Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
a45c120f172fb7b80f7a6a7436a0e31f.webp

Tuommonen viesti tuli tänään yhdeltä meidän lukion vaihto-oppilaalta. Kai se tähän ketjuun sopii, kun siinä tuo gym mainitaan. :D

Apteekin kautta menin hellepäivänä salille, hihaton paita päällä ja treenikassi olalla liikuin. Kassalle mentäessä apteekkaritäti tokaisi: "en meinannut huomatakkaan sua kun olit niin pieni tuolla" .. Toivottavasti heitti vaan kettuillakseen eikä tosissaan :D

Olin käynyt salilla vasta noin 5kk ja lihasta oli ruvennu tarttumaan kovaa vauhtia. Siinä sitten sarjojen välissä olevalla tauolla salin kokenut bodari kysäsee multa että mitä matkaa juoksen. Luuli mua pikajuoksijaks vaikka en mitään ihmeempiä harrasta :D sano että "pikajuoksijan fysiikka". Kyllähän se sillon lämmitti mieltä että lihaa on tarttunu alaosastoon niinku oli ollu tavotteenakin!

Päättäreissä näin kaveria ketä en ollu nähny about vuoteen..kaveri totes vaan että "ei vittu jätkä on käyny salilla, saatana mikä haukka. Enne olit semmone siima että suunnillee naureskeltii kavereitte kanssa" Feels good man :)

Olin käynyt salilla vasta noin 5kk ja lihasta oli ruvennu tarttumaan kovaa vauhtia. Siinä sitten sarjojen välissä olevalla tauolla salin kokenut bodari kysäsee multa että mitä matkaa juoksen. Luuli mua pikajuoksijaks vaikka en mitään ihmeempiä harrasta :D sano että "pikajuoksijan fysiikka". Kyllähän se sillon lämmitti mieltä että lihaa on tarttunu alaosastoon niinku oli ollu tavotteenakin!

Minä heitin yhelle likalle, joka naamakirjaan laittoi salilla kuvan lihaisasta reidestään pumpissa kun oli kyykännyt juuri reilusti. Heitin että ''vittu mitkä maratoonarin jalat'' niin hyvä ettei tää tullut kotiin asti pieksemään mua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aikoinaan paikallisella salilla tehdessäni maastavetoa ns. puutasanteella tuli omistaja sanomaan: "Hei... Sellaista vaan, että maastaveto kuuluisi tehdä eri paikalla ettei riku pohja..." - Samalla katsoi alemmas painojeni määrää ja jatkoi: "...Tai eiku... ei mitään.. jatka vaa..."

:D

Ei ollut minulle, mutta kuulin kun mummo sanoi toiselle mummolle: "Sitä Coca Cola Zeroahan ei saa juoda, sehän laskee niitä...niiitä testosteroni tasoja!" Joo, okei.

Heitin että ''vittu mitkä maratoonarin jalat'' niin hyvä ettei tää tullut kotiin asti pieksemään mua.
Maratoonarit näyttävätkin juuri Auschwitzista karanneilta. Sprinttereillä taas pääsääntöisesti on edes vähän enemmän massaa kun perus suunnistajalla.

"On tosta Goggestakin tullu melkonen mörkö" - liikkatunnin jälkeen pukukopissa
"Selkäkin niin iso, että menee koko tuubi rasvaa" - Äiti selkää rasvatessa (selkä palanut, nahkat lähtee, no homo)
"Pitäähän jonkun olla dieetillä kun sä syöt jääkaapin tyhjäks" - Isä (sanoin että sen tumppu pienentyny)
"Jaahas, lievästi ylipainon puolelle taitaa olla tää sun paino luiskahtanut, aika ronski nousu tässä painokäyrässä" - Terkkari
"Käytätkö lisäravinteita?" - Samainen terkkari (verenpaineet korkealla)

Ps. Viitaten kahteen jälkimmäiseen, vähän mietityttää "ammattilaisten" tietämättömyys.

Onko ketään luultu salilla erehdyksessä somalineekeriksi?

En tiedä mutta mamuksi nyt ainakin. Treenasin aeroflot-t-paidassa ja penkkiä hinkkaava kanssatreenaaja tuli pyytään varmistaan. Pelinavaus oli:"öö, puhut sä suomee?"

Mä siihen että auttavasti.

Usein sitä kuulee kavereilta jotain perussettiä kasvamisesta ja "muuttumisesta," mut paras tuli, kun tapasin tyttöystävän isän ensimmäistä kertaa. Nähtiin melko pikaisesti, taidettiin lähinnä nimet ja kädenpuristukset vaihtaa. Hän on ainakin oman käsitykseni mukaan tottunut tapaamaan pienikokoisempia ja takkutukkaisempia vävyehdokkaita, joten ehkä siitä johtuen oli kysynyt tyttäreltään, että käytänkö hormoneja :D

Ei tuo omaan korvaan mitenkään loukkaavalta kuulostanut, kun en missään isossa tai kireässä kunnossa ole (180/95), mutta totta kai huvittaa, että "maallikon" silmissä voisin olla roinaaja. Ihan kivaa vaihtelua.

Onko ketään luultu salilla erehdyksessä somalineekeriksi?
Ei, mutta mua on luultu kyllä manneksi paikallisessa. Lähti vanha volvo sen jälkeen äkkiä vaihtoon.

Ainahan sitä kuulee huomautuksia kun näkee tuttuja vähän harvemmin. Aika jännä miten erilailla bodaajat ja maallikot näkevät sen kuuluisan "bear-moden". Sitä tulee nimittäin kuultua usein, vaikka oikeasta karhusta ollaan vielä perkeleen monta kiloa lihasta jäljessä.

Kai ymmärsit, että se halus "antautua" sulle? Jos et, niin missasit mahtavan tilaisuuden ;)

Miten niin missasi, jos tänään sai viestin? Siinähän oli, että pian lähtee. Tietää ainakin mitä tänä iltana on luvassa. :pano:

Raporttia sitten pakkikselle miten ilta sujui.

Kaveri joka teki kaiken salilla päin helvettiä tuli kertomaan, että jalkaprässissä minun pitäisi lukita jalat ylhäällä. Sanoin, että kiitti tiedosta ja hän häipyi sanomatta enään mitään :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom