyy niin puoliso, isä vai pakanallinen ylijumala? Kahdessa ensimmäisessä merkityksessä sitä luullakseni ainakin olen nähnyt.

Huom. ;)

Ja sori offtopic.

Etelän vetelälle tuo ainakin tarkoittaa isää.

Edit: olin parin kaverin kanssa ulkoilemassa, ja hetken mielijohteesta vedin pari leukaa semmosessa liikennemerkintapaisessa, ja tää oli kavereiden mielestä hyvä suoritus :D "Oot sä vittu kovassa kunnossa." Ja tää siis tosissaan, ei mitään vittuilua.

Huom. ;)

Ja sori offtopic.

Tottakai pakanallinen ylijumala ;) no ei isää tarkotin

Duunissa poimin sakset suorin jaloin lattialta ja 11v. muksu sitä kummastelemaan. Ensin kysyi saanko sormet varpaisiin ja vedin sitten kämmenet lattiaan. Sitten taivunko myös taaksepäin ja vetäsin itteni siinä siltaan. Muksu katto mua ihmeissään ja sanoi, "sä kyllä taivut tosi hyvin, noin niinku aikuiseks."

Kaverin kommentti: Sinun maha on kutistunut! Eihän sitä ole enää ollenkaan!

Taitaa olla ensimmäinen kerta eläessäni kun kukaan kommentoi ulkonäköäni muuten kuin että olet lihonut sitten viimenäkemän... :)

"Pitäskö sun alkaa harrastaa vaikka sauvakävelyä tai jotain, kun sä et taida oikein mitään liikuntaa tolle yläruumille tehdä..." Kyllä itkettää :itku: ja tavallaan myös naurattaa, kun en vaan näköjään osaa.

EDIT: Niin ja vaikka itteni takia periaatteessa treenailen, niin vähän nujertaa tällainen kun body-tyyppistä reeniä on vedetty jo vuosia.

"Pitäskö sun alkaa harrastaa vaikka sauvakävelyä tai jotain, kun sä et taida oikein mitään liikuntaa tolle yläruumille tehdä..." Kyllä itkettää :itku: ja tavallaan myös naurattaa, kun en vaan näköjään osaa.

EDIT: Niin ja vaikka itteni takia periaatteessa treenailen, niin vähän nujertaa tällainen kun body-tyyppistä reeniä on vedetty jo vuosia.

Varmasti nujertaa. Kannattais myös ehkä hieman miettiä tekeekö jotain sitten väärin, jos ei näy muutoksia.

Menin avopuolison mukaan hakemaan hänelle salikorttia paikalliselle salille, niin tämä salin työntekijä kysyi: "Eikö sua salihommat kiinnosta?" kun sanoin, että mä en oo tälle salille tulossa..... :jahas:

Varmasti nujertaa. Kannattais myös ehkä hieman miettiä tekeekö jotain sitten väärin, jos ei näy muutoksia.

Joo... on tässä vähän mietittykin. Ongelman nimi lienee ollut lähinnä läskikammo, vaikkakin nyt kolmessa vuodessa onkin tullut noin kymmenen kg. Liikaa välidiettailuja, liian rajusti ja liian vähän ruokaa pitkässä juoksussa. Sain kyl tosta huomautuksesta toisaalta taas lisää motivaatiota vaan kasvaa muiden mielipiteistä välittämättä ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Sampsal on varmaan isommat kädet mitä mun reidet" , tottakai vaadittiin että molemmat mittanauhalla mitataan, muutama sentti jäi (44cm vs 47cm)

"Treenaa vähä muutakin ku hauista"
minä: "kuinni?:wtf:"
"No kun sun hauikset on koko ajan pumpissa"

Eipä noi omaan silmään näytä oikeen miltään, levossa näyttää tyhmältä kun pitkät kädet sekä lyhyt hauislihas.

Mutsilta tuli sellainen kommentti, että mulla on kuulemma ghetto booty :D Tais olla jopa vertausta Jennifer Lopeziin :hyvä: Pitäsköhän kohta ruveta dieetille.. :D

Kerran jouduin ottamaan salille mukaan 5-vuotiaan tyttäreni. Aamulla ei salilla ole ketään, joten ajattelin että tabletti kourassa viihtyy.

Kaikki meni hyvin kunnes paikalle saapui n. 40 v kaveri, joka käyttää "treeniaikansa" lähinnä muiden kyyläämiseen sekä neuvontaan.

Olin lopettelemassa viimeistä sarjaani, samalla tämä no-it-all-vinkuheinä heilui (sananmukaisesti) käsipainon kanssa. Yhtäkkiä nurkasta kuuluu kovaan ääneen: "Äiti miksi toi setä nostaa pienemmällä painolla ku sie?! Eiks se jaksa nostaa miesten painoja?"

Harvoin menen sanattomaksi, mutta tuossa tilanteessa hävetti niin paljon ettei suusta tullut pihahdustakaan. :/

Eipä ole tota jamppaa enää tolla salilla näkynyt :D

Asiakas: "hei anteeks, käytäksä proteiinia?"
Minä: "öö, joo...."
A: "sä oot kyl kasvanu viime aikoina jo ihan tarpeeks, et kannattaa lopettaa sen käyttö.."
M: ":jahas: tota, anteeks?"
A: "niin että ettei sulla tulis vanhempana ongelmia ja koska kasvat liikaa. nyt ku oot tarpeeks iso niin kannattaa vaan tehdä ylläpitävää treeniä eikä mitään voimatreeniä enään."
M: "siis sä puhut nyt proteiinista??"
A: "joo se proteiini ei hyväks enää sulle"
M: :face:

Suositut

Back
Ylös Bottom