Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ravintolassa nainen tuli juttelemaan ja sanoi, että noin hyväkroppaisen miehen täytyy olla palomies, poliisi tai lentäjä.. En osannut siihen oikein muuta vastata, kuin wtf-ilmeellä että "lentäjä?!".

Parit lentäjät tuntien jää voin sanoa että jää Vastizzkin kakkoseksi egoilussa. Onhan se aika yleinen läppä kuinka vitun hienoja tyyppejä lentäjät on.

3274690774_66c15cb0ae.jpg

Suurin osa sukulaisista on sitä mieltä että ei missään nimessä enempää punttia ja paino on tällä hetkellä 67 kg (ok oon lyhyt).

Paikallisella salilla männä viikolla hollantilainen nuorimies kysyi, että "Are you a trainer or something?". Senhän voi toki käsittää parillakin tapaa, riippuen äänensävystä. Ite, kaikki veri selässä soudun jäliltä, käsitin sen tietenkin niin että "Ootko joku personal traineri?". :) Menin niin hämilleni etten voinu sanoa muuta kuin, että "Hell no, just a regular guy".

Treenikaveri sano tännään että ''sulla on hanska kasvanu'' ko tein hauiskääntöä, ensimmäinen kunnon kehu mitä oon saanu salista, muuten on ollu vaan isän ja veljen vittuilua

Intialaislähtöinen työkaveri heitti tylyt kyllä tänään lounastauolla. "you are so,... so build up. You look like, uhm, Tarzan". No voi jessus. Toivottavasti ei meinannut, että huudan kovaa ja roikun toimiston verhoissa.

Sama sälli jaksaa parin viikon välein "can I touch you". Ihme pinttymä sillä hauiksen puristelusta.

Intialaislähtöinen työkaveri heitti tylyt kyllä tänään lounastauolla. "you are so,... so build up. You look like, uhm, Tarzan". No voi jessus. Toivottavasti ei meinannut, että huudan kovaa ja roikun toimiston verhoissa.

Sama sälli jaksaa parin viikon välein "can I touch you". Ihme pinttymä sillä hauiksen puristelusta.

Se voi olla sellainen intialainen joka tykkää pojista. En tiedä onko se tyttö vai poika, mut kuulostaa siltä et joku haluais treffeille-

Tarzanin kanssa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rauhaisasti baarissa kaveriporukalla istuessamme ja olutta nauttien kaveri sai idean hehkuttaa akalleen mun habaa. Muija katteli pitkin nenävartta ja tuumaili: "pistä piiloon." En ees esitellyt risuja. Tuli nöyrä olo kumminki.

Rauhaisasti baarissa kaveriporukalla istuessamme ja olutta nauttien kaveri sai idean hehkuttaa akalleen mun habaa. Muija katteli pitkin nenävartta ja tuumaili: "pistä piiloon." En ees esitellyt risuja. Tuli nöyrä olo kumminki.

Meikäläinen kokee nuo tilanteet aina kiusalliseks. Suurin osa kavereista ei harrasta mitään lihasmassaa kasvattavaa urheilua -> ei tiedä asioista mitään, ja aina sillon tällön joku on hehkuttamassa haupitsiani. Omaan siis keskiverto miehen käsivarret.

Paras huomautus mitä mulle tullut vastaan oli vanhalla salilla, kun yks vaki ulkomaalaistaustanen jamppa jonka kanssa tuli aina vaihdettua kuulumisia sano, että jäbä on kasvanut.

Olen ollut sitä mieltä että niin kauan kun tulee roinaepäilyjä niin tietää että on tehnyt jotain oikein. Tänään kuitenkin roinaepäilyt tuli melko yllättävästä osoitteesta. Eli olin liikenteessä autolla tyttäreni kanssa ja radiosta tuli juttua roinaamisesta yms. Tästä likka sai sitten jonkinlaisen kimmokkeen ja tokaisi "Iskä, sä varmasti käytät hevoshormooneja kun oot niin pullea"

Suositut

Back
Ylös Bottom