Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lappeenrannan "Montussa" eli Monrepossissa kannattaa myös käydä jos vastaavanlainen seura viehättää... Nuorilla miehillä on vientiä, eikä tarvitse olla edes kisakunnossa :dance2:

Olin koulussa paskalla ja jälkeeni WC:seen tuleva jätkä huusi perään "Hyi vittu mikä haju!" Se varmaan meinas että mulla on iso haba.

Loistava. Paras juttu täällä miesmuistiin. :hyper:

Kolleegalle oli käynyt samantapainen juttu jonkun ravintolan WC-tiloissa. Se oli käyny pukkaamassa paskat ulos oman peräaukon kautta WC-pönttöön ja käry oli kuulemma omaan nenäänkin ollut todella kuvottava. Kaveri meni pesemään käsiä ja huomasi, että toinen asiakas suunnistaa juuri samaan koppiin. Sälli avaaa oven, astuu askeleen sisään, yökkää äänekkäästi ja tulee nopeasti ulos. Laatta oli kait meinannut lähteä.

Nyt ei sitten enää yhtään massaa sanoi tyttöystävä. Mä olin että ethän sä edes huomaisi vaikka mulle tulisi 5kg lisää kun nähdään kuitenkin niin usein. Kyllä mä huomaan jäkä-jäkä. Näytin sitten jotain cbb-hemmon kuvaa että onko tolla liikaa. Juu on, mä sanoin että ootte kaikki akat samanlaisia, sanotte ettei liikaa lihaa ja sitten kun tulee kaveri jolla sitä on niin heti pikkarit märkinä. Lihasteni ansiosta tuonkin tytön numeron sain, vaikka kyllähän siinä vedettiin muitakin amerikan temppuja:D

No muijien kotkotuksia nyt kannata noteerata, todellisuus on se mitä on ja muijat sanoo mitä sanoo.

Nimenomaan, yleensä kun tulee hameväeltä joku kuningasidea niin ei tosiaan kannata hirveesti noteerata. Myötäilee mielummin kuin rupee vääntään, koska se kuningasidea ei kuitenkaan tule ikinä toteutumaan:D
Toi on nähty niin 100 kertaa.

Tuttu rouva salilla: - Kuule kannattaakohan sun ollenkaan nostella tommosia painoja? Noi on kuule vaaralliset tollaset painot naisille. Pitäsköhän sun vaihtaa johki toiseen laitteeseen?

Ja ne painot sitten? Prässissä lämmittelyyn 50 kg :)

Tuostapa tulikin mieleen, kun kerran loikoiltiin erään kertaluonteisen naistuttavuuden kanssa sängyllä ihan nakuina, niin emäntä totesi:
- näytät ihan siltä filmitähdeltä
minä (toiveikkaasti): ai, arnold schwarzeneggeriltä? :rock:
emäntä: ei.. en nyt muista nimeä.

Jälkikäteen hoksasin että se tarkoitti tietysti ron jeremyä :jahas:

Nimi jota se haki oli Jope Ruonansuu.

Kerran tuli toimiston käytävällä sellainen vähän manaatin näköinen naaras vastaan.
Meinas varmaan sanoo, et siinäpä skrode mies.
Ei tällä kertaa sanonu, mut kylhä tollane kivasti taas motivaatiota antaa, et jaksaa malmia paiskoa jatkossakin.
Niin hyvälle tuulelle tulin, että vedin seuraavan oven auki räjähdysmäisellä yhden käden kulmasoutu tempaisulla.
Se oli sellane jousella varustettu ovi, joten tein sikaraskaan negan siihen päälle.
Naapurihuoneen mulkku ihmetteli moista, mut morjenstin sitäkin pelleä, fiiliksissä kun olin.

Töissä soittivat että minulle on paketti vastaanotossa. Kyselin painoa ja sanoi että aika kevyt. Menin noutamaan paketin niin painoi ehkä puoli kiloa ja vastaanoton heppu "Joo ei tolla ehkä ihan hauiskääntöjä viitsi tehä" Lienee vittuillut.

Meitsin peppu on nyt saanu viimeaikoina kivasti huomioo. Viime sunnuntaina kaverityttö kertoi että hänen kaverinsa oli todennu sille että "Sun täytyy kyl iskee Jere, sil on ihan helvetin hyvä peppu" ja eilen satuin paikkaan missä exä oli ympäripäissään ja ohi käveltyäni hän sanoi että "kattokaa mikä peppu, huhhuh"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dressmannilla näppärä myyjätär kehui hartialinjaa ja tarjosi isompaa kokoa että mahtuu slimfit-paita päälle xD..ostin muuten 2 paitaa ja housut..

Toisaalta kyllähän tuo omakin rouva naureskeli kun kokeilin suoria puvunhousuja, jotka viel vuosi sitten istui hyvin. Nyt oli pakko todeta et ainakin jalkareenit on perspuolelle tehny tehtävänsä :D.

"On se vaan piru hyvännäköstä, kun nainen kyykkää lattiaan asti!" Onhan se kiva, että edes joskus näyttää hyvältä ;)

Eihän tollasta uskaltais omalla salilla ainakaan kenelläkään muijalle sanoa , tulis vihaista tuijotusta vaan ja parhaassa tapauksessa lätäri. Sulla hyvä asenne :thumbs:

Sit omakohtainen kokemus uimahallin pukkarista viikonlopulta. Siinä pari naperoa alkoi tuijottamaan kun oltiin treenin ja saunomisen jälkeen tekemässä lähtöä. Olin pyyhe päällä ja sheikkasin siinä samalla palautusjuomaa. Kyselivät isältään jotain mitä mä oikein sekoittelen ja isä totes selvästi ironiseen sävyyn 'se on sellasta proteiinijuomaa , sitä juodaan kun yritetään kasvattaa lihaksia'. :D

Olet kuin musta aukko joka vie kaiken ilon.
-vaimo

Ihan vaan kerroin mitä mieltä olen mm. Elixiasta, crossfitistä, kuntonyrkkeilystä, päivän kurssin käyneistä personal trainereista ja yritin opastaa maven ja kyykyn tekniikkaa. Avioerokin mainittiin.

Olet kuin musta aukko joka vie kaiken ilon.
-vaimo

Ihan vaan kerroin mitä mieltä olen mm. Elixiasta, crossfitistä, kuntonyrkkeilystä, päivän kurssin käyneistä personal trainereista ja yritin opastaa maven ja kyykyn tekniikkaa. Avioerokin mainittiin.

Naiset ei vaan ymmärrä.

Se kun seisoin vkl pumppitreenin jälkeen löysänä ilman paitaa ja vaimo kysyy miksi "jäkitän"? Tuli aika hyvä mieli, lihasmuistille taas kiitos..

+10v sitten kun tuli treenattua aktiivisesti isäukko ei uskonut etten roinaisi, Tää tuntu oikeasti hyvältä

"-Onpa riski mies. -Joo. Nuori ja riski."

Kaksi mummoa dementiaosastolla.

"Onkohan tuo hullu?"

Kaksi teinityttöä salilla. En tiedä miten onnistuin tuollaisen kuvan antamaan itsestäni. Ehkä olen, mutta kuuro en ole!:D

Suositut

Back
Ylös Bottom