Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kaverin luona kyläillessä sen pikkusisko huomautti, että minulla on nykyään isompi haba kuin kaverilla. :D Ei tässä edes missään kovin kummoisessa kunnossa olla vielä ainakaan, mutta tuo oli hauska kuulla, koska kaveri on meistä kahdesta pidempi ja luonnostaan vahvemman näköinen.

Älä sano enää mitään ja jos joku valittaa, että taasko syöt niin sano, että sul on nälkä ;) Ei täälläkään noi muut oo mitään ymmärtäny, et miks pitää jotain massaa kasvattaa tai miks yrittää painaa enemmän jne. ja sitten tuleekin varoituksia, että en saa sit näyttää miltään Bullilta....

Juuri näin aina helpompaa jos ei ala selittelemään turhia esim diettaillessa kun yrittää pitää tarkkaa linjaa ruokailujen suhteen ja joku kaveri tulee tarjoamaan isoa jäätelöä niin helpommalla selviää kun sanoo että ei jaksa syödä.

Jos sanoo ettei halua/voi syödä ruokavalion takia niin alkaakin loputon kysely ja selittely asiasta ja sen jälkeen viellä mahdollisesti viellä jonkinlaista kuittailua/vittuilua muiden kaverien läsnä ollessa asiasta kuinka "Mentori ei varmaan voi syödä sitä tai sitäkään ruokaa koska hänellä on nyt tarkka ruokavalio."

Vanha tuttu käveli kaupassa vastaan suu auki. Ei meinannut tunnistaa kuullemma enään. Sai sanotuksi että: oho....onpas poika leveentynyt, siis hartioista :D

Mä oon aina ollu sitä mieltä, että kun joku sanoo mulle noin niin se tarkoittaa että oon lihonut. Kiitän yleensä kohteliaasti ja sanon, että vastapuolikin on hieman kerännyt kiloja.

Mulle sano joku jätkä perjantaina narikassa, että saan varmaan paljon pillua bodarina. Kun vastasin etten saa niin kaveri tokaisi:

"Hyvä juttu, niin ei tartte munkaan turhaa alkaa salilla käymään".

Tämä nyt ei ollut suoraan minulle, mutta..

Eilinen keskustelu käytiin kehonkoostumusmittauksen yhteydessä. Tarinan henkilöt ovat Mölö (minä) ja 18v (18-vuotias tyttö).

Mölö: Tässäpä nämä sinun tulokset. Hyviltä näyttävät.
--katsotaan tuloksia läpi--
18v: Mikä tämä metabolinen ikä on?
Mölliskö: Se kertoo, mitä ikätasoa kroppasi vastaa perusaineenvaihdunnan suhteen.
18v: Ei vitsi, paljox mää olin?
Mölö: 17v, eli niin hyvät tulokset, että nuorenit heti vuodella.
18v: Ei vittu, mää pelkäsin jo että tulee kuitenkin joku vittu kolkyt.

Keskeytin työt siltä päivältä ja lähdin kotiin häpeämään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään kun lähdin salilta, niin jouduin menemään paikallisen juottolan ohitse.Kun olin terassin kohdalla, aloin kuulostelemaan josko olisi mulle suunnattu kommentti, ja olihan se. Sieltä joku elämää suurempi voittaja heitti jotta 'Vedä sinäkin *ittu lisää vaan niitä steroidejas.' Ensin vähän ketutti ja meinasin jo kääntyä katsomaan pahasti, mutta enpä sitten viittinyt. Jonkin aikaa sitä mielessäni pyörittelin ja tulin siihen lopputulemaan, että taitaa hikoilu ja aherrus sitten jossain näkyä. Ja mainittakoon vielä selvennyksen vuoksi, etä ihan kotiruoan voimilla tässä porskutellaan massaa ja joskus ehkä toivottavasti lihaakin lisää.

Viimeksi muokattu:
Oiskohan ollu viikko sit.

Olin siinä alotellut jo, kun yksi salituttu tuli salille, tyyppi käy yleensä about samaan aikaan kun mä. Näki mut ja kysy "Asutsä täällä?"

"Varo vaan, että kun säkin siellä salilla käyt, ettei susta sitten tule tuollaista lihakasaa." - Tämä on tullut kuultua kerran jos toisenkin erinäisten sukulaisten suusta, kun näkevät jossain hieman keskivertoa lihaksikkaamman tyypin.

Sarjassamme WTF just happened tilanteet.

Lopettelin lämmittelyt ja siirryin painojen luokse. Istahdin siinä penkille ja tutkailin treenikirjaa. Vanhempi mies tulee siihen luokse ja sanoo:

''Siulla on liian kevyt treeni, ku on aikaa kirjoitella runoja täällä.''

Olin vähän aikaan :O ja tokasin, että ihan treenivihkoa tässä selailen. Vastauksena tuli ''aijjaa'' ja mies lähti menemään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom