Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne varmaan tsiikas sun kaljapötsiä.Olin kaverin luona parturoitavana, istuin siinä kylppärin puolella ilman paitaa kun kaveri ajeli keesiä mun päähäni ja kaks paikalla ollutta naikkosta seisoskeli oviaukossa posket punaisina ja silmät pöyreinä.
Ne varmaan tsiikas sun kaljapötsiä.
Just apteekissa odottaessani pultsari kampesi viereen ja tokaisi: "Kyllä se oot sinäki reenannu"...Ilmaan tosin jäi leijumaan kysymys, tarkoittiko hän ammattimaista sekakäyttöä vai mitä? Voinko tosiaan alkaa näyttämään jo pultsariltakin kaiken kukkuraksi?!
No just olin kysymässä oliko housut jalassa..Oikeesti olin myöskin alaosattomissa ja ne nauro mun penikselleni.
"Ei itteensä tarvi tarkotuksella lihottaa" "miks joku haluaa lihottaa" "miks sun pitäis painaa enemmän" Näitä kuulen porukoilta aika usein :D
Vaikee saada jotkut tajuamaan, että pitää syödä enemmän kuin kuluttaa jos haluaa massaa ja että miks haluan massaa.
+ eihän mun tarvi painaa enemmän mutta jos haluan niin haluan:D, ja kyllä sitä läskiä saa vähän olla mukana ja pakolta sitä myös tulee mut kohtuu siinäkin.
Sain kuulla, että heraproteiini sisältää steroideja. Pitääkin alkaa vetämään sitä enemmän.