Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eilen kuulin, että: "Sun lihakset on kasvanu, näytät ihan michelin mieheltä." En tiiä mitä sit tarkotti, mutta mulle tuli mieleen jotakin tälläistä:
michelinman.webp

Nyt alko dietti sitten :puntti:

"Jaahas, lievästi ylipainon puolelle taitaa olla tää sun paino luiskahtanut, aika ronski nousu tässä painokäyrässä" - Terkkari
"Käytätkö lisäravinteita?" - Samainen terkkari (verenpaineet korkealla)

Ps. Viitaten kahteen jälkimmäiseen, vähän mietityttää "ammattilaisten" tietämättömyys.

Tarkoittiko hän lisäravinteita vai "lisäravinteita" :)

Näin kaveria parin vuoden jälkeen ja kun saunottiin hän kysyi ohi mennen: "Onko vaimosi alkanut pitää läskeistä?" :D
Ehkä vähän enemmän ylimääräistä vatsan kohdalla, mutta en mä sentään läski ole.

Kaveri: "Sulla on aika pienet sääret, tai siis silleen lihaksikkaat"
Minä: o_O

usein saan kuulla myös miten karvaiset jalat mulla on :D

5-vee kummipenskan suusta tuli taas motivaatiota pitkäksi aikaa. "Sinun pitää kasvaa oikein isoksi, oikein jättiläisen kokoiseksi!"

Rannalla pikkupoika tuli kysymään olenko rantavahti. Uskallan kuitenkin väittää, että moisia ajatuksia ei herättäny niinkään ulkonäköni, vaan tapani kävellä ympäriinsä ihmisiä kyyläillen.

Tässä kerran kun tulin salilta illemmalla ja oli aika hyvä pumppi päällä. Join keittiössä palkkaria ilman paitaa kun keskimmäinen poika siinä söi iltapuuroa ja katseli mua suurilla silmillä, mietti hetken ja tokas:
"oksää ny vahvempi ku pappa" (appiukko entinen körmyniska) :puntti:
Mitäs siihen sit sanot... "tavallaan"
Ja oikeesti en ole vieläkään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^Mä ottaisin loukkauksena ton :hyper:

Työhaastattelus kysyivät:

Haastattelija - Mitäs sä harrastat (mulla t-paita päällä, katsoo käsiä :wtf:), kehonrakennusta ilmeisesti?
Minä - Joo tuleehan sitä salilla käytyä viitisen kertaa viikossa ja päälle 4 vuotta oon nyt käyny.

:)

Toinen..

Kävin viikko sitten yhellä työmaalla kattomassa meininkiä ja yksi tuttava siellä kans töissä, tosin silloin sattu oleen vapaalla. Tänään sit tuli juttelee, että ootko sä käyny tuol duunipaikal joku aika sitten kun työkaverit sano että täällä kävi yks saatanan raamikas jätkä joka tais asuu samalla paikkakunnalla kuin sä. :rock:

Vetelin maasta työpaikan salilla, ohjelmassa oli 2x6 180 kilolla ja toista kutosta vedellessä työkaveri kajahti ovelle norkoilemaan. Sarjan loputtua kommentti:" ei tostakaan näytä tulevan hevon vittua."

Toinen kannustava tuli rouvan suusta kun kotona saunan pukuhuoneessa posettelin pikkusen peilin edessä:" lopeta ny vittu jo."

"v*tun idiootti" Joku moottoripyöräilijä oli sitä mieltä ku olin lenkillä helteessä, ihan kävelytiellä juoksin. Ois pitäny kysyä paskamahalta "do you even lift"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom