"No voi vittu"
Isä sanoi, kun totesin, että kaikki shortsit on käyny pieneks.
*totaalinen repeäminen*
Ketjun ehdoton helmi. Niputtaa koko hössötyksen parilla rivillä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"No voi vittu"
Isä sanoi, kun totesin, että kaikki shortsit on käyny pieneks.
katso liitettä 100597
Tuommonen viesti tuli tänään yhdeltä meidän lukion vaihto-oppilaalta. Kai se tähän ketjuun sopii, kun siinä tuo gym mainitaan. :D
Ruotsalainen vaihto-oppilas Kalle?
Olin käynyt salilla vasta noin 5kk ja lihasta oli ruvennu tarttumaan kovaa vauhtia. Siinä sitten sarjojen välissä olevalla tauolla salin kokenut bodari kysäsee multa että mitä matkaa juoksen. Luuli mua pikajuoksijaks vaikka en mitään ihmeempiä harrasta :D sano että "pikajuoksijan fysiikka". Kyllähän se sillon lämmitti mieltä että lihaa on tarttunu alaosastoon niinku oli ollu tavotteenakin!
Maratoonarit näyttävätkin juuri Auschwitzista karanneilta. Sprinttereillä taas pääsääntöisesti on edes vähän enemmän massaa kun perus suunnistajalla.Heitin että ''vittu mitkä maratoonarin jalat'' niin hyvä ettei tää tullut kotiin asti pieksemään mua.
Onko ketään luultu salilla erehdyksessä somalineekeriksi?
Ei, mutta mua on luultu kyllä manneksi paikallisessa. Lähti vanha volvo sen jälkeen äkkiä vaihtoon.Onko ketään luultu salilla erehdyksessä somalineekeriksi?
katso liitettä 100597
Tuommonen viesti tuli tänään yhdeltä meidän lukion vaihto-oppilaalta. Kai se tähän ketjuun sopii, kun siinä tuo gym mainitaan. :D
Kai ymmärsit, että se halus "antautua" sulle? Jos et, niin missasit mahtavan tilaisuuden ;)