Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Minkäs teet ku bikinifitnesmimmit painaa ohi tätä nykyään ihan kaikista. Ei auta ku painaa naama lattiaa kohti ja kohti uusia tuloksia.:D

Johtaja työvaatteita sovittaessa: No pitihän se arvata ettei ne työhousut sulle jalkaan mene ku oot bodaillu niitä jalkojas.

Työvaatteista itekki saanu kuulla, peseks sää ne liian kuumas ku ne näyttää kitistyvän? vähennä sitä proden syöntiä, miks sitä pitää monta kertaa työpäivän aikana nauttia? :D

Laitetaan nyt joku kuvatuski, ettei pelkkää puhetta :) http://aijaa.com/0VWKio

Näimpä tässä yhtä n.1v punttaillutta vanhaa kaveriani. Keskustelu siirtyi salitreenin puolelle ja jutustelimme ohjelmistamme. Huomasin kuinkin, että kaveriltani puuttui ohjelmastaan käytännössä kaikki massaliikkeet ja niiden tilalla oli mitä ihmeellisempiä hilavitkutuksia. Kun kysyin syytä tähän kaverini totesi vain: ''Haluun olla kesällä ripped. Silloin ei pidä tehä massaliikkeitä, vaan ne lihassäikeet tulevat esiin noilla eristävillä liikkeillä.''

Frendin kanssa käveltiin lentopalloa pelaamasta, jannu oli ilman paitaa liikenteessä, kyseessä kuitenkin komea ja avoin kundi. Vastaan tulleet teinitytöt puoliääneen:

"Douchebag..."

Vituttihan se silloin.

Joskus juniorina (jotain ala-aste ajan loppu puolta) silloinen uimavalmentaja käski 15 kesästen jätkien ottaa mallia minusta, meinaten lihasten kuntoa. Lämmitti mieltä suuresti. Samanen valmentaja kehotti, että pitäis alottaa kehonrakennuski, viel ei ainakaan ole tätä tapahtunu.

Nykyään kommentit onki vähis. Suurimmat rispektit sain olessani harjoittelujaksolla koulussa jossa oli omia valmennettavia: "J on enemmän ku kultakala!"

dressmannissa sattuu aina, pari vuotta takaperin olin puvunhousuja ostamassa niin myyjäneiti sanoin: hihihi voi miten ohuelta nuo sinun pohkeet näyttää.. Meinasi itku päästä kun muuten olin megamass 1300:nen mutta pohkeet laahasi perässä

Olin kaverin luona parturoitavana, istuin siinä kylppärin puolella ilman paitaa kun kaveri ajeli keesiä mun päähäni ja kaks paikalla ollutta naikkosta seisoskeli oviaukossa posket punaisina ja silmät pöyreinä.

Olin kaverin luona parturoitavana, istuin siinä kylppärin puolella ilman paitaa kun kaveri ajeli keesiä mun päähäni ja kaks paikalla ollutta naikkosta seisoskeli oviaukossa posket punaisina ja silmät pöyreinä.
Ne varmaan tsiikas sun kaljapötsiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Just apteekissa odottaessani pultsari kampesi viereen ja tokaisi: "Kyllä se oot sinäki reenannu"...Ilmaan tosin jäi leijumaan kysymys, tarkoittiko hän ammattimaista sekakäyttöä vai mitä? Voinko tosiaan alkaa näyttämään jo pultsariltakin kaiken kukkuraksi?!

Just apteekissa odottaessani pultsari kampesi viereen ja tokaisi: "Kyllä se oot sinäki reenannu"...Ilmaan tosin jäi leijumaan kysymys, tarkoittiko hän ammattimaista sekakäyttöä vai mitä? Voinko tosiaan alkaa näyttämään jo pultsariltakin kaiken kukkuraksi?!

Kuulostaa vähän samanlaiselta elämän huippuhetkeltä minkä itsekoin kaksi vuotta sitten, kun 50kg narkki tuli pummimaan multa ruiskua lainaksi että pääsee rännittämään subua.

itseltänihän apteekissa myyjä kysyi kassoillepäin kävellessä aivan pokkana suoraan että "ruiskuja varmaan..?" käsi oli jo aukaisut kassan laatikon joissa niitä säilytetään :D tosiaan, sanoin sille että ruiskut kelpaa mut ota toki ne neulat talteen. melkoisen hämillään oli myyjä poimiessaan neulat narkkareille talteen. nuuskatykkiä olin sattumoisin sieltä himoitsemassakin.

ja ontopic:
huomasin kaveriporukkani johon olin änkemässä sitten seuraksi niin sain vastaukseksi "no sieltähän se körmy tulee" huomautus kertoo enemmän siitä että salilla käyvät kaverit on suht pieniä, ei siitä että itse olisin iso. mieltä se lämmitti kuitenkin :)

"Ei itteensä tarvi tarkotuksella lihottaa" "miks joku haluaa lihottaa" "miks sun pitäis painaa enemmän" Näitä kuulen porukoilta aika usein :D

Vaikee saada jotkut tajuamaan, että pitää syödä enemmän kuin kuluttaa jos haluaa massaa ja että miks haluan massaa.

+ eihän mun tarvi painaa enemmän mutta jos haluan niin haluan:D, ja kyllä sitä läskiä saa vähän olla mukana ja pakolta sitä myös tulee mut kohtuu siinäkin.

Älä tee siitä bodailusta numeroa ja selitteli että "pitää bulkkaa" niin ei kukaan kyseenalaista mitään. Ruokaa vaan naamariin.

huoltoasemalla joku vanhempi äijä kysäsee ohikävellessä kysäs.
Äijä: Oot sä joku suunnistaja?
Mä: En
Äijä: mistä oot kotoisin?
Mä: ihan täältä näin (kaupungista).

Äijä meni hiljaseks jostai syystä, niin jatkoin matkaa :D
Eniten tässä itkettää/naurattaa, et se luuli mua joksiki suunnistajaks. Palautti maanpinnalle. Kynää koko äijä :D

"Ei itteensä tarvi tarkotuksella lihottaa" "miks joku haluaa lihottaa" "miks sun pitäis painaa enemmän" Näitä kuulen porukoilta aika usein :D

Vaikee saada jotkut tajuamaan, että pitää syödä enemmän kuin kuluttaa jos haluaa massaa ja että miks haluan massaa.

+ eihän mun tarvi painaa enemmän mutta jos haluan niin haluan:D, ja kyllä sitä läskiä saa vähän olla mukana ja pakolta sitä myös tulee mut kohtuu siinäkin.

Älä sano enää mitään ja jos joku valittaa, että taasko syöt niin sano, että sul on nälkä ;) Ei täälläkään noi muut oo mitään ymmärtäny, et miks pitää jotain massaa kasvattaa tai miks yrittää painaa enemmän jne. ja sitten tuleekin varoituksia, että en saa sit näyttää miltään Bullilta....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom